Wat?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:21 schreef P.F het volgende:
In de teriyaki smaak chips zitten kippenvet. Dus ik dacht even aab een afgeroomde melk idee: maar das gewoon dood dier dus!
quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:30 schreef loveli het volgende:
Vertrek, wat is het een mooie dag vandaag. Jurkenweer! Ik heb een maxidress die ik de afgelopen 5 jaar heel vaak heeb gedragen, het eerste jaar dat ik 'em had woonde ik er zowat in. Liep er een keer mee in de IKEA en werd toen nagewezen door een klein blond 5-jarig engeltje: "Mama, die mevrouw is moooooooiii!!!!"
Mooiste en eerlijkste compliment ever.
Aww.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:30 schreef loveli het volgende:
Vertrek, wat is het een mooie dag vandaag. Jurkenweer! Ik heb een maxidress die ik de afgelopen 5 jaar heel vaak heeb gedragen, het eerste jaar dat ik 'em had woonde ik er zowat in. Liep er een keer mee in de IKEA en werd toen nagewezen door een klein blond 5-jarig engeltje: "Mama, die mevrouw is moooooooiii!!!!"
En in die chicken pasanda van Asian Secrets zit ook kip!quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:19 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Goedemorgen.
Oeh XM, troubles op het werk? Bah.![]()
Als je je echt heel rot voelt, kun je je ook gewoon een paar daagjes ziekmelden he.
Genieten van het zonnetje en even tot rust komen zal je goed doen.
PF, ook al ellende.
Nog even en dan heb je vakantie.![]()
Planning voor vandaag:
O: witlofsalade met ei
T: wit () bolletje met philadephia, tomaat en augurk
L: tomatensalade met mozzarella en zwarte olijven
T: wit () bolletje met philadephia, tomaat en komkommer
T: yoghurt
D: onbekend
[..]
Wat?![]()
Oh fuck, die heb ik dus gegeten.![]()
Wie stopt er nou vlees in chips?
*boze mail stuurt*
Foto van de jurk!quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:30 schreef loveli het volgende:
Vertel eens wat meer over die exotische gebieden!quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:56 schreef Ewelina het volgende:
Morning ladies!Terug uit de Oekraïne en Roemenië, het was zo tof!
Eten was wel dramatisch (denk: veel en vet en weinig groenten) maar de weegschaal zegt nog ongeveer hetzelfde.
Ik ga niet helemaal teruglezen, maar wie heeft er een samenvatting voor mij?
Met zo'n naam had ik voor de zekerheid wel even de ingrediënten gecheckt.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:52 schreef P.F het volgende:
En in die chicken pasanda van Asian Secrets zit ook kip!
Tell us more!! Heb je foto's? Welcome back!quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:56 schreef Ewelina het volgende:
Eten was wel dramatisch (denk: veel en vet en weinig groenten) maar de weegschaal zegt nog ongeveer hetzelfde.
Ik ga niet helemaal teruglezen, maar wie heeft er een samenvatting voor mij?
Het is ook Hamka's, Niet HAM-KAAS. Er zit wel een soort rooksmaak aan geloof ikquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:09 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Met zo'n naam had ik voor de zekerheid wel even de ingrediënten gecheckt.![]()
Maar er hoort in chips in vlees, zelfs in de Hamka's zit dat niet.
Tof! Ben je toevallig ook in Transnistrië geweest?quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:56 schreef Ewelina het volgende:
Vier suikermomenten op een dag helpen niet echt.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:59 schreef CorwinofAmber het volgende:
Weer effe een lijstje dan:
O: 2 volkoren sneetjes met magere pate en kipfilet + glas verse AH frambozen/appel/mango sap.
T: 2 plakken minder suiker ontbijt koek + 2 koppen thee
L: 4 volkoren sneetjes met pate/kipfilet/filet american/duo penoitti + 2 gekookte eieren + glas chocomelk
T: 60 gram pinda's + 2 glazen water
D: Pasta bolognese (stevig bord)
S: 1 uur RPM + 1 uur Bodypump
T: 500g magere kwark + banaan
en nog heb ik honger, zal blij zijn als m'n laatste 3% b/f eraf is, dan kan ik weer voluit eten en spiermassa bouwen.
Die hamka's zijn zelfs halal! Ze hebben er ooit een item over gemaakt bij de Keuringsdienst van Waarde geloof ik.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:12 schreef -marz- het volgende:
Dus hamka's zijn vegetarisch? Wie had dat gedacht.
Zeg jij echt hamkas ipv hamkaas?quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:13 schreef P.F het volgende:
Ja je zegt hamkas, niet hamkaas.
Ik vertrok 7 juni om 01:00u, voor mijn gevoel op 6 juni dus... Ben gister teruggekomen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:11 schreef LadyBlack het volgende:
Maxijurken, die heb ik ook veel gezien afgelopen weekMijn vriendin heeft een hele mooie gekocht bij de Mango outlet bij ons in de straat
Ik word er een beetje een mollig dwergje in denk ik...
Ewelina, ook net terug? Jij bent echt lang weggeweest of niet? Welkom terug!
Nee, dat mocht niet van de universiteitquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:13 schreef neen het volgende:
[..]
Tof! Ben je toevallig ook in Transnistrië geweest?
Dat lijkt mij nou ook. En de rest klinkt ook goed, met name de pivo (of heet dat daar niet zo). Leuk!quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:20 schreef Ewelina het volgende:
- Kiev is fantastisch, jammer dat we er maar zo kort waren
Wauw, dat klinkt echt geweldig! Behalve het vette eten en corrupte politie dan.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:20 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik vertrok 7 juni om 01:00u, voor mijn gevoel op 6 juni dus... Ben gister teruggekomen.
Foto's komen eraan, ik moet even bijna 500 foto's uploaden
Korte samenvatting:
- Cluj-Napoca is een mooie stad
- Hongaren en Roemenen willen niet integreren
- Vooral uit de buurt blijven van de corrupte Oekraïnse politie
- Veel & vet eten
- Veel bier
- De Krim is echt prachtig!
- Een wandeling van 3 uur bij een temperatuur van 40 graden is iets minder leuk
- Odessa is heel mooi
- Kiev is fantastisch, jammer dat we er maar zo kort waren
- De Maramuresj is ongerept, en een uniek stukje Europa
dat klinkt echt snoezigquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:23 schreef conleche het volgende:
WB vakantiegangers. Foto's enzo natuurlijk!!
Die maxi-jurken.........ik vind mezelf er ook te klein voor. Heb nu een jaren 50 jurkje aan met petticoat tot op de knie. Zwartwit geblokt met rode muiltjes en rode ceintuur en een witte haarband in het haar. Da's meer mijn stijl.
Tegenwoordig zeg ik wel Hamkas jaquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:19 schreef -marz- het volgende:
[..]
Zeg jij echt hamkas ipv hamkaas?![]()
Ik lust die dingen helemaal niet trouwens, dus ik zal de laatste zijn om te beweren dat ik er verstand van heb.
Picss!quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:23 schreef conleche het volgende:
Die maxi-jurken.........ik vind mezelf er ook te klein voor. Heb nu een jaren 50 jurkje aan met petticoat tot op de knie. Zwartwit geblokt met rode muiltjes en rode ceintuur en een witte haarband in het haar. Da's meer mijn stijl.
Heb je daar een foto van? Klinkt echt leuk!quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:23 schreef conleche het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |