quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:26 schreef Biogarde het volgende:
Zijn we klaar? Want we stoppen met het geven van FB als we steeds moeten graven en opschonen. Niet echt werkbaar vinden we niet? Dit topic is nu al meer dan 5 keer opgeschoond, en ik ben er klaar mee.
Dus wil je FB in de toekomst, kap dan met dat slowchatten/baggeren en richt een theekrans op.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:57 schreef yvonne het volgende:
De afgelopen week is er gewoon zonder iets te zeggen een hoop bagger gewoon gesloten of naar een beter forum getrapt.
KLB-ers hoeven dus niet alles voorgekauwd te krijgen, je weet donders goed wat kan en wat niet kan.
Kom hier dan ook niet miepen naar de bekende weg.
Nu beginnen we het een beetje zat te worden dat de eerste stap, het sluiten niet hielp,
en gaan we over tot de tweede stap:
bij constant moderatie uitlokken ( lekker breed) ben je je account een poos kwijt.
OK duidelijk.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:34 schreef swarmahoer het volgende:
dat is anders, dit ging om geroep '' dat ene topic moet open''owja, ik weet t al weer
Het topic waar PB en ik het over hadden is verwijderd, linkje kan dus niet.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:33 schreef swarmahoer het volgende:
zonder linkje geen fb
boel bagger weggehaald
nou dan zal het wel niet voor niets verwijderd zijn!quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:55 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Het topic waar PB en ik het over hadden is verwijderd, linkje kan dus niet.
Zonder linkje geen feedback.quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:47 schreef AdvancedPower het volgende:
De user Rectum kan zich niet gedragen in mijn topic.
Gewoon omdat daarom.quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:12 schreef Lonker2.0 het volgende:
Ik kom even mijn beklag doen.
hoezo wordt aanstormend talent zo dwars gelegen ?
Figuren die met ontstemde gitaren op youtube zitten [video]
Bang voor concurrentie ?
xx
Dit dus, geef argumentatie ofzo.quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:19 schreef Ritmo het volgende:
o.us, flikker eens op met je willekeurig dichtgooien van topics.
Dan doe ik hem weer dicht.quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:19 schreef Ritmo het volgende:
Kan ook op een andere manier.quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:19 schreef Ritmo het volgende:
Dat klopt.quote:
Eens, excuus aan o.us. Maar een normaal topic sluiten met 'ok' of 'nee' oid komt zeer irritant over.quote:
Dat dus.quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:23 schreef Lonker2.0 het volgende:
[..]
Dat klopt.
Maar als iemand (ik) hier om uitleg vraag, dan kan die het toch gewoon uitleggen ipv : ''omdat daarom''.
Dat is gewoon slap en niet grappig.
Jou vraag of meld ik niks.quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:23 schreef Lonker2.0 het volgende:
[..]
Dat klopt.
Maar als iemand (ik) hier om uitleg vraag, dan kan die het toch gewoon uitleggen ipv : ''omdat daarom''.
Dat kan inderdaad vervelend zijn, maar kaart dit dan wel op een normale manier aan. Zodra je begint met flikker eens op, dan stopt de discussie eigenlijk al, want die trek je zelf onderuit.quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:24 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Eens, excuus aan o.us. Maar een normaal topic sluiten met 'ok' of 'nee' oid komt zeer irritant over.En als het nou nog 1 keer gebeurde...
quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:23 schreef Lonker2.0 het volgende:
[..]
Dat klopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |