abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83190852
  woensdag 23 juni 2010 @ 13:38:50 #2
49017 Reneuh
Met je hoof
pi_83190877
kee
I spoke proper England since I was a children.
  woensdag 23 juni 2010 @ 13:39:07 #3
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_83190884
Was ik tijdens de pauzes aan een grote tafel gaan zitten met mijn klasgenoten c.q. met de nerds. Begon een groepje meiden verder op te giechelen. Ik keek dus direct die kant op om te kijken wat er was. Dus een meid zag dat dus keek ik weer weg uit respect. Ik wist nog niet wat er gebeurd was. Dus keek ik om te checken weer die kant op. Wat schept mijn verbazing die meid keek weer mijn kant op. Dus ik begon te lachen.

De jongens die aan mijn tafel zaten (alleen maar jongens ict-opleiding) zaten te praten over Windows Vista wat mij niet boeit. Dus ik keek weer weg richting die meid toe. Zat ze weer na mij te kijken.

Klacht: Niet weten wat iemand wil.

Klacht2: Meid die mij in verlegenheid brengt.

Klacht 3: Normaal kan ik op iedereen afstappen maar nu durfde ik dat niet.

Antiklacht: Mooie meid!
pi_83190887
Rot eens op mbo'er,
  woensdag 23 juni 2010 @ 13:39:24 #5
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_83190895
Vanmorgen zat ik te fietsen want dat is hip op weg naar mijn stage. Aan de overkant hoorde ik een paar meiden roepen etc. Ze keken allemaal mijn kant op en dat was best geil.

Antiklacht meiden die naar je roepen

Klacht: Niet kunnen stoppen met fietsen om een gesprek aan te gaan
pi_83190898
Terechte klacht.
pi_83190901
Je eigen naamtopic openen. .
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
  woensdag 23 juni 2010 @ 13:39:45 #8
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_83190909
Zit je nog even de documentatie bij te schaven kom je er achter dat er een autorisatie plan mist. Dat maak je natuurlijk met microsoft Visio. Helaas komt het voor dat ik nooit huiswerk thuis maak maar nu ben ik even in de goede moed, dus surf ik naar msdn om legaal de software te downloaden die ik nodig heb. Helaas is dat kreng zo langzaam, dus de goede moed zakt in.

Klacht: Slechte moed, geen visio hebben.
pi_83190920
Terechte klacht.
  woensdag 23 juni 2010 @ 13:40:08 #10
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_83190929
naamtopic mag niet. TR
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  woensdag 23 juni 2010 @ 13:40:10 #11
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_83190931
Jezus man het is gewoon een truc waardoor de top vakmannen (Nederlandse burgers) ingewisseld worden door de goedkope sjonnies ( ) (meestal polen maar ook de rest van de buitenlandse garde). Recessie ik merk er bar weinig van ik kan eten wat ik wil en ik kan drinken wat ik wil. RECESSIE my ass you know!

Enne huilies die zeggen dat ze het wel merken hadden maar niet zo'n hoge hypotheek moeten afsluiten of een extra lening moeten afsluiten, dat heet vooruit denken!

Klacht:Iedereen heeft het over recessie en crisis het is gewoon een bullshit story!
Klacht 2: Bedrijven die nu mensen ontslaan en deze inwisselen door buitenlandse sjonnies.
Klacht 3 huilies die zeggen dat ze het wel merken hadden maar niet zo'n hoge hypotheek moeten afsluiten of een extra lening moeten afsluiten, dat heet vooruit denken!
pi_83190946
Nou ik moest mij toch wel even vermannen. Als stagiair bij een verzorgingstehuis moest ik een ICT leslokaal creeëren in een ongebruikt gebouw (paar jaar niet meer in gebruik geweest) Ik al eerder in de hal geweest waar je binnenkomt, verder ben ik niet geweest. Maar nu moest ik een stukje verder, ik maakte de deur open van de gang en schrok mij een hoedje! Een oude rolstoel en wat dozen stonden daar in de weg, het leek wel een gekkenhuis overal rommel. Dus eerst ruimde ik een beetje op, daarna liep ik de kamer op waar het ICT leslokaal moet komen dus alles geregeld, opeens komt er de opzichter naar binnen ofzo Daar schrok ik zo van ging direct recht opstaan

Daarna ben ik nog wat gangen doorgelopen gewoon voor het truth gevoel hehe , heb ook wat pictures genomen met mijn phone best eng daar!
Eens met wat hierboven staat
  woensdag 23 juni 2010 @ 13:40:30 #13
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_83190949
terechte klacht
Ok stelletje hokboeren
  woensdag 23 juni 2010 @ 13:40:37 #14
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_83190953
Terwijl ik geen probleem kan bedenken en het rapport wordt beoordeeld. Wanneer ik niets heb, krijg ik een 1 door mijn strot geduwd.

Van te voren heb ik al een rapport moeten maken (eigen onderwerp) dat kan die sukkel toch ook beoordelen. Leraar die niet weet dat wij ook nog huiswerk op krijgen bij andere vakken.

Klacht1: Geen probleem weten
Klacht 2: Van te voren rapport gemaakt wat niet beoordeeld wordt
Klacht 3: Leraar die niet weet dat wij ook nog huiswerk op krijgen bij andere vakken.
  woensdag 23 juni 2010 @ 13:40:46 #15
297565 Mummiepak
PLUS 1 GELUIDSTECHNICUS
pi_83190958
Ik heb een probleem. Als ik eindelijk een meid versier dan komt er een moment dat ze het af laten weten. De eerste weken gaan altijd goed. Ik ben een echte gentleman, kom goed uit mijn woorden en ik ben echt verliefd op ze. Ik ben dus geen player. Het probleem is dat ze het altijd af laten weten na dat ze geprofiteerd hebben. Ze laten zich niet meer zien, ze doen net of ik niet besta. Als ik ze tegen kom dan lopen ze door. Waarom? Als iemand het weet dan is god het. Mijn vrienden zeggen dan tegen me: "Komt wel goed." Maar wanneer komt het goed als ik 20 ben of als ik 30 ben. Ik wil graag een vriendin en soms ben ik jaloers op die mensen die dat hebben?
pi_83190971
ManianMan

Was geen succes.
pi_83190974
Ik ga dadelijk voetbal kijken in het café maar ik zit met een dilemma. Ik ben vandaag opgestaan en mijn haren zitten nog in model, alleen de achterkant is platgedrukt.

Is het dan not done om zo naar het café te gaan?
  woensdag 23 juni 2010 @ 13:41:05 #18
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_83190975
Vandaag op school zat ik alleen in de aula. Veel tafels waren leeg en mijn klasgenoten waren in het studiehuis om nog opdrachten te maken, daar had ik geen zin in.

Op een gegeven moment kwam er een groep meiden aan (redelijk mooi en tegen de 25 aan), veels te oud natuurlijk maar dat mag de pret niet drukken. Deze meiden gingen aan mijn tafel zitten en ik wist niet hoe ik een gesprek moest beginnen met hun. Ik pakte de telefoon bij de hand en probeerde na te doen dat ik aan het sms-en was.

Hoe moet je nu een gesprek aanknopen met een groep wildvreemde meiden die waarschijnlijk een paar jaartjes ouder zijn dan jezelf?

En nee ik had geen zin in een one night stand maar wel in een leuk gesprek (tijdverdrijf)
  woensdag 23 juni 2010 @ 13:41:27 #19
297565 Mummiepak
PLUS 1 GELUIDSTECHNICUS
pi_83190992
Pas geleden een schat van een meid versiert. Tijdens de carnaval de tijd met haar gedeeld. Kom ik erachter dat het geen leuke meid is maar een hoer die profiteert. Ik was al voorzichtig, maar op het laatst wel 2 drankjes aan haar gegeven. De laatste tijd relatie met haar gehad als je dat zo kan noemen. Ze ziet me niet meer staan en mijn vrienden komen links en rechts met de verhaaltjes over haar. Dat ze dat al wisten maar dat ze het niet durfde te vertellen. Kut hoer als ik je tegenkom dan zorg ik dat ik je beet pak.
  woensdag 23 juni 2010 @ 13:41:40 #20
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_83191001
Ja ik heb zo'n moderne oma die merkkleding koopt. Dat is wel fijn. Alleen zijn het soms kleding die ik niet zo mooi vind en die ik dan wel moet dragen. Anders krijg ik er toch weer wat van te horen. En kom niet aan zetten met de vraag welke merkkleding...

Van alles en nog wat ik noem er even een paar op:
Dolce & Gabbana, Bjorn Borg, Nike, Puma, G-star en ook wel de mindere bekende goede merken zoals No acces enz.

Klacht oma die soms merkkleding koopt die ik niet leuk vind.
  woensdag 23 juni 2010 @ 13:42:09 #21
297565 Mummiepak
PLUS 1 GELUIDSTECHNICUS
pi_83191026
Ik heb een probleem, ik vind een meisje leuk maar ze valt op kleine kinderen van een jaar of 12,13 terwijl zij 19 jaar is. Gister was ze weer aanwezig, ik zat met mijn neef te drinken aan de bar en zij zat op een afstandje bij de kindercrèche. Ze was weer bezig met die kleine egotripper.

Ik vind haar echter leuk, als ze alleen is staat ze altijd bij mij te praten over haar leven etc. maar als ik haar zie flirten met die kleine kerel denk ik daar toch weer anders over.

Wat zal ik doen met haar een relatie aangaan of links laten liggen? Ik weet het niet
pi_83191029
Eens met de klacht in de OP .... ManianMan

Zeker zo'n mislukte AP-kloon
pi_83191038
Shit hey ging net de douche in hoor ik een msn geluidje, dus ik ga terug naar mijn kamer en zeg dat ik de douche in ben. Nu net vroeg ze of de cam aan kon, dus ik zit met een dilemma. Haren niet goed enzo en dit is de eerste webcam sessie met haar.

Klacht: meiden die vragen of de cam aan mag terwijl je er niet op z'n best uitziet.
  woensdag 23 juni 2010 @ 13:42:26 #24
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_83191043
Ja, ik heb het weer met een lompe actie stoot ik mijn kop tegen het betonne plafond van de kelder. Met als gevolg een keiharde kopstoot. Nu, lijkt het of ik een gummiknuppel gepasseerd ben van een kwade beveiliger van het uitgaansgebied.

Klacht: Hoofdpijn
pi_83191053
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 13:42 schreef GekkeBoel het volgende:
Eens met de klacht in de OP .... ManianMan

Zeker zo'n mislukte AP-kloon
MM met AP vergelijken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')