Het reclame is van calve, het nummer is summer breeze van The Isley Brothers (begind rond de 1.20)quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:48 schreef EvanStone het volgende:
Heb een fragment van een reclame gezien waarin een man bij een barbecue staat en waarbij een soulachtig nummer wordt afgespeeld. Heb maar 2 seconden of zo er van kunnen zien.
Ja dit is hem, bedankt.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:39 schreef kvd het volgende:
[..]
Het reclame is van calve, het nummer is summer breeze van The Isley Brothers (begind rond de 1.20)
Ik zal het vorige topic ff teruglezen, waarschijnlijk het een en ander over het hoofd gezien.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:56 schreef Roland1000 het volgende:
@ EvanStone:
Ik heb nu 2 keer iets gepost voor je, maar je reageert er niet op... Ligt dat aan mij, mijn antwoord, of is het per ongeluk?
Zaterdag 28 februari 2001quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:45 schreef kvd het volgende:
[..]
helemaal offtopic, maar weet jij wanneer deze reeks is begonnen?
Yep, dat is idd het nummerquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:57 schreef donroyco het volgende:
Fragment
Lijkt op een bewerking van bovenstaande hit.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:26 schreef Marquito het volgende:
[..]
Yep, dat is idd het nummergaan we daarmee verder zoeken, bedankt! Denk dat deze uitvoering van de The Shangri-Las was
Okquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:01 schreef EvanStone het volgende:
[..]
Ik zal het vorige topic ff teruglezen, waarschijnlijk het een en ander over het hoofd gezien.
- edit: de nummers die je postte zijn het niet.
Ik zoek er weer een:
Nummer waarin een vrouw padadadaa of lalalalalalla zingt met een klassiek ondertoontje. Komt volgens mij uit een reclame aantal jaren terug.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:39 schreef kvd het volgende:
[..]
Het reclame is van calve, het nummer is summer breeze van The Isley Brothers (begind rond de 1.20)
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:36 schreef Steffietoo het volgende:
Wie oh wie geeft mij het verlossende woord... Zoek het nummer dat word gedraaid in de nieuwe Nikon reclame, die waar de mensen van alles zijn(I am brave etc) Werd ook gespeeld in het laatste stuk van Eddie Izzard Marathon man, wanneer hij London weer inkomt. Heel melodieus nummer en het klinkt mij in de oren als "I've come home" wat er gezongen word. Op you tube en google vind ik daar alleen een nummer van One Republic mee, en dat is 'em niet.... Hulp???
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:05 schreef Animalmix het volgende:
Een moeilijke. Ik zoek een relaxt nummer dat ik één a twee jaar geleden een aantal keer voorbij zag komen op MTV en TMF. Het is een nummer met twee zangers: een donkere en een blanke. Als ik me niet vergis zingt de donkere, rapt de blanke en staan ze op het strand.
Het lijkt op Unreal Tournament introquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:13 schreef 29-11 het volgende:
Ik zoek een optreden of nummer dat ze op 00:08 seconden spelen:
wie weet !!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |