Alle nummers zijn het beste wat mij betreft.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:55 schreef vogelkooi het volgende:
The bold arow of time.
Beste nummer van het album.
Ja, vind ik ook. Ik kan nou niet echt een heel slecht nummer opnoemen. Mijn hoogtepunt van het album is in ieder geval in Ludicity, dat stuk vanaf 3.21 is echtquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:56 schreef leRomein het volgende:
[..]
Alle nummers zijn het beste wat mij betreft.
Ik was laatst ook bij een feestje waar die cd opstond, had dat persoon er ook mee geïntroduceerd.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:28 schreef friekin_ het volgende:
Vrijdag verjaardagsfeest, hele plaat in playlist geplempt
Op mijn feest zijn 6 mensen die eraan moesten geloven door mijquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:30 schreef On het volgende:
[..]
Ik was laatst ook bij een feestje waar die cd opstond, had dat persoon er ook mee geïntroduceerd.
Te gek. Van die intro-drums van alter ego zou je wel een toffe remix kunnen maken denk ik ja.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:10 schreef Grobbel het volgende:
Ik ben stap voor stap bij elke nieuwe draaigig 1 nummer van Tame Impala in mijn set aan het verwerken (eentje per keer). Heb nu ongeveer de helft van hun oeuvre op die manier er doorheen gejaagd.
Mooi dat ze nu ook als "grotere band" worden gezienquote:Op maandag 14 maart 2011 23:02 schreef Haunter het volgende:
Kickwaardig. Ze staan in het weekend van 14-17 juli op het Benicàssim festival in Spanje. Wat goed nieuws is natuurlijk, omdat de kans groot is dat ze Nederland op 1 of andere manier toch gaan bezoeken deze zomer.
Goed nummer!quote:
Erg vet inderdaadquote:
Komt pas in oktober uit he, denk dat je nog wel even moet wachten. Ik zie ook geen activiteit op rateyourmusic wat betreft het nieuwe album.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:40 schreef BoerBert het volgende:
Heeft iemand al een rip van Elephant?.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |