I don't really mind heeft de meeste hitpotentie @ radio stations, heb ik het idee.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:53 schreef vosss het volgende:
I don't really mind vind ik niet zo.
Deze vind ik wel tof:
Ik had ineens een idee van rode nagels in mn rug en hoe tof dat zou zijnquote:Op maandag 21 juni 2010 23:07 schreef friekin_ het volgende:
[..]
I don't really mind heeft de meeste hitpotentie @ radio stations, heb ik het idee.
quote:Op maandag 21 juni 2010 23:33 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik had ineens een idee van rode nagels in mn rug en hoe tof dat zou zijn
Maar wel tof.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:23 schreef Grobbel het volgende:
Doet me bij vlagen trouwens heel erg aan Motorpsycho denken, wat nooit een verkeerde associatie is natuurlijk.
En daar ben ik het ook absoluut mee eens! Echt helemaal in mijn straatje.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:30 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Maar wel tof.
Vind het ook een van de leukste albums van het jaar.
Ik kan hem ook alleen maar voor 33 euro vinden.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:20 schreef Panic_A het volgende:
Is het album al ergens te krijgen in Nederland?
Mijn platenboer kon hem alleen nog maar krijgen als import uit Australië voor een uiteraard iets flinkere prijs dan gebruikelijk is bij nieuwe cd's.
Dat is hun EP.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:59 schreef Grobbel het volgende:
12 euro op cdwow.nl. Kan gewoon met iDeal worden afgerekend.
http://www.cdwow.nl/CD/tame-impala-tame-impala/dp/1623705#bc=b751
Ze hebben 'm bij de Bullit in Eindhovenquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:20 schreef Panic_A het volgende:
Is het album al ergens te krijgen in Nederland?
Mijn platenboer kon hem alleen nog maar krijgen als import uit Australië voor een uiteraard iets flinkere prijs dan gebruikelijk is bij nieuwe cd's.
Iets te ver weg helaas.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:34 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ze hebben 'm bij de Bullit in Eindhoven
Eensch, John is still alive!quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:56 schreef Reckoner het volgende:
[..]
Die stem.. toch het eerste waar ik aan moest denken
Of, zoals ik iemand ergens zag schrijven: als ik naar een band die klinkt als Dungen wil luisteren, dan luister ik wel naar Dungenquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:27 schreef Grobbel het volgende:
Niet echt verrassend dat ze Dungen noemen als één van hun favoriete acts van het moment. Ze hebben muzikaal toch aardig wat parallellen met die Zweden...
Tame Impala is wel iets compacter en poppier dan Dungen, dus op zich is er wel een verschil in klankkleur. Meer in de categorie 'if you like this, you'll also like this' dan een rip-off.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:44 schreef cafca het volgende:
[..]
Of, zoals ik iemand ergens zag schrijven: als ik naar een band die klinkt als Dungen wil luisteren, dan luister ik wel naar Dungen
Ik vind het een toffe band. Punt. Het is geen gevalletje Kings of Leon, "want er is gebrek aan goede mainstream rock".quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:54 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Tame Impala is wel iets compacter en poppier dan Dungen, dus op zich is er wel een verschil in klankkleur. Meer in de categorie 'if you like this, you'll also like this' dan een rip-off.
Ik weet niet, ik ken beiden niet goed genoeg om daarover te oordelen,ik vond het alleen wel een grappige opmerking.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:54 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Tame Impala is wel iets compacter en poppier dan Dungen, dus op zich is er wel een verschil in klankkleur. Meer in de categorie 'if you like this, you'll also like this' dan een rip-off.
Alter Ego is ook fijn.quote:Op donderdag 8 juli 2010 01:43 schreef On het volgende:
Erg fijne band, wist niet dat ze al zo 'bekend' waren. Is helaas nog niet heel erg makkelijk om aan de cd te komen. Ben op het moment vooral erg into 'Make up your mind'. Innerspeaker zit echt vol 'zomerse' lagen, en het lijkt af en toe net of ik naar de reincarnatie van John Lennon luister.
Qua bekendheid valt het ook wel weer mee, hoor. Er zitten op Fok! toevallig een hoop mensen die graag veel posten die het tof vinden.quote:Op donderdag 8 juli 2010 01:43 schreef On het volgende:
Erg fijne band, wist niet dat ze al zo 'bekend' waren. Is helaas nog niet heel erg makkelijk om aan de cd te komen. Ben op het moment vooral erg into 'Make up your mind'. Innerspeaker zit echt vol 'zomerse' lagen, en het lijkt af en toe net of ik naar de reincarnatie van John Lennon luister.
Daar ben ik ook heel erg mee in mijn nopjesquote:Op donderdag 8 juli 2010 08:53 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Qua bekendheid valt het ook wel weer mee, hoor. Er zitten op Fok! toevallig een hoop mensen die graag veel posten die het tof vinden.
En ze staan ook op Lowlands.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:42 schreef On het volgende:
Wat? Staan ze op Lowlands? Net nu ik geen kaartje heb. Daarna zal het wel snel gaan met de bekendheid, hoop niet dat ze al te veel gehyped gaan worden. Dat doet een band vaak niet echt goed.
Gewoon lekker in de supermarkt blijven spelen jongens.
Dit nummer staat dan niet weer in mijn gedownloade versie.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:38 schreef Grobbel het volgende:
Nu weet ik weer waarom het zo irritant is dat die plaat nog niet fysiek uit is. 'Solitude is Bliss' was toch wel mijn favoriete nummer van de gedownloade plaat, maar nu ik die clip van Felagund zie blijkt dat het nummer dat ik zo koesterde helemaal niet 'Solitude is Bliss' heet.Mijn versie van het album heeft de 'echte' versie van SiB er niet eens op staan...
Het nummer dat ik helemaal grijs had gedraaid blijkt 'Island Walking' te heten.
Even wat over zitten nalezen. 'Island Walking' staat ook niet op de Australische versie van het album, maar staat wel op de itunes-versie.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dit nummer staat dan niet weer in mijn gedownloade versie.
Ja. Ik heb er ook veel zin in!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:54 schreef CeesDelarge het volgende:
Kijk erg uit naar hun optreden op Lowlands, ze staan er ook op een geweldig moment voor een band als deze.
Idd. Nog 4 dagenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:04 schreef Merge het volgende:
[..]
Ik zei t bijna hardop.
Heerlijk nummer
Ik weet het, stond vooraanquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:41 schreef Haunter het volgende:
Tof optreden op Lowlands ook trouwens!
Heb zelfs de setlistquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:38 schreef Grobbel het volgende:
Ik op de derde rij of zo. Maar was erg sterk inderdaad. Vooral die zwaar geïmproviseerde versie van Half Full Glass of Wine was erg fijn.
Ik stond ook daar ergens, recht voor het podium. En die riff van Half Full Glass of Wine is echt meesterlijk lekkerquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:38 schreef Grobbel het volgende:
Ik op de derde rij of zo. Maar was erg sterk inderdaad. Vooral die zwaar geïmproviseerde versie van Half Full Glass of Wine was erg fijn.
Klopt, volgens mij op 3 september.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:51 schreef On het volgende:
Klopt het dat de cd release in nederland ergens in september gepland staat? Ik meende het een keer gelezen te hebben.
Wil 'm ook op vinylquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:44 schreef On het volgende:
Ik ga hem denk ik in de winkel halen, wie weet hebben ze hem ook wel op vinyl.
Daarvan zijn maar 500 exemplaren gemaakt, dus de kans dat ze die hebben lijkt me niet zo groot.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:44 schreef On het volgende:
Ik ga hem denk ik in de winkel halen, wie weet hebben ze hem ook wel op vinyl.
Ik hoop dan op een herdruk na 'overweldigend succes'.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:55 schreef leRomein het volgende:
[..]
Daarvan zijn maar 500 exemplaren gemaakt, dus de kans dat ze die hebben lijkt me niet zo groot.
Een vriend van me heeft hem, echt een geweldige elpee.
Nee. Maar wel autistisch of heel erg stoned.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:13 schreef Haunter het volgende:
Ik dacht stiekem op Lowlands dat de bassist een meisje was
Haha dat ook ja.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:21 schreef On het volgende:
Ik dacht sowieso eerst dat Jonny Greenwood een nieuwe band had nadat ik die gitarist zag.
Oh man, It's Not Meant To Be met het kraakje van een LP op de achtergrond. Ik krijg er nu al rillingen van. (Krijg ik sowieso van dat nummer!)quote:
Ja, het zit al dagen in mijn kop.quote:Op woensdag 1 september 2010 00:26 schreef itchycoo het volgende:
[..]
Oh man, It's Not Meant To Be met het kraakje van een LP op de achtergrond. Ik krijg er nu al rillingen van. (Krijg ik sowieso van dat nummer!)![]()
![]()
Hoe kom je aan die informatie?quote:Op zondag 5 september 2010 10:27 schreef itchycoo het volgende:
Op zaterdag 13 november staat Tame Impala in Paradiso op London Calling! Sowieso dat ik daar heen ga.
Is door Tame Impala aangekondigd.quote:Op zondag 5 september 2010 14:32 schreef Jacobuspower het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die informatie?
Zou namelijk wel heel goed nieuws zijn
Vanochtend aangekondigd. Kaarten zijn al verkrijgbaar op ticketmasterquote:Op zondag 5 september 2010 14:32 schreef Jacobuspower het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die informatie?
Zou namelijk wel heel goed nieuws zijn
Ja, ik was goed bezigquote:Op woensdag 8 september 2010 14:08 schreef arucard het volgende:Wist niet dat dit topic bestond.
Ken ze al een tijdje, en heb laatst na heel lang wachten de LP binnengekregen.
Hopen dat het geen Mumford & Sons-effect gaat krijgen.quote:Op woensdag 8 september 2010 17:30 schreef Mr.DD het volgende:
Ze zijn nu album van de week bij #3FM.
Greaaaaaaaat successss
Waarschijnlijk wel. Want als 3fm iets plugt, dan wordt het echt grijsgedraaid tot in den treurenquote:Op woensdag 8 september 2010 17:49 schreef Haunter het volgende:
[..]
Hopen dat het geen Mumford & Sons-effect gaat krijgen.
Ja, ik zie ze al van Paradiso kleine zaal naar de HMH gaanquote:Op woensdag 8 september 2010 17:51 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Want als 3fm iets plugt, dan wordt het echt grijsgedraaid tot in den treuren
Toegegeven, dat was vre-se-lijk. Heb ze ook niet in de Alpha gezien @Lowlands.quote:Op woensdag 8 september 2010 17:49 schreef Haunter het volgende:
[..]
Hopen dat het geen Mumford & Sons-effect gaat krijgen.
Heb M & S ook niet gezien @ Alpha. Vorig jaar Doornroosje. Dat was magisch.quote:Op woensdag 8 september 2010 17:57 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Toegegeven, dat was vre-se-lijk. Heb ze ook niet in de Alpha gezien @Lowlands.
Maar Tame Impala zal 3FM toch nooit oppakken. Daarom heeft 3voor12 hem ook alleen maar. Zit nog wel minstens 3/4 jaar save.
En daarna komt DWDD er nog even overheen kakken en klaar is je babyboomers concert met chagerijnige mensen die boos worden als je er langs wilt of per ongeluk tegen ze aan komtquote:Op woensdag 8 september 2010 17:51 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Want als 3fm iets plugt, dan wordt het echt grijsgedraaid tot in den treuren
Nuff saidquote:Op woensdag 8 september 2010 18:09 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
En daarna komt DWDD er nog even overheen kakken en klaar is je babyboomers concert met chagerijnige mensen die boos worden als je er langs wilt of per ongeluk tegen ze aan komt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |