quote:I Love New York is a reality television series, which first aired on VH1. It features Tiffany Pollard (better known as "New York") in a quest to find her true love. The series is a spin off of another relationship competition series, Flavor of Love, which featured Pollard as a finalist in two consecutive seasons.
Is dat haar echt?quote:Op maandag 21 juni 2010 18:22 schreef kvd het volgende:
Ik blijf het wel een leuk topic vinden, dus toch maar een nieuwe.
Vondsten uit het vorige topic:
Carla Bruni
[ afbeelding ]
Neeeeeequote:Op zondag 4 juli 2010 11:55 schreef SEMTEX het volgende:
New York anno 2010:
[ afbeelding ]
Anno 2007:
[ afbeelding ]
Voor de mensen die niet weten wie ze is:
[..]
Zijn bestaan, bedoel je?quote:Op zondag 4 juli 2010 23:52 schreef amata het volgende:
ze zal wel honderd keer gepost zijn, maar ik ben net pas op de hoogte van haar bestaan ()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
oke nog eentje dan
[ afbeelding ]
![]()
O, wat een lef dat je zo over straat durft!!!quote:Op zondag 4 juli 2010 23:52 schreef amata het volgende:
ze zal wel honderd keer gepost zijn, maar ik ben net pas op de hoogte van haar bestaan ()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
oke nog eentje dan
[ afbeelding ]
![]()
Die bovenste foto lijkt wel het resultaat van een cursus photoshop voor dummies.quote:Op zondag 4 juli 2010 11:55 schreef SEMTEX het volgende:
New York anno 2010:
[ afbeelding ]
Anno 2007:
[ afbeelding ]
Voor de mensen die niet weten wie ze is:
[..]
quote:
Volgens mij hebben ze gewoon met die foto zitten fucken. Kan me niet voorstellen dat zij er zo bij zou lopen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:06 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Wat ziet dat er raar uit op haar voorhoofd? Draagt ze een haarstuk ofzo?
Je ziet het wel vaker hoor, al valt het hier wel erg duidelijk te zien.quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:19 schreef Charmian het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze gewoon met die foto zitten fucken. Kan me niet voorstellen dat zij er zo bij zou lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |