vind je dat een enge gedachte?quote:
ik denk dat we het tegen die tijd 'atoombomland' noemen. zelfs de 'palestijnse' nobelprijswinnaar voor de vrede heeft israel nooit erkend, omdat hij liever geld wilde verdienen met verdeeldheid. af en toe net doen of je vrede sluit, maar je ogen dichtknijpen voor de radicale islam die elke onderhandeling onmogelijk maakte, omdat de joods/israelische ledematen je om de oren vlogen.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:38 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Juist. Maar dan moeten wel beide kanten inleveren. Er bestaat al een joods thuisland in Siberië, Birobidzhan. Dat noemen we vanaf nu Israël. Of alle Israëliërs eventjes daarheen willen verhuizen. Een eerlijke oplossing samen met het voorstel van Geert!![]()
Rest nog de vraag wie dan het oude Israël/Palestina moet herbevolken. Misschien kunnen we het Jordanië noemen!
Zie jij het al gebeuren?quote:Op maandag 21 juni 2010 21:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
en dussss moeten de Palestijnen Rome en Athene innemen!
w00000h
Ik vind het nogal weinig concreetquote:
Zie je wel, het is de afgelopen 30 jaar steeds dichterbij gekomen.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat is straks? Ik hoor al 30 jaar dat 'buitenlanders het westen overnemen' bijvoorbeeld. En elke keer dat ik het hoorde ging het over een periode van 5 tot 10 jaar waarin dat zou gebeuren
heb je de birth rate een beetje in de gaten gehouden de laatste 20 jaar. moeten die miezerige laffe schoudertjes, als ze alleen zijn, onze lasten gaan dragen?quote:Op maandag 21 juni 2010 21:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vind het nogal weinig concreet.
Wat is straks? Ik hoor al 30 jaar dat 'buitenlanders het westen overnemen' bijvoorbeeld. En elke keer dat ik het hoorde ging het over een periode van 5 tot 10 jaar waarin dat zou gebeuren
Jordanie heeft veel meer gemeen met de Palestijnen dan Siberie met Israelis natuurlijk.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:38 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Juist. Maar dan moeten wel beide kanten inleveren. Er bestaat al een joods thuisland in Siberië, Birobidzhan. Dat noemen we vanaf nu Israël. Of alle Israëliërs eventjes daarheen willen verhuizen. Een eerlijke oplossing samen met het voorstel van Geert!![]()
Rest nog de vraag wie dan het oude Israël/Palestina moet herbevolken. Misschien kunnen we het Jordanië noemen!
ochquote:Op maandag 21 juni 2010 21:38 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Wie kan hier even het hoofd van Geert op shoppen?
Wat Wilders voorstelt is niet de groepen uit elkaar trekken, maar dat de kinderen van de ene groep de andere groep van het schoolplein mogen trappen (waar ze toch al alleen in de zandbak mochten) terwijl de juf toekijkt. Dat is nogal iets anders.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jordanie heeft veel meer gemeen met de Palestijnen dan Siberie met Israelis natuurlijk.![]()
Wil je het oplossen, moet je beide groepen uit elkaar trekken. Samen gaat niet, dan maar apart. Net als op school.
Nog 3 eeuwen doorbakkeleien hoe en wat schiet ook niet op. Het is een volkomen uitzichtloze situatie daar waar beide partijen steevast weigeren een oplossing te zoeken.
Dan maar zo.
nee Wilders stelt voor het kneusje van de klas stoer te noemen en verwacht dat ze hem dan niet meer gaan lopen pestenquote:Op maandag 21 juni 2010 22:17 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Wat Wilders voorstelt is niet de groepen uit elkaar trekken, maar dat de kinderen van de ene groep de andere groep van het schoolplein mogen trappen (waar ze toch al alleen in de zandbak mochten) terwijl de juf toekijkt. Dat is nogal iets anders.
Sorry Sacher, nogal een kromme opmerking. Vergelijk deze situatie voor het gemak maar even. Nederland wordt eigendom van Vlaanderen. Nederlanders moeten zich voortaan Vlamingen noemen. Nederlanders vinden dat niet tof. Nederlands ziin racisten.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:36 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Hebben die Jordaniers wat tegen de Palestijnen ofzo? Zijn het soms racisten?
Inderdaad, Nederlanders zijn dan racisten. Niks mis met Vlamingenquote:Op maandag 21 juni 2010 23:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Sorry Sacher, nogal een kromme opmerking. Vergelijk deze situatie voor het gemak maar even. Nederland wordt eigendom van Vlaanderen. Nederlanders moeten zich voortaan Vlamingen noemen. Nederlanders vinden dat niet tof. Nederlands ziin racisten.
Ik heb van Harry Mens anders gehoord dat Rosenthal ook een jood is.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:11 schreef Ryan3 het volgende:
Zou hij hier met Rosenthal ook overgesproken hebben?
Rosenthal --->.
Einde formatiepoging.
Woon jij toevallig in Tel Aviv?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:16 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Inderdaad, Nederlanders zijn dan racisten. Niks mis met Vlamingen
Ja, maar niet elke Jood acht het verstandig om Jordanië voortaan dan maar Palestina te gaan noemen, denk je niet?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:16 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ik heb van Harry Mens anders gehoord dat Rosenthal ook een jood is.
Nee, zomaar.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, zomaar.
Je spreekt trouwens nog de waarheid ook, of niet?
EAJG? Dat zijn natuurlijk geen echte joden.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, maar niet elke Jood acht het verstandig om Jordanië voortaan dan maar Palestina te gaan noemen, denk je niet?
Dat wist ik trouwens, want dat had je al eerder verteld.quote:
Ik heb gehoord van wel, maar goed, daar ga ik verder niet op in; niet iedereen die Joods is, zal dit soort krankjorumme plannen steunen enkel en alleen omdat-ie Joods is. Ik denk dat Rosenthal een verstandig mensch is iig en mocht Wilders het geopperd hebben dan zal zijn reactie idd zoiets geweest zijn --->quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:30 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
EAJG? Dat zijn natuurlijk geen echte joden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |