Lijkt me een prima zaak.quote:Als Jeruzalem in handen valt van de moslims dan volgen Athene en Rome
en waarom eigenlijk?quote:
Omdat er alleen maar ellende vandaan komt, of wou je Griekenland en Italië een aanwinst voor de westerse wereld noemen?quote:
Ik welquote:Op maandag 21 juni 2010 20:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Omdat er alleen maar ellende vandaan komt, of wou je Griekenland en Italië een aanwinst voor de westerse wereld noemen?
Echt waar? Corruptie en economische zwakte vind je wel bij het westen passen?quote:
dit is echt een klap in het gezicht voor de oorsprong van de westerse beschaving.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Omdat er alleen maar ellende vandaan komt, of wou je Griekenland en Italië een aanwinst voor de westerse wereld noemen?
Nou, alsof Islamitische landen geen corruptie kennenquote:Op maandag 21 juni 2010 21:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Echt waar? Corruptie en economische zwakte vind je wel bij het westen passen?
Kansloos....quote:Op maandag 21 juni 2010 21:12 schreef paddy het volgende:
[..]
Nou, alsof Islamitische landen geen corruptie kennenDaar zouden ze dus wat aan kunnen doen
Dat zijn ze ook, maar het is vooral vergane glorie.quote:Ik vind de landen mooi. De gebouwen prachtig. Grieken spannend en aardig. Italianen wat vager, maar toch vind ik hun land mooi
Ik beoordeel die landen liever op hun huidige prestaties dan op wat ze een paar 1000 jaar geleden presteerden.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:10 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dit is echt een klap in het gezicht voor de oorsprong van de westerse beschaving.
Mja, die mening deel ik dus niet.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kansloos....
[..]
Dat zijn ze ook, maar het is vooral vergane glorie.
Het zijn economisch gewoon extreem zwakke landen, en minstens 1 ervan wordt bestuurd door een maffioso en het andere is ook zo corrupt als de neten.quote:
En waarom de moslims er dan wel mee op willen zadelen?quote:Op maandag 21 juni 2010 21:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het zijn economisch gewoon extreem zwakke landen, en minstens 1 ervan wordt bestuurd door een maffioso en het andere is ook zo corrupt als de neten.
Sorry, maar als ik reclame zou moeten maken voor het "Westen" zou ik deze landen niet in het spotje zetten...
quote:Op maandag 21 juni 2010 21:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik beoordeel die landen liever op hun huidige prestaties dan op wat ze een paar 1000 jaar geleden presteerden.
Dan zitten hun met die puinhopen.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:21 schreef paddy het volgende:
[..]
En waarom de moslims er dan wel mee op willen zadelen?
Ik wil europa liever zonder Italië en Griekenland zien.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
ik niet als ik eerlijk ben en zie wat moslims deden/doen met bestaande gebouwen uit mijn oudheid. en nu niet aankomen met de aya sofia, puhleeessss.
ik wil europa liever christelijk zien, dan islamitisch en dat is een salomonsoordeel.
ik niet. de maffia is straks onze grootste bondgenoot als bufferzone. en heel cyprus is europees.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik wil europa liever zonder Italië en Griekenland zien.
Het volgende:quote:Op maandag 21 juni 2010 18:23 schreef Pool het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk niet eens weten wat Wittgenstein van Habermas teksten gevonden zou hebben.
Hebben die Jordaniers wat tegen de Palestijnen ofzo? Zijn het soms racisten?quote:Op maandag 21 juni 2010 18:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nogal lullig om tegen de inwoners van Jordanie te zeggen: jullie heten voortaan allemaal Palestijnen. Is toch behoorlijk gestoord als je identiteit wordt gestolen. Mensen in Nederland flippen al helemaal de pan uit als hun gemeente fuseert met de buren en hun eigen plaatsnaam komt te vervallen.
"Straks"?quote:Op maandag 21 juni 2010 21:35 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik niet. de maffia is straks onze grootste bondgenoot als bufferzone. en heel cyprus is europees.
quote:Op maandag 21 juni 2010 20:04 schreef Pool het volgende:
[..]
Prima, dan zou hij immers zelf meegaan, want Geert durft niet te delegeren uit angst voor LPF-toestanden.
Juist. Maar dan moeten wel beide kanten inleveren. Er bestaat al een joods thuisland in Siberië, Birobidzhan. Dat noemen we vanaf nu Israël. Of alle Israëliërs eventjes daarheen willen verhuizen. Een eerlijke oplossing samen met het voorstel van Geert!quote:Op maandag 21 juni 2010 21:25 schreef El_Matador het volgende:
Het is in dit conflict van 2 strijdende partijen met evenveel schuld waarschijnlijk gewoon wel het beste.
Het is dan wel niet politiek-correct, maar wel de veiligste oplossing.
Helaas. Geen van beide partijen wil toegeven. Dan maar uit elkaar halen.
Niemandsland!quote:Op maandag 21 juni 2010 21:38 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Juist. Maar dan moeten wel beide kanten inleveren. Er bestaat al een joods thuisland in Siberië, Birobidzhan. Dat noemen we vanaf nu Israël. Of alle Israëliërs eventjes daarheen willen verhuizen. Een eerlijke oplossing samen met het voorstel van Geert!![]()
Rest nog de vraag wie dan het oude Israël/Palestina moet herbevolken. Misschien kunnen we het Jordanië noemen!
en dussss moeten de Palestijnen Rome en Athene innemen!quote:Op maandag 21 juni 2010 21:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik beoordeel die landen liever op hun huidige prestaties dan op wat ze een paar 1000 jaar geleden presteerden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |