abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83115742
quote:
Als Jeruzalem in handen valt van de moslims dan volgen Athene en Rome
Lijkt me een prima zaak.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  maandag 21 juni 2010 @ 20:35:35 #127
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_83115786
quote:
Op maandag 21 juni 2010 20:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Lijkt me een prima zaak.
en waarom eigenlijk?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_83116327
quote:
Op maandag 21 juni 2010 20:35 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

en waarom eigenlijk?
Omdat er alleen maar ellende vandaan komt, of wou je Griekenland en Italië een aanwinst voor de westerse wereld noemen?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_83117397
quote:
Op maandag 21 juni 2010 20:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Omdat er alleen maar ellende vandaan komt, of wou je Griekenland en Italië een aanwinst voor de westerse wereld noemen?
Ik wel
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_83117499
quote:
Op maandag 21 juni 2010 21:04 schreef paddy het volgende:

[..]

Ik wel
Echt waar? Corruptie en economische zwakte vind je wel bij het westen passen?
  maandag 21 juni 2010 @ 21:10:29 #131
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_83117782
quote:
Op maandag 21 juni 2010 20:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

dit is echt een klap in het gezicht voor de oorsprong van de westerse beschaving.

we hebben een heel erg groot voordeel, moslims verschieten hun kruit te vroeg vanwege hun intelligentie om ambities, doelstellingen en goals al ver van te voren aan te kondigen.

nee, dat heeft niets met eerlijkheid te maken, maar met imbeciliteit.
pi_83117921
quote:
Op maandag 21 juni 2010 21:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Echt waar? Corruptie en economische zwakte vind je wel bij het westen passen?
Nou, alsof Islamitische landen geen corruptie kennen Daar zouden ze dus wat aan kunnen doen

Ik vind de landen mooi. De gebouwen prachtig. Grieken spannend en aardig. Italianen wat vager, maar toch vind ik hun land mooi
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_83117974
Gaan jullie trouwens lekker?
pi_83118016
quote:
Op maandag 21 juni 2010 21:12 schreef paddy het volgende:

[..]

Nou, alsof Islamitische landen geen corruptie kennen Daar zouden ze dus wat aan kunnen doen
Kansloos....
quote:
Ik vind de landen mooi. De gebouwen prachtig. Grieken spannend en aardig. Italianen wat vager, maar toch vind ik hun land mooi
Dat zijn ze ook, maar het is vooral vergane glorie.
pi_83118088
quote:
Op maandag 21 juni 2010 21:10 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

dit is echt een klap in het gezicht voor de oorsprong van de westerse beschaving.
Ik beoordeel die landen liever op hun huidige prestaties dan op wat ze een paar 1000 jaar geleden presteerden.
pi_83118238
quote:
Op maandag 21 juni 2010 21:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Kansloos....
[..]

Dat zijn ze ook, maar het is vooral vergane glorie.
Mja, die mening deel ik dus niet.
pi_83118348
quote:
Op maandag 21 juni 2010 21:17 schreef paddy het volgende:

[..]

Mja, die mening deel ik dus niet.
Het zijn economisch gewoon extreem zwakke landen, en minstens 1 ervan wordt bestuurd door een maffioso en het andere is ook zo corrupt als de neten.

Sorry, maar als ik reclame zou moeten maken voor het "Westen" zou ik deze landen niet in het spotje zetten...
pi_83118448
quote:
Op maandag 21 juni 2010 21:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Het zijn economisch gewoon extreem zwakke landen, en minstens 1 ervan wordt bestuurd door een maffioso en het andere is ook zo corrupt als de neten.

Sorry, maar als ik reclame zou moeten maken voor het "Westen" zou ik deze landen niet in het spotje zetten...
En waarom de moslims er dan wel mee op willen zadelen?
  maandag 21 juni 2010 @ 21:21:23 #139
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_83118469
quote:
Op maandag 21 juni 2010 21:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik beoordeel die landen liever op hun huidige prestaties dan op wat ze een paar 1000 jaar geleden presteerden.

ik niet als ik eerlijk ben en zie wat moslims deden/doen met bestaande gebouwen uit mijn oudheid. en nu niet aankomen met de aya sofia, puhleeessss.

ik wil europa liever christelijk zien, dan islamitisch en dat is een salomonsoordeel.
pi_83118729
Het is in dit conflict van 2 strijdende partijen met evenveel schuld waarschijnlijk gewoon wel het beste.

Het is dan wel niet politiek-correct, maar wel de veiligste oplossing.

Helaas. Geen van beide partijen wil toegeven. Dan maar uit elkaar halen.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_83119171
quote:
Op maandag 21 juni 2010 21:21 schreef paddy het volgende:

[..]

En waarom de moslims er dan wel mee op willen zadelen?
Dan zitten hun met die puinhopen.
pi_83119218
quote:
Op maandag 21 juni 2010 21:21 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik niet als ik eerlijk ben en zie wat moslims deden/doen met bestaande gebouwen uit mijn oudheid. en nu niet aankomen met de aya sofia, puhleeessss.

ik wil europa liever christelijk zien, dan islamitisch en dat is een salomonsoordeel.
Ik wil europa liever zonder Italië en Griekenland zien.
  maandag 21 juni 2010 @ 21:35:15 #143
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_83119272
quote:
Op maandag 21 juni 2010 21:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik wil europa liever zonder Italië en Griekenland zien.
ik niet. de maffia is straks onze grootste bondgenoot als bufferzone. en heel cyprus is europees.
  maandag 21 juni 2010 @ 21:35:21 #144
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_83119277
quote:
Op maandag 21 juni 2010 18:23 schreef Pool het volgende:

[..]

Ik wil eigenlijk niet eens weten wat Wittgenstein van Habermas teksten gevonden zou hebben.
Het volgende:

'Wovon man nicht sprechen kann, darüber muß man schweigen.'
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
  maandag 21 juni 2010 @ 21:36:26 #145
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_83119345
quote:
Op maandag 21 juni 2010 18:33 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nogal lullig om tegen de inwoners van Jordanie te zeggen: jullie heten voortaan allemaal Palestijnen. Is toch behoorlijk gestoord als je identiteit wordt gestolen. Mensen in Nederland flippen al helemaal de pan uit als hun gemeente fuseert met de buren en hun eigen plaatsnaam komt te vervallen.
Hebben die Jordaniers wat tegen de Palestijnen ofzo? Zijn het soms racisten?
pi_83119367
quote:
Op maandag 21 juni 2010 21:35 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik niet. de maffia is straks onze grootste bondgenoot als bufferzone. en heel cyprus is europees.
"Straks"?
  maandag 21 juni 2010 @ 21:38:37 #147
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_83119519
quote:
Op maandag 21 juni 2010 20:04 schreef Pool het volgende:

[..]

Prima, dan zou hij immers zelf meegaan, want Geert durft niet te delegeren uit angst voor LPF-toestanden.

Wie kan hier even het hoofd van Geert op shoppen?
pi_83119541
quote:
Op maandag 21 juni 2010 21:25 schreef El_Matador het volgende:
Het is in dit conflict van 2 strijdende partijen met evenveel schuld waarschijnlijk gewoon wel het beste.

Het is dan wel niet politiek-correct, maar wel de veiligste oplossing.

Helaas. Geen van beide partijen wil toegeven. Dan maar uit elkaar halen.
Juist. Maar dan moeten wel beide kanten inleveren. Er bestaat al een joods thuisland in Siberië, Birobidzhan. Dat noemen we vanaf nu Israël. Of alle Israëliërs eventjes daarheen willen verhuizen. Een eerlijke oplossing samen met het voorstel van Geert!

Rest nog de vraag wie dan het oude Israël/Palestina moet herbevolken. Misschien kunnen we het Jordanië noemen!
pi_83119631
quote:
Op maandag 21 juni 2010 21:38 schreef Vasilevski het volgende:

[..]

Juist. Maar dan moeten wel beide kanten inleveren. Er bestaat al een joods thuisland in Siberië, Birobidzhan. Dat noemen we vanaf nu Israël. Of alle Israëliërs eventjes daarheen willen verhuizen. Een eerlijke oplossing samen met het voorstel van Geert!

Rest nog de vraag wie dan het oude Israël/Palestina moet herbevolken. Misschien kunnen we het Jordanië noemen!
Niemandsland!
  Moderator maandag 21 juni 2010 @ 21:43:08 #150
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_83119796
quote:
Op maandag 21 juni 2010 21:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

en dussss moeten de Palestijnen Rome en Athene innemen!

w00000h
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')