Kende ik nog nietquote:
quote:
Ik kan niet wachten tot Johan weer los mag...quote:Yolanthe en Wesley lachen om Derksen
door van onze redactie
Tortelduifjes Yolanthe Cabau van Kasbergen en haar verloofde Wesley Sneijder lachen hartelijk om de stroom kritiek die Johan Derksen vrijwel dagelijks over ze uitstort.
"Wij zijn samen zo sterk. Het enige wat we tegen elkaar zeggen is: laten we er lekker keihard om lachen", heeft Wesley tegen Novum Nieuws gezegd.
Vervelend vindt hij de sneren van Johan wel. "Ik heb laatst gehoord dat Yolanthe ons wereldkampioen zou maken", zegt de voetballer over de opmerking: "Sinds Wesley met Yolanthe is, voetbalt hij elke week geweldig. Zou Yolanthe die andere tien spelers ook niet eens kunnen verwennen?"
"Dan maak je mijn aanstaande vrouw dus uit voor hoer", concludeert de Oranje-speler, die afgelopen zaterdag scoorde tegen Japan. "Dat soort dingen moet je niet roepen, dan maak je me kwaad. Iemand voor hoer uitmaken gaat echt te ver. Ik zou zijn vrouw ook nooit uitmaken voor hoer."
quote:"Ik vind Wilfred een heel irritante man", zegt Johan in de Mikro Gids. Hij is de ijdeltuit bij uitstek. Als dertiger verfde hij zijn haren al. Hij zit altijd onder de gel en hij föhnt dat het een verschrikking is. Máár: hij is een uitstekende presentator! Ik respecteer hem zeer.
“Ik wil privé niets met hem te maken hebben. Er zijn, voor het goede begrip, ook een hele hoop mensen die privé niets met mij te maken willen hebben.” Op dit moment werken Derksen en Genee iedere dag samen voor hun WK-talkshow VI Oranje.
Je kijkt pas een week VI?quote:
Dat klopt toch ook?quote:"Dan maak je mijn aanstaande vrouw dus uit voor hoer", concludeert de Oranje-speler
Ik ook geloof ik, toevallig vandaag nog niet gebeurd.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:57 schreef WillemWever het volgende:
Johan heeft zich geschoren. Dat doet hij alleen maandagmorgen?
Ohhh rasiesme!!!quote:Op maandag 21 juni 2010 18:02 schreef BansheeBoy het volgende:
Gijp doet net of négers minderwaardige simpele mensen zijn.²
lolquote:Op maandag 21 juni 2010 18:26 schreef frieter het volgende:
slaat mario met een stokbrood een bitterbal op die mooie witte jurk van de vrouw van erik haha
Je spelling klopt niet zo.quote:
dat is page three van The Sunquote:Op maandag 21 juni 2010 18:32 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Dus die blote tieten was in ad? dat betwijfel ik .
Ze hebben het er zelf steeds overquote:Op maandag 21 juni 2010 18:44 schreef DrDentz het volgende:
Weer gaat het over Yolanthe, die juffrouw moet eens ophouden zich zo aan ons op te dringen.
http://www.at5.nl/artikel(...)lanthe-uit-voor-hoerquote:Sneijder: Yolanthe uitgemaakt voor hoer
Wesley Sneijder zit er niet mee dat zijn relatie met Yolanthe Cabau van Kasbergen onderwerp van spot en kritiek is.
"Wij zijn samen zo sterk. Het enige wat we tegen elkaar zeggen is: laten we er lekker keihard om lachen", aldus de oud-Ajacied tegen Novum Nieuws.
Onder anderen Johan Derksen van Voetbal International haalt graag hard uit naar Wesley en Yolanthe. Onlangs schreef hij: "Sinds Wesley met Yolanthe is, voetbalt hij elke week geweldig. Zou Yolanthe die andere tien spelers ook niet eens kunnen verwennen?"
"Dan maak je mijn aanstaande vrouw dus uit voor hoer", concludeerde Sneijder. "Dat soort dingen moet je niet roepen, dan maak je me kwaad. Iemand voor hoer uitmaken gaat echt te ver. Ik zou zijn vrouw ook nooit uitmaken voor hoer. Maar dergelijke figuren lopen helaas op deze aardbodem rond. Die mensen zijn gefrustreerd of hebben zelf nooit wat bereikt in hun leven en moeten met 60 jaar nog op televisie."
das juist de humor van dit programma: VI is zeg maar de Jean-Marie Pfaff van de voetbalprogramma's: overmatig gesponsord en niemand neemt het serieusquote:Op maandag 21 juni 2010 18:52 schreef Tware het volgende:
Maar wat een commercieel programma. Mcdonalds dit, Gamma dat, Jupiler zo, en dan ook nog de CEO van ING lekker aan tafel laten zitten… Waarom komen er dan nog commercials tussendoor
Ach, Wesley mag best een mening hebben. Iedere gek mag een mening hebben, ook Wesley.quote:Op maandag 21 juni 2010 18:54 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
http://www.at5.nl/artikel(...)lanthe-uit-voor-hoer
Hij moet toch echt even dimmen wbt onze Derksen
quote:Op maandag 21 juni 2010 18:56 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ach, Wesley mag best een mening hebben. Iedere gek mag een mening hebben, ook Wesley.
Ik vind Sneijder wel enigszins gelijk hebben hoor.quote:Op maandag 21 juni 2010 18:54 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
http://www.at5.nl/artikel(...)lanthe-uit-voor-hoer
Hij moet toch echt even dimmen wbt onze Derksen
mee eens! feitelijk vertoont derksen op sommige momenten echt onbegrijpelijk en schandalig gedrag. dat de meeste kudde mensen dat dan ook echt super grappig vinden zegt natuurlijk genoeg over de normen en waarden van de meeste nederlandersquote:Op maandag 21 juni 2010 19:06 schreef rub3n het volgende:
[..]
Ik vind Sneijder wel enigszins gelijk hebben hoor.
Derksen kan ook best beetje dimmen.
Hoe kun je na je gezeik op Derksen nog claimen dat je het wel een puik programma vindt?quote:Op maandag 21 juni 2010 19:11 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
verder natuurlijk wel een puik programma
Johan Derksen zonder grove grappen is geen Johan Derksen, als je kritiekloos geneuzel wil horen kijk je maar naar Sportzomerquote:Op maandag 21 juni 2010 19:11 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
mee eens! feitelijk vertoont derksen op sommige momenten echt onbegrijpelijk en schandalig gedrag. dat de meeste kudde mensen dat dan ook echt super grappig vinden zegt natuurlijk genoeg over de normen en waarden van de meeste nederlanders![]()
hoe vaak die gast zich ook tegenspreekt....kuyt vind ie een demagoog, maar als vpersie een saai netjes ingestudeerd interview geeft dan heeft ie het over een keurige reactie en hoe volwassen die jongen wel niet geworden is![]()
![]()
![]()
overigens wel grappig.....derksen fileerde kuyt eventjes publiekelijk n.a.v. zijn nogal simpele grap over sushi en japanners......maar dan hoor ik dus later gewoon dat kuyt op dat moment geinterviewd werd door het jeugdjournaalmaar dat zond VI niet uit, alleen het antwoord.
over tendentieuze beeldvorming gesproken......![]()
verder natuurlijk wel een puik programma
lezen kneusquote:Op maandag 21 juni 2010 19:14 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Hoe kun je na je gezeik op Derksen nog claimen dat je het wel een puik programma vindt?
Dat hele programma draait om Johan D.
voor jou ook al moeilijk om de scheidslijn tussen grove grappen en wekenlange pure belediging tot op het bot te ontdekken??quote:Op maandag 21 juni 2010 19:14 schreef Micson het volgende:
[..]
Johan Derksen zonder grove grappen is geen Johan Derksen, als je kritiekloos geneuzel wil horen kijk je maar naar Sportzomer
Mafkees! Dorpsidioot!!quote:
Blijkbaar wil jij Johan als een grijze muis aan tafel allerlei genuanceerde dingetjes horen zeggen.quote:
tering......veel dommerds hierquote:Op maandag 21 juni 2010 19:17 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Blijkbaar wil jij Johan als een grijze muis aan tafel allerlei genuanceerde dingetjes horen zeggen.
Zegt "HaagsPietje"quote:
Dat doet Yolanthe, niet Wesley.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:19 schreef DrDentz het volgende:
Als Wesley en Yolanthe zich zo nadrukkelijk profileren in de media en voor iedere scheet die ze laten een roddelblad bellen vragen ze om een reactie, en Johan is degene die zo dapper is om die reactie te geven. Heil Johan.
Zo'n stuk tekst alleen maar omdat je het woordje profileren wilt gebruiken?quote:Op maandag 21 juni 2010 19:19 schreef DrDentz het volgende:
Als Wesley en Yolanthe zich zo nadrukkelijk profileren in de media en voor iedere scheet die ze laten een roddelblad bellen vragen ze om een reactie, en Johan is degene die zo dapper is om die reactie te geven. Heil Johan.
je schiet afentoe een beetje door in je johan-adoratiequote:Op maandag 21 juni 2010 19:47 schreef DrDentz het volgende:
Alsof Johan ooit iets gezegd heeft waar ik het niet mee eens ben.
johan is gewoon een hermiet die rtl heeft opgevist omdat ze nog een cynische gastheer nodig hadden die foute opmerkingen maakt.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:19 schreef bascross het volgende:
Sneijder die zegt dat Johan niets heeft bereikt.Cambuur, Veendam, Haarlem.
quote:Op maandag 21 juni 2010 19:19 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Zegt "HaagsPietje"
Je mag blij zijn dat we nog op je analfabete posts reageren, dikzak.
Zal de zanger van Kane beledigd zijn na zijn uitspraak in de laatste reguliere uitzending?quote:Op maandag 21 juni 2010 21:57 schreef Rucebo het volgende:
Wordt nog leuk: Derksen met Joling of Kane!
Hij had voorheen een geweldige drama serie op Tv West "Reigers en pauwen"quote:Op maandag 21 juni 2010 22:23 schreef BB-King het volgende:
Bart Muijs komt wel vaker bij dit soort programma's maar wat doet deze gozer tegenwoordig nog??
De man met krullen is val RTL, en Iwan maakt deels de VI die vandaag weer in de brievenbus lag ipv woensdag. Dus nee...quote:Op maandag 21 juni 2010 22:29 schreef Ambrosius het volgende:
Deze onzin kan toch ook gewoon in NL, Johan?
Van der Gijp zit momenteel in media Barcelona mode, maar dan over Spanje.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:32 schreef Jivis het volgende:
René is ronduit irritant. Spanje wint ook met 2-0, wat ouwehoert die.
Spanje speelt toch ook gewoon lekker? Combineren er lustig op los.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Van der Gijp zit mmomenteel in media Barcelona mode, maar dan over Spanje.
topteam??? Laat dat top maar weg danquote:Op maandag 21 juni 2010 22:35 schreef Confetti het volgende:
Wat een onzin weer dat je slecht moet spelen om te winnen![]()
Als RVP zo kut blijft spelen en Sneijder voor eigen glorie gaat vanaf 40 meter, gaan we er straks weer tegen een echt topteam eruit.
Dirk Bashen kunnen we wegstrepen, nu afwachten wanneer de naam Yolanthe valt.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:36 schreef wolferl het volgende:
Dirk Bashen
dan snap je het niet, als Nederland tegen goede ploegen speelt, krijgen ze meer ruimte.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:35 schreef Confetti het volgende:
Wat een onzin weer dat je slecht moet spelen om te winnen![]()
Als RVP zo kut blijft spelen en Sneijder voor eigen glorie gaat vanaf 40 meter, gaan we er straks weer tegen een echt topteam eruit.
Ik hoor hem zinnigere dingen zeggen dan menig gast aan tafel.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:42 schreef BansheeBoy het volgende:
Alfons Groenendijk zegt louter zinnige dingen over voetbal.²
dat heb je goed gezien doet hij bij de NOS ookquote:Op maandag 21 juni 2010 22:42 schreef BansheeBoy het volgende:
Neem een plaspauze en stop met jezelf herhalen om de seconde.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:42 schreef BansheeBoy het volgende:
Straks zegt de NOS, terug met Groenendijk.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:44 schreef 456 het volgende:
[..]
Ik hoor hem zinnigere dingen zeggen dan menig gast aan tafel.
wel apart dat ie er bij mag zijn als studio sport medewerker
Wat een verschil met ex-schilder Wim Jonk die niet verder komt dan 2 zinnetjes en wat onhoorbaar gebrabbel op het end.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:44 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
dat heb je goed gezien doet hij bij de NOS ook
ze hadden het eigenlijk bij 1 uitzending moeten laten per avondquote:Op maandag 21 juni 2010 22:46 schreef Paul-89 het volgende:
Het begint nu allemaal flink in de herhaling te vallen, wat gaat dat wel niet worden tijdens de rustdagen.
Viel me ook al op jaquote:Op maandag 21 juni 2010 22:46 schreef Paul-89 het volgende:
Het begint nu allemaal flink in de herhaling te vallen, wat gaat dat wel niet worden tijdens de rustdagen.
Dan valt het alsnog erg in herhaling heb de middaguitzending niet gezien maar het is alsnog veel herhaling, net bijv ook weer Johan over Kuijt zeurenquote:Op maandag 21 juni 2010 22:47 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
ze hadden het eigenlijk bij 1 uitzending moeten laten per avond
Dan gaan ze aan tafel zitten pokeren.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:46 schreef Paul-89 het volgende:
Tja ze hebben beide een mening. Waar ze niet vanaf willen wijken, en om hier nou echt een ruzie over te beginnen. Natuurlijk verwoord Groenendijk het gewoon goed. Maar zoals hij zelf ook al toegaf. Natuurlijk heeft hij persoonlijke voorkeuren omdat hij de spelers in het echt kent.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:51 schreef TC03 het volgende:
Johan kan niks anders zeggen dan: "Iedereen heeft recht op zijn eigen mening."
Baas Fons.
Het is een verademing om die man te horen. Hij komt heel betrouwbaar op mij over. En kundig.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:53 schreef Merkie het volgende:
Groenendijk is wel goed bezig.
Ik vind het een beetje zwak om te zeggen dat hij niet objectief is terwijl hij ook prima argumenten geeft die niks te maken hebben met het feit dat hij de spelers kent. Aan die argumenten gaan ze voorbij en dan gooit Johan het erop dat het vriendjes van hem zijn... Beetje gemakkelijk.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja ze hebben beide een mening. Waar ze niet vanaf willen wijken, en om hier nou echt een ruzie over te beginnen. Natuurlijk verwoord Groenendijk het gewoon goed. Maar zoals hij zelf ook al toegaf. Natuurlijk heeft hij persoonlijke voorkeuren omdat hij de spelers in het echt kent.
je kunt in ieder geval niet zeggen dat fonsie onzin uit kraamtquote:Op maandag 21 juni 2010 22:52 schreef DrDentz het volgende:
Iedere gek heeft recht op een mening, ook Fonsie.
Wel mooi dat er eens iemand zit die niet enkel populair wil doen door met Johan en René mee te praten en ook nog eens z'n mening kan onderbouwen.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is een verademing om die man te horen. Hij komt heel betrouwbaar op mij over. En kundig.²
Inderdaad.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:54 schreef Paul-89 het volgende:
Wat Alfons zei over het switchen op de 3 voorste plaatsen kan echt heel goed werken, weet niet waarom van der Gijp meteen zegtr dat kan alleen Spanje ? Als je Kuyt, van Persie en Robben laat switchen gedurende momenten in de wedstrijd en af en toe bij aanvallen laten kruisen dan schep je toch ontzettend veel verwarring in de verdediging.
Nee tuurlijk, maar ik hoef er toch niet bij te zeggen dat Johan niet altijd gelijk heeft. Johan is kampioen makkelijk scoren. Maar dat maakt het niet minder vermakelijk.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:55 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje zwak om te zeggen dat hij niet objectief is terwijl hij ook prima argumenten geeft die niks te maken hebben met het feit dat hij de spelers kent. Aan die argumenten gaan ze voorbij en dan gooit Johan het erop dat het vriendjes van hem zijn... Beetje gemakkelijk.
Ik ga het meteen mailen naar VI Oranje.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:59 schreef Merkie het volgende:
Ik hoop trouwens nog steeds iemand eens tegen Johan gaat zeggen dat voetballers er zijn om te voetballen en niet om een interessante gesprekspartner te zijn voor interviewers. Want dat gezeik van Johan Kuyt z'n teksten gaat natuurlijk nergens over, niemand boeit dat behalve Johan.
Bij deze gebeurd.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dirk Bashen kunnen we wegstrepen, nu afwachten wanneer de naam Yolanthe valt.²
Ik vind hem hier ook wel okay inderdaad. Leuker dan bij de NOS.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is een verademing om die man te horen. Hij komt heel betrouwbaar op mij over. En kundig.²
+1quote:Op maandag 21 juni 2010 23:05 schreef Paul-89 het volgende:
Als hij hem echt geweldig had aangenomen stuiterde die bal niet nog een keer omhoog.
Ja, dit is nieuw. Hij kan de situatie niet managen.quote:
Echt héquote:Op maandag 21 juni 2010 23:07 schreef Groningert het volgende:
[..]
kanker es op met die emotcion word er godverdomme gek van
René geilt te veel op de Spanjaarden die overigens fantastisch speelden, maar wel 100% aan de bak moeten om de volgende ronde te halenquote:Op maandag 21 juni 2010 23:06 schreef 456 het volgende:
Wat is er met Rene aan de hand vandaag?
Bóh die Spaanse, die was wel goed nat zeg.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:09 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
René geilt te veel op de Spanjaarden die overigens fantastisch speelden, maar wel 100% aan de bak moeten om de volgende ronde te halen
Ben ik de enige die dat wel vond meevallen ? Honduras zette totaal geen druk liet Spanje zelfs tikken tot de 16 en zodra Spanje bij de 16 was en er eindelijk tegenstanders waren mislukte er toch behoorlijk veel, veel slechte voorzetten, en tikken tot het oneindige en vrijwel 0 resultaat. Wel wat afstandsschoten die gevaarlijk werden maar voor de rest veel slordigheden etc.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:09 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
René geilt te veel op de Spanjaarden die overigens fantastisch speelden, maar wel 100% aan de bak moeten om de volgende ronde te halen
Maar ja met een beetje meer effectiviteit was het 4-0 geweestquote:Op maandag 21 juni 2010 23:11 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dat wel vond meevallen ? Honduras zette totaal geen druk liet Spanje zelfs tikken tot de 16 en zodra Spanje bij de 16 was en er eindelijk tegenstanders waren mislukte er toch behoorlijk veel, veel slechte voorzetten, en tikken tot het oneindige en vrijwel 0 resultaat. Wel wat afstandsschoten die gevaarlijk werden maar voor de rest veel slordigheden etc.
Geloof er niks vanquote:Op maandag 21 juni 2010 23:13 schreef 456 het volgende:
Heb het idee dat er wat irritaties spelen tussen derksen en vd gijp...
einde van VI?
Ja dat is ook wel zo maar ook tegen Zwitserland lieten ze kansen liggen waardoor ze uiteindelijk nog verloren ook.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:13 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Maar ja met een beetje meer effectiviteit was het 4-0 geweest
Ja, ik ook. Want tot nu toe bleven ze van elkaar af.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:13 schreef 456 het volgende:
einde van VI?
Wat wil je de hele tijd op elkaars lip, zien elkaar teveel ga je je vanzelf aan elkaar ergeren.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:13 schreef 456 het volgende:
einde van VI?
Dan moet je ze wel maken...quote:Op maandag 21 juni 2010 23:13 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Maar ja met een beetje meer effectiviteit was het 4-0 geweest
Welnee man, Derksen heeft altijd gezegd dat Rene een toegevoegde waarde heeft met zijn anekdotes en leuke quotes.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:13 schreef 456 het volgende:
einde van VI?
Ja, als je dat eenmaal zegt zijn irritaties in de toekomst per definitie uitgesloten inderdaad!quote:Op maandag 21 juni 2010 23:17 schreef wolferl het volgende:
[..]
Welnee man, Derksen heeft altijd gezegd dat Rene een toegevoegde waarde heeft met zijn anekdotes en leuke quotes.
quote:Op maandag 21 juni 2010 23:17 schreef DrDentz het volgende:
Muzikaal vind ik Danny Vera het beste wat VI Oranje tot nu toe te bieden heeft
raar , ik vind het best tegenvallenquote:Op maandag 21 juni 2010 23:17 schreef TC03 het volgende:
Hmm, voor de eerste keer dat ik de muziek best aardig vind.²
Another Day luister ik nog graag, daarna werd Bertolf vlug minder.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:17 schreef TC03 het volgende:
Hmm, voor de eerste keer dat ik de muziek best aardig vind.²
Niet.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:19 schreef DrDentz het volgende:
VI kan ook wel zonder Gijp. De enige constante factor in het programma de afgelopen jaren was Derksen.
?quote:Op maandag 21 juni 2010 23:24 schreef chufi het volgende:
Johan is leuker hier dan dat ik hen als trainer heb meegemaakt
Fons is politiek correct, Johan is recht voor z'n raap.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:26 schreef Paul-89 het volgende:
Johan probeert het Alfons wel heel erg op te dringen.
Hij is wel een redelijke man. Hij zegt wat hij wil zeggen en niet wat anderen willen horen. Een man naar mijn hart.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:28 schreef Friesz het volgende:
Alfons is niet echt van de gedurfde uitspraken
No shit.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:28 schreef Friesz het volgende:
Het is nooit handig om na te trappen naar je oude club. En het is natuurlijk lastig als Derksen zegt wat je denkt, maar dan moet je professioneel genoeg zijn om je mond te houden (of een type maradona zijn)quote:Op maandag 21 juni 2010 23:28 schreef Friesz het volgende:
Netjes, of schijterig?quote:Op maandag 21 juni 2010 23:30 schreef Paul-89 het volgende: Gewoon netjes van Alfons om het netjes te verwoorden en zich niets laat opdringen door Johan.
Ik blijf erbij dat voorin niemand staat op de plek waar hij normaal gesproken het sterkste is.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:31 schreef Friesz het volgende:
Van Persie is echt niet de beste oranjespeler hoor. Scoort echt niet 20 tot 30 keer per seizoen. Huntelaar is veel meer spits.
Vandaar is Johan dan ook niet geschikt als trainer of politicus. Je kan het simpelweg niet permitteren om alles te zeggen wat op je hart ligt.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:33 schreef wolferl het volgende:
[..]
Netjes, of schijterig?
Ik geef Johan gelijk, er is nooit iemand die echt zijn mening durft te geven.
Het is allemaal voorgeprogrammeerd. Voorgekauwd, hoe je het ook wil hebben.
Huntelaar werd bij Ajax ook vaak verweten dat hij geen all-round voetballer is. Buiten de 16 had je niks aan hem, aan v.Persie wel.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:31 schreef Friesz het volgende:
Van Persie is echt niet de beste oranjespeler hoor. Scoort echt niet 20 tot 30 keer per seizoen. Huntelaar is veel meer spits.
Hij is daar als gast/analyticus en niet om na te trappen richting oud-collega's / oud-club(s).quote:Op maandag 21 juni 2010 23:33 schreef DrDentz het volgende:
Neh. Als je je mond wilt houden moet je ook niet zo ijdel zijn om daar te gaan zitten.
Sneijder ook niet?quote:Op maandag 21 juni 2010 23:33 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat voorin niemand staat op de plek waar hij normaal gesproken het sterkste is.
Maar dat word vaak wel gewaardeerd.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:34 schreef G.Garibaldi het volgende:
[..]
Vandaar is Johan dan ook niet geschikt als trainer of politicus. Je kan het simpelweg niet permitteren om alles te zeggen wat op je hart ligt.
Als je alle kwaliteiten van de spelers analyseert, puur qua voetbal krijg je hier de beste 3:quote:Op maandag 21 juni 2010 23:31 schreef Friesz het volgende:
Traci Lords met John Holmes en Ron Jeremyquote:
Eenschquote:Op maandag 21 juni 2010 23:37 schreef Jivis het volgende:
[..]
De eerste aflevering dat ik hem ronduit irritant vind.
Er gebeurt niet genoeg.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:39 schreef Kwaliteit het volgende:
Pff waarom herhalen ze zoveel van de eerdere uitzending?
Ik wilde het net posten, planning is altijd 23.30, het duurt elke dag een kwartier langer..quote:Op maandag 21 juni 2010 23:44 schreef Friesz het volgende:
Wat loopt het programma elke avond lang uit. Dan duurt het me te lang, dan kan ik de Pfaffs en Stom Stommer Stomst niet meer kijken![]()
Stel dat ik de directeur van m'n werk een lul vond, dan zou ik dat toch eerder voor mezelf houden. Dan maar even niet zo straight.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:35 schreef wolferl het volgende:
[..]
Maar dat word vaak wel gewaardeerd.
Ik heb liever dat iemand in mijn gezicht zegt dat ie mij een klootzak vind, dan achter mijn rug.
het duurt mij juist niet lang genoeg.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:44 schreef Friesz het volgende:
Wat loopt het programma elke avond lang uit. Dan duurt het me te lang, dan kan ik de Pfaffs en Stom Stommer Stomst niet meer kijken![]()
Dat is een andere situatie.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:45 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Stel dat ik de directeur van m'n werk een lul vond, dan zou ik dat toch eerder voor mezelf houden. Dan maar even niet zo straight.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |