Zal de zanger van Kane beledigd zijn na zijn uitspraak in de laatste reguliere uitzending?quote:Op maandag 21 juni 2010 21:57 schreef Rucebo het volgende:
Wordt nog leuk: Derksen met Joling of Kane!
Hij had voorheen een geweldige drama serie op Tv West "Reigers en pauwen"quote:Op maandag 21 juni 2010 22:23 schreef BB-King het volgende:
Bart Muijs komt wel vaker bij dit soort programma's maar wat doet deze gozer tegenwoordig nog??
De man met krullen is val RTL, en Iwan maakt deels de VI die vandaag weer in de brievenbus lag ipv woensdag. Dus nee...quote:Op maandag 21 juni 2010 22:29 schreef Ambrosius het volgende:
Deze onzin kan toch ook gewoon in NL, Johan?
Van der Gijp zit momenteel in media Barcelona mode, maar dan over Spanje.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:32 schreef Jivis het volgende:
René is ronduit irritant. Spanje wint ook met 2-0, wat ouwehoert die.
Spanje speelt toch ook gewoon lekker? Combineren er lustig op los.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Van der Gijp zit mmomenteel in media Barcelona mode, maar dan over Spanje.
topteam??? Laat dat top maar weg danquote:Op maandag 21 juni 2010 22:35 schreef Confetti het volgende:
Wat een onzin weer dat je slecht moet spelen om te winnen![]()
Als RVP zo kut blijft spelen en Sneijder voor eigen glorie gaat vanaf 40 meter, gaan we er straks weer tegen een echt topteam eruit.
Dirk Bashen kunnen we wegstrepen, nu afwachten wanneer de naam Yolanthe valt.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:36 schreef wolferl het volgende:
Dirk Bashen
dan snap je het niet, als Nederland tegen goede ploegen speelt, krijgen ze meer ruimte.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:35 schreef Confetti het volgende:
Wat een onzin weer dat je slecht moet spelen om te winnen![]()
Als RVP zo kut blijft spelen en Sneijder voor eigen glorie gaat vanaf 40 meter, gaan we er straks weer tegen een echt topteam eruit.
Ik hoor hem zinnigere dingen zeggen dan menig gast aan tafel.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:42 schreef BansheeBoy het volgende:
Alfons Groenendijk zegt louter zinnige dingen over voetbal.²
dat heb je goed gezien doet hij bij de NOS ookquote:Op maandag 21 juni 2010 22:42 schreef BansheeBoy het volgende:
Neem een plaspauze en stop met jezelf herhalen om de seconde.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:42 schreef BansheeBoy het volgende:
Straks zegt de NOS, terug met Groenendijk.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:44 schreef 456 het volgende:
[..]
Ik hoor hem zinnigere dingen zeggen dan menig gast aan tafel.
wel apart dat ie er bij mag zijn als studio sport medewerker
Wat een verschil met ex-schilder Wim Jonk die niet verder komt dan 2 zinnetjes en wat onhoorbaar gebrabbel op het end.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:44 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
dat heb je goed gezien doet hij bij de NOS ook
ze hadden het eigenlijk bij 1 uitzending moeten laten per avondquote:Op maandag 21 juni 2010 22:46 schreef Paul-89 het volgende:
Het begint nu allemaal flink in de herhaling te vallen, wat gaat dat wel niet worden tijdens de rustdagen.
Viel me ook al op jaquote:Op maandag 21 juni 2010 22:46 schreef Paul-89 het volgende:
Het begint nu allemaal flink in de herhaling te vallen, wat gaat dat wel niet worden tijdens de rustdagen.
Dan valt het alsnog erg in herhaling heb de middaguitzending niet gezien maar het is alsnog veel herhaling, net bijv ook weer Johan over Kuijt zeurenquote:Op maandag 21 juni 2010 22:47 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
ze hadden het eigenlijk bij 1 uitzending moeten laten per avond
Dan gaan ze aan tafel zitten pokeren.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:46 schreef Paul-89 het volgende:
Tja ze hebben beide een mening. Waar ze niet vanaf willen wijken, en om hier nou echt een ruzie over te beginnen. Natuurlijk verwoord Groenendijk het gewoon goed. Maar zoals hij zelf ook al toegaf. Natuurlijk heeft hij persoonlijke voorkeuren omdat hij de spelers in het echt kent.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:51 schreef TC03 het volgende:
Johan kan niks anders zeggen dan: "Iedereen heeft recht op zijn eigen mening."
Baas Fons.
Het is een verademing om die man te horen. Hij komt heel betrouwbaar op mij over. En kundig.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:53 schreef Merkie het volgende:
Groenendijk is wel goed bezig.
Ik vind het een beetje zwak om te zeggen dat hij niet objectief is terwijl hij ook prima argumenten geeft die niks te maken hebben met het feit dat hij de spelers kent. Aan die argumenten gaan ze voorbij en dan gooit Johan het erop dat het vriendjes van hem zijn... Beetje gemakkelijk.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja ze hebben beide een mening. Waar ze niet vanaf willen wijken, en om hier nou echt een ruzie over te beginnen. Natuurlijk verwoord Groenendijk het gewoon goed. Maar zoals hij zelf ook al toegaf. Natuurlijk heeft hij persoonlijke voorkeuren omdat hij de spelers in het echt kent.
je kunt in ieder geval niet zeggen dat fonsie onzin uit kraamtquote:Op maandag 21 juni 2010 22:52 schreef DrDentz het volgende:
Iedere gek heeft recht op een mening, ook Fonsie.
Wel mooi dat er eens iemand zit die niet enkel populair wil doen door met Johan en René mee te praten en ook nog eens z'n mening kan onderbouwen.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is een verademing om die man te horen. Hij komt heel betrouwbaar op mij over. En kundig.²
Inderdaad.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:54 schreef Paul-89 het volgende:
Wat Alfons zei over het switchen op de 3 voorste plaatsen kan echt heel goed werken, weet niet waarom van der Gijp meteen zegtr dat kan alleen Spanje ? Als je Kuyt, van Persie en Robben laat switchen gedurende momenten in de wedstrijd en af en toe bij aanvallen laten kruisen dan schep je toch ontzettend veel verwarring in de verdediging.
Nee tuurlijk, maar ik hoef er toch niet bij te zeggen dat Johan niet altijd gelijk heeft. Johan is kampioen makkelijk scoren. Maar dat maakt het niet minder vermakelijk.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:55 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje zwak om te zeggen dat hij niet objectief is terwijl hij ook prima argumenten geeft die niks te maken hebben met het feit dat hij de spelers kent. Aan die argumenten gaan ze voorbij en dan gooit Johan het erop dat het vriendjes van hem zijn... Beetje gemakkelijk.
Ik ga het meteen mailen naar VI Oranje.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:59 schreef Merkie het volgende:
Ik hoop trouwens nog steeds iemand eens tegen Johan gaat zeggen dat voetballers er zijn om te voetballen en niet om een interessante gesprekspartner te zijn voor interviewers. Want dat gezeik van Johan Kuyt z'n teksten gaat natuurlijk nergens over, niemand boeit dat behalve Johan.
Bij deze gebeurd.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dirk Bashen kunnen we wegstrepen, nu afwachten wanneer de naam Yolanthe valt.²
Ik vind hem hier ook wel okay inderdaad. Leuker dan bij de NOS.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is een verademing om die man te horen. Hij komt heel betrouwbaar op mij over. En kundig.²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |