Ik hoor hem zinnigere dingen zeggen dan menig gast aan tafel.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:42 schreef BansheeBoy het volgende:
Alfons Groenendijk zegt louter zinnige dingen over voetbal.²
dat heb je goed gezien doet hij bij de NOS ookquote:Op maandag 21 juni 2010 22:42 schreef BansheeBoy het volgende:
Neem een plaspauze en stop met jezelf herhalen om de seconde.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:42 schreef BansheeBoy het volgende:
Straks zegt de NOS, terug met Groenendijk.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:44 schreef 456 het volgende:
[..]
Ik hoor hem zinnigere dingen zeggen dan menig gast aan tafel.
wel apart dat ie er bij mag zijn als studio sport medewerker
Wat een verschil met ex-schilder Wim Jonk die niet verder komt dan 2 zinnetjes en wat onhoorbaar gebrabbel op het end.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:44 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
dat heb je goed gezien doet hij bij de NOS ook
ze hadden het eigenlijk bij 1 uitzending moeten laten per avondquote:Op maandag 21 juni 2010 22:46 schreef Paul-89 het volgende:
Het begint nu allemaal flink in de herhaling te vallen, wat gaat dat wel niet worden tijdens de rustdagen.
Viel me ook al op jaquote:Op maandag 21 juni 2010 22:46 schreef Paul-89 het volgende:
Het begint nu allemaal flink in de herhaling te vallen, wat gaat dat wel niet worden tijdens de rustdagen.
Dan valt het alsnog erg in herhaling heb de middaguitzending niet gezien maar het is alsnog veel herhaling, net bijv ook weer Johan over Kuijt zeurenquote:Op maandag 21 juni 2010 22:47 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
ze hadden het eigenlijk bij 1 uitzending moeten laten per avond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |