Maar ja met een beetje meer effectiviteit was het 4-0 geweestquote:Op maandag 21 juni 2010 23:11 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dat wel vond meevallen ? Honduras zette totaal geen druk liet Spanje zelfs tikken tot de 16 en zodra Spanje bij de 16 was en er eindelijk tegenstanders waren mislukte er toch behoorlijk veel, veel slechte voorzetten, en tikken tot het oneindige en vrijwel 0 resultaat. Wel wat afstandsschoten die gevaarlijk werden maar voor de rest veel slordigheden etc.
Geloof er niks vanquote:Op maandag 21 juni 2010 23:13 schreef 456 het volgende:
Heb het idee dat er wat irritaties spelen tussen derksen en vd gijp...
einde van VI?
Ja dat is ook wel zo maar ook tegen Zwitserland lieten ze kansen liggen waardoor ze uiteindelijk nog verloren ook.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:13 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Maar ja met een beetje meer effectiviteit was het 4-0 geweest
Ja, ik ook. Want tot nu toe bleven ze van elkaar af.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:13 schreef 456 het volgende:
einde van VI?
Wat wil je de hele tijd op elkaars lip, zien elkaar teveel ga je je vanzelf aan elkaar ergeren.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:13 schreef 456 het volgende:
einde van VI?
Dan moet je ze wel maken...quote:Op maandag 21 juni 2010 23:13 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Maar ja met een beetje meer effectiviteit was het 4-0 geweest
Welnee man, Derksen heeft altijd gezegd dat Rene een toegevoegde waarde heeft met zijn anekdotes en leuke quotes.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:13 schreef 456 het volgende:
einde van VI?
Ja, als je dat eenmaal zegt zijn irritaties in de toekomst per definitie uitgesloten inderdaad!quote:Op maandag 21 juni 2010 23:17 schreef wolferl het volgende:
[..]
Welnee man, Derksen heeft altijd gezegd dat Rene een toegevoegde waarde heeft met zijn anekdotes en leuke quotes.
quote:Op maandag 21 juni 2010 23:17 schreef DrDentz het volgende:
Muzikaal vind ik Danny Vera het beste wat VI Oranje tot nu toe te bieden heeft
raar , ik vind het best tegenvallenquote:Op maandag 21 juni 2010 23:17 schreef TC03 het volgende:
Hmm, voor de eerste keer dat ik de muziek best aardig vind.²
Another Day luister ik nog graag, daarna werd Bertolf vlug minder.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:17 schreef TC03 het volgende:
Hmm, voor de eerste keer dat ik de muziek best aardig vind.²
Niet.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:19 schreef DrDentz het volgende:
VI kan ook wel zonder Gijp. De enige constante factor in het programma de afgelopen jaren was Derksen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |