Traci Lords met John Holmes en Ron Jeremyquote:
Eenschquote:Op maandag 21 juni 2010 23:37 schreef Jivis het volgende:
[..]
De eerste aflevering dat ik hem ronduit irritant vind.
Er gebeurt niet genoeg.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:39 schreef Kwaliteit het volgende:
Pff waarom herhalen ze zoveel van de eerdere uitzending?
Ik wilde het net posten, planning is altijd 23.30, het duurt elke dag een kwartier langer..quote:Op maandag 21 juni 2010 23:44 schreef Friesz het volgende:
Wat loopt het programma elke avond lang uit. Dan duurt het me te lang, dan kan ik de Pfaffs en Stom Stommer Stomst niet meer kijken![]()
Stel dat ik de directeur van m'n werk een lul vond, dan zou ik dat toch eerder voor mezelf houden. Dan maar even niet zo straight.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:35 schreef wolferl het volgende:
[..]
Maar dat word vaak wel gewaardeerd.
Ik heb liever dat iemand in mijn gezicht zegt dat ie mij een klootzak vind, dan achter mijn rug.
het duurt mij juist niet lang genoeg.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:44 schreef Friesz het volgende:
Wat loopt het programma elke avond lang uit. Dan duurt het me te lang, dan kan ik de Pfaffs en Stom Stommer Stomst niet meer kijken![]()
Dat is een andere situatie.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:45 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Stel dat ik de directeur van m'n werk een lul vond, dan zou ik dat toch eerder voor mezelf houden. Dan maar even niet zo straight.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |