?quote:Op maandag 21 juni 2010 23:24 schreef chufi het volgende:
Johan is leuker hier dan dat ik hen als trainer heb meegemaakt
Fons is politiek correct, Johan is recht voor z'n raap.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:26 schreef Paul-89 het volgende:
Johan probeert het Alfons wel heel erg op te dringen.
Hij is wel een redelijke man. Hij zegt wat hij wil zeggen en niet wat anderen willen horen. Een man naar mijn hart.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:28 schreef Friesz het volgende:
Alfons is niet echt van de gedurfde uitspraken
No shit.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:28 schreef Friesz het volgende:
Het is nooit handig om na te trappen naar je oude club. En het is natuurlijk lastig als Derksen zegt wat je denkt, maar dan moet je professioneel genoeg zijn om je mond te houden (of een type maradona zijn)quote:Op maandag 21 juni 2010 23:28 schreef Friesz het volgende:
Netjes, of schijterig?quote:Op maandag 21 juni 2010 23:30 schreef Paul-89 het volgende: Gewoon netjes van Alfons om het netjes te verwoorden en zich niets laat opdringen door Johan.
Ik blijf erbij dat voorin niemand staat op de plek waar hij normaal gesproken het sterkste is.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:31 schreef Friesz het volgende:
Van Persie is echt niet de beste oranjespeler hoor. Scoort echt niet 20 tot 30 keer per seizoen. Huntelaar is veel meer spits.
Vandaar is Johan dan ook niet geschikt als trainer of politicus. Je kan het simpelweg niet permitteren om alles te zeggen wat op je hart ligt.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:33 schreef wolferl het volgende:
[..]
Netjes, of schijterig?
Ik geef Johan gelijk, er is nooit iemand die echt zijn mening durft te geven.
Het is allemaal voorgeprogrammeerd. Voorgekauwd, hoe je het ook wil hebben.
Huntelaar werd bij Ajax ook vaak verweten dat hij geen all-round voetballer is. Buiten de 16 had je niks aan hem, aan v.Persie wel.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:31 schreef Friesz het volgende:
Van Persie is echt niet de beste oranjespeler hoor. Scoort echt niet 20 tot 30 keer per seizoen. Huntelaar is veel meer spits.
Hij is daar als gast/analyticus en niet om na te trappen richting oud-collega's / oud-club(s).quote:Op maandag 21 juni 2010 23:33 schreef DrDentz het volgende:
Neh. Als je je mond wilt houden moet je ook niet zo ijdel zijn om daar te gaan zitten.
Sneijder ook niet?quote:Op maandag 21 juni 2010 23:33 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat voorin niemand staat op de plek waar hij normaal gesproken het sterkste is.
Maar dat word vaak wel gewaardeerd.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:34 schreef G.Garibaldi het volgende:
[..]
Vandaar is Johan dan ook niet geschikt als trainer of politicus. Je kan het simpelweg niet permitteren om alles te zeggen wat op je hart ligt.
Als je alle kwaliteiten van de spelers analyseert, puur qua voetbal krijg je hier de beste 3:quote:Op maandag 21 juni 2010 23:31 schreef Friesz het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |