lolquote:Op maandag 21 juni 2010 18:26 schreef frieter het volgende:
slaat mario met een stokbrood een bitterbal op die mooie witte jurk van de vrouw van erik haha
Je spelling klopt niet zo.quote:
dat is page three van The Sunquote:Op maandag 21 juni 2010 18:32 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Dus die blote tieten was in ad? dat betwijfel ik .
Ze hebben het er zelf steeds overquote:Op maandag 21 juni 2010 18:44 schreef DrDentz het volgende:
Weer gaat het over Yolanthe, die juffrouw moet eens ophouden zich zo aan ons op te dringen.
http://www.at5.nl/artikel(...)lanthe-uit-voor-hoerquote:Sneijder: Yolanthe uitgemaakt voor hoer
Wesley Sneijder zit er niet mee dat zijn relatie met Yolanthe Cabau van Kasbergen onderwerp van spot en kritiek is.
"Wij zijn samen zo sterk. Het enige wat we tegen elkaar zeggen is: laten we er lekker keihard om lachen", aldus de oud-Ajacied tegen Novum Nieuws.
Onder anderen Johan Derksen van Voetbal International haalt graag hard uit naar Wesley en Yolanthe. Onlangs schreef hij: "Sinds Wesley met Yolanthe is, voetbalt hij elke week geweldig. Zou Yolanthe die andere tien spelers ook niet eens kunnen verwennen?"
"Dan maak je mijn aanstaande vrouw dus uit voor hoer", concludeerde Sneijder. "Dat soort dingen moet je niet roepen, dan maak je me kwaad. Iemand voor hoer uitmaken gaat echt te ver. Ik zou zijn vrouw ook nooit uitmaken voor hoer. Maar dergelijke figuren lopen helaas op deze aardbodem rond. Die mensen zijn gefrustreerd of hebben zelf nooit wat bereikt in hun leven en moeten met 60 jaar nog op televisie."
das juist de humor van dit programma: VI is zeg maar de Jean-Marie Pfaff van de voetbalprogramma's: overmatig gesponsord en niemand neemt het serieusquote:Op maandag 21 juni 2010 18:52 schreef Tware het volgende:
Maar wat een commercieel programma. Mcdonalds dit, Gamma dat, Jupiler zo, en dan ook nog de CEO van ING lekker aan tafel laten zitten… Waarom komen er dan nog commercials tussendoor
Ach, Wesley mag best een mening hebben. Iedere gek mag een mening hebben, ook Wesley.quote:Op maandag 21 juni 2010 18:54 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
http://www.at5.nl/artikel(...)lanthe-uit-voor-hoer
Hij moet toch echt even dimmen wbt onze Derksen
quote:Op maandag 21 juni 2010 18:56 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ach, Wesley mag best een mening hebben. Iedere gek mag een mening hebben, ook Wesley.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |