Ja maar die is gewoon te bekend, aangezien die ook net de Dauphine heeft gewonnen en al jaren rondrijdt in het pelotonquote:Op maandag 21 juni 2010 11:54 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Janez Brajkovic (wel bekend voor de insiders, maar voor de outsiders niet)
Owja, mocht Fabio niet meedoen, aangezien hij uitgestapt is in Zwitserland dan mag ik zeker geen back-up kiezen?quote:Op maandag 21 juni 2010 12:46 schreef Steven184 het volgende:
Fabio Felline
[ afbeelding ]
De voorste op de foto.
Vind ik persoonlijk eignelijk niet zelfde geld voor Fofonov.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:13 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Is THOMAS LÖFKVIST nog onbekend genoeg?
[ afbeelding ]
Vind ik nietquote:Op maandag 21 juni 2010 13:13 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[ afbeelding ]
Hij rijdt dit jaar voor Radioshack.quote:Op maandag 21 juni 2010 12:57 schreef Falco het volgende:
Vorig jaar had ik Muravyev geadopteerd, maar wordt dit keer niet geselecteerd door Astana. Echt opvallend was ie ook niet bezig had ik het idee.
Ah, dat verklaart! Fofonov lijkt me desalniettemin onbekend genoeg.quote:
afgewezenquote:Op maandag 21 juni 2010 13:13 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[ afbeelding ]
Dan wil ik mijn vraag over Roche nog eens herhalenquote:
primaquote:
eibergger stond ook hoog op mijn lijstjequote:Op maandag 21 juni 2010 15:22 schreef 3rdRock het volgende:
mag ik Markus Eibegger?
ik weet werkelijk helemaal niets van die gozer, maar hij rijdt voor Footon Servetto
Jep, gaat mee bij Cofidis.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:19 schreef Felagund het volgende:
Julián El Fares voor mij, hopelijk wordt hij geselecteerd.
Volgens cyclingstartlists is er een pre-selectie van 10 renners waarvan er dus nog één afvalt, dus ik was niet helemaal zeker. Maar ik zie nu dat hij idd al zeker is van de tour.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:59 schreef TheArt het volgende:
[..]
Jep, gaat mee bij Cofidis.
Oud-Europees kampioen bij de beloften Cyril Gautier voor mij
Dat klopt helemaal, maar goed dat geldt dan ook voor de echte wielervolgers. Voor de mensen die alleen de Tour kijken, is de één derde onbekend.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:01 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
Er zijn geen onbekende wielrenners in de tour
Mart smeets bijvoorbeeld, die kent veel renners die u niet kent!quote:Op maandag 21 juni 2010 19:52 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat klopt helemaal, maar goed dat geldt dan ook voor de echte wielervolgers. Voor de mensen die alleen de Tour kijken, is de één derde onbekend.
Helaas niet.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:50 schreef Beregd het volgende:
doet die bingen fernandez weer mee?
(niet dat ik hem claim of zo, maar was vorig jaar wel grappig)
Accoord !quote:Op maandag 21 juni 2010 20:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ignatas Konovalovas, heeft natuurlijk wel een tijdrit gewonnen in de Giro, maar verder is hij niet heel erg bekend, toch?
Txurruka magquote:Op maandag 21 juni 2010 14:58 schreef Momo... het volgende:
Is Amets Txurruka onbekend genoeg? Anders neem ik Ignatas Konovalovas.
Staat er toch ookquote:
quote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 11:53 schreef franklop het volgende:
Topicstarter kiest voor een echte Spaanse kasseivreter: Ivan Velasco van Euskaltel
quote:Samuel Sánchez is de onbetwiste kopman in de selectie van Euskaltel voor de Tour de France. De Spaans-Baskische equipe bestaat verder uit Egoi Martínez, Iván Velasco, Juan José Oroz, Alan Pérez, Ruben Pérez, Gorka Verdugo, Iñaki Isasi en Amets Txurruka. De Basken zetten naast een hoge notering in het klassement voor olympisch kampioen Sánchez ook in op een etappeoverwinning.
Die klasbak is al geadopteerd.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:18 schreef Mr_DG het volgende:
Ik zou graag Ignatas Konovalovas willen adopteren.
Een 24 jarige Litouwer, uitkomend voor Cervelo
[ afbeelding ]
Gaan allebei niet meequote:Op maandag 21 juni 2010 19:49 schreef icebliss het volgende:
Ik neem vast dibs op Nicolas Portal of Nikolai Trusov, mijn adoptierenners van de afgelopen jaren.
Shit zeg wie dan?quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:24 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik adopteer Markus Eibegger van Footoon -Servetto -Fuij
http://nl.wikipedia.org/wiki/Markus_Eibegger
Eens kijken wat hij er van bakt deze Tour
Als je graag Eibegger wilt, mag je hem best overnemen hoor. heb hem alleen gekozen door z'n grappige naam, maar als jij een bepaalde reden hebt vind ik het geen probleem een andere held uit te zoekenquote:Op woensdag 23 juni 2010 14:47 schreef CyclingGirl het volgende:
Deze dan Malori van Lampre zo op de gok en hopende dat ie mee rijdt.
Ik kan ook Malori nemen maar ik dacht eiberger kent vast niemand dus zeg het maar.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Als je graag Eibegger wilt, mag je hem best overnemen hoor. heb hem alleen gekozen door z'n grappige naam, maar als jij een bepaalde reden hebt vind ik het geen probleem een andere held uit te zoeken
dan houd ik graag Eibegger. eerst komt eerst maalt ;-)quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:23 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Ik kan ook Malori nemen maar ik dacht eiberger kent vast niemand dus zeg het maar.
Ik zie mij met Jason McCartney er ook nog niet tussenstaanquote:Op woensdag 23 juni 2010 14:05 schreef El_Bassie het volgende:
Kan ik in het lijstje Franklop? Ontbreken er nog wel een paar.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan houd ik graag Eibegger. eerst komt eerst maalt ;-)
Volgens mij was hij al gekozen (10 post boven je).quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:12 schreef RemcoW23 het volgende:
Mag Pavel Brutt (Team Katusha)? Volgens mij gaat ie nog niet definitief mee, hij staat wel in het lijstje van 10 renners waaruit er 9 gekozen worden.
Op de weg zeker, op de baan heeft Phinney meer wereldtitels maar Thomas heeft wel de snelste tijd op de achtervolging staan gereden op een reguliere fiets en natuurlijk ook nog een gouden medaille bij de ploegenachtervolging op de OS van 2008.quote:
Dat gaat me te ver.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:38 schreef TheGaffer het volgende:
Schrijf me maar in voor Serguei Ivanov
phff, dan maar Christophe Kernquote:
quote:
Geel!!!![]()
![]()
![]()
Die was toch wel te bekend, o.a. 2e in Paris-Nice. Zo vind ik Rein Taaramae eigenlijk ook te bekend van de al gekozen renners, maar goed.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:04 schreef DecoAoreste het volgende:
Had niemand Nocentini vorig jaar? Zijn gele trui kwam toch ook best wel als een verrassing...
Ik kijk ook nog met veel trots terug op de overwinning van zijn broertje vorig jaar die hem meteen de bolletjestrui voor een paar dagen opleverdequote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:37 schreef franklop het volgende:
Een weetje:
In het verleden wist 1 adoptierenner het voor elkaar te krijgen om in het geel rond te gaan rijden.
Romain Feuillu wist dat in 2008 te bereiken. Zijn adoptievader Ericr was erg trots op dat feit.
Zijn reactie toen:
[..]
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:37 schreef franklop het volgende:
Een weetje:
In het verleden wist 1 adoptierenner het voor elkaar te krijgen om in het geel rond te gaan rijden.
Romain Feuillu wist dat in 2008 te bereiken. Zijn adoptievader Ericr was erg trots op dat feit.
Zijn reactie toen:
[..]
Bedanktquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:03 schreef franklop het volgende:
sorry, zal kijken of ik vandaag een update kan opsturen naar een Admin zodat op kan worden bijgewerkt, druk met werk en een feest dat ik moet organiseren.
komt goed allen!
Start niet. Selectie van AG2R is net bekend geworden.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:08 schreef Sjoerd102 het volgende:
zie dit topic nu pas door vakantie. Ga ik voor Hubert Dupont van AG2R
Overigens is dat geen Elmiger op de foto, lijkt me lastig om als Zwitser Noors kampioen te wordenquote:Op maandag 28 juni 2010 11:01 schreef KoningPoedel het volgende:
Martin Elmiger![]()
Tenminste, als ie nog vrij is..
[ afbeelding ]
Een beest.quote:Op maandag 28 juni 2010 20:15 schreef assie het volgende:
Daniel Oss van Liquigas-Diomo zou ik wel graag onder mijn vleugels willen nemen....
Schijnt nogal een talent te zijn, stukje achtergrond informatie:quote:
quote:Daniel Oss, de volgende revelatie bij Liquigas
Liquigas mag zich na het doorbreken van Peter Sagan wederom rijk rekenen met een nieuw talent. De 23-jarige Daniel Oss maakte in Gent-Wevelgem een ijzersterke indruk en werd verdienstelijk vijfde. Een week eerder trok hij voor zijn kopman Daniele Bennati de sprint aan in Milaan-Sanremo. Allemaal niet gek voor een tweedejaarsprof.
Succesvol op zowel baan als weg
Daniel Oss, geboren in januari 1987 te Trento, maakte kennis met de wielersport in 1994. Zowel op de weg als op de piste werd snel aansluiting gevonden met de Italiaanse top. Op zijn palmares prijken dan ook Italiaanse titels in de individuele- en ploegenachtervolging in diverse leeftijdsklasses.
Op de weg werden twaalf zeges geboekt bij de beloften, vooraleer Oss geselecteerd werd voor het wereldkampioenschap in Varese. In een kopgroep van twaalf cijferde de lange Italiaan zich volledig weg voor kopman Simone Ponzi (nu Lampre), die echter achter Fabio Duarte slechts zilver pakte. Oss zelf werd verdienstelijk achtste. In 2009 werd de overstap gemaakt naar het ProTourteam van Liquigas.
Grabsch is wereldkampioen tijdrit geweest, dat is wel voorbij onbekend eigenlijk. Maar goed dat is mijn mening.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:49 schreef DeLuna het volgende:
Ik zie nu ook dat mijn Jason McCartney niet meer rijdt
Bert Grabsch? Is die mogelijk?![]()
Oh, oke.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:03 schreef Ericr het volgende:
[..]
Grabsch is wereldkampioen tijdrit geweest, dat is wel voorbij onbekend eigenlijk. Maar goed dat is mijn mening.
quote:During the Tour I will be writing a dreary and monotonus Blog for www.canyon.com. I wouldn't bother reading it, will most likely be crap.
quote:Tried to re-create the Roubaix cobbles in Tavastehus town center. Not quite the same.
in topvorm zeg ik u!quote:I just ran 100m in 18 sec. There was a bet to be won
Als je 0 met 100% verhoogt, blijft het toch 0? Maar ja, uiteindelijk heb je dus gelijk.....quote:Op donderdag 1 juli 2010 07:16 schreef franklop het volgende:
Mijn renner gaat zijn aantal profzeges iig met 100% verhogen. Iban velasco staat nog op 0 zeges namelijk
Deadline voor het kiezen van een renner is zaterdag om 16:15
quote:
18:39 Brett Lancaster (Cervelo)
Die was toen anderhalve kilometer geloof ikquote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:40 schreef Joooo-pi het volgende:
De starttijd van Brett Lancaster:
[..]
[/b]
Let op: hij heeft de proloog van de Giro al eens gewonnen!
Dat was een sprintproloog. 1 kilometer rechtdoor.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:40 schreef Joooo-pi het volgende:
De starttijd van Brett Lancaster:
[..]
[/b]
Let op: hij heeft de proloog van de Giro al eens gewonnen!
quote:Voornaam: Pavel
Naam: Brutt
Geboortedatum: 29/01/1982
Gewicht: 68 kg
Lengte: 178 cm
Nationaliteit: Rusland
Ploeg: Team Katusha
szmyd kennen wij niet volgens smeets dus die mag farrar nietquote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:32 schreef Leatherface het volgende:
Franklop, je moet nog even je oordeel uitspreken over Farrar en Szmyd.
Kom op, Farrar is de op één na beste sprinter ter wereld van de afgelopen 2 jaar, als hij mag, mag bijna iedereen.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:54 schreef Abigail_Virginia het volgende:
Beetje jammer dat Farrar niet mag terwijl die nog nooit geaddopteerd is, omdat dit zijn eerste tour de france is.En dan zie ik namen van adoptierenners als Niermann, Oroz, Txurruka en Hesjedal die vorige jaren ook al geadopteerd zijn. En dus niet echt meer onbekend te noemen (voor dit topic).
Dan maar op zoek naar een andere renner...
Jakob Fugslang mag die wel.??
Het vreemd vinden dat Farrar niet gekozen mag wordenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:54 schreef Abigail_Virginia het volgende:
Beetje jammer dat Farrar niet mag terwijl die nog nooit geaddopteerd is, omdat dit zijn eerste tour de france is.En dan zie ik namen van adoptierenners als Niermann, Oroz, Txurruka en Hesjedal die vorige jaren ook al geadopteerd zijn. En dus niet echt meer onbekend te noemen (voor dit topic).
Het is Farrar's tweede Tour en hij is een van de beste sprinters ter wereld...quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:54 schreef Abigail_Virginia het volgende:
17:42 CESTquote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:35 schreef Bismarck het volgende:
Laat ik dan met een echte Tour-debutant aankomen. Mijn adoptierenner is Manuel Antonio Leal Cardoso, Manuel voor intimi.
[...]
quote:41. LANCASTER Brett Daniel 98 CERVELO TEST TEAM 10' 49" + 00' 49"
Gaat nog, dit is zo'n beetje zijn specialiteit. Remi Pauriol doet het naar behoren met een nette 97e plek.quote:
Tsja dit is natuurlijk niet zijn specialiteit. Maar de kop is eraf voor Cyril.quote:125. GAUTIER Cyril 155 BBOX BOUYGUES TELECOM 11' 09" + 01' 09"
Remi rijdt juist een super belabberde proloog. Hij had hier gewoon top-25 moeten rijden om het goed te doen. Dit kan hij normaal gesproken erg goed.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:20 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Gaat nog, dit is zo'n beetje zijn specialiteit. Remi Pauriol doet het naar behoren met een nette 97e plek.
De wedstrijdleiding is coulant geweest en heeft besloten om Frank en Cardoso niet uit de wedstrijd te zetten vanwege hun grote vertraging. Althans, in het klassement staat niet dat ze ''hors delais'' zijn.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:04 schreef Bismarck het volgende:
[..]
17:42 CEST
Manuel Cardoso must have crashed on those wet roads. Hedwig Kröner told us that she just saw him cross the finish line and that he was bleeding heavily from a head injury. He was, of course, conscious and able to ride, but injured. He is getting medical attention.
17:43 CEST
And Cardoso's time is 16:20. We will have to see what the time limit is for this stage.
Cardoso weet meteen de aandacht op zich te vestigen. Door een val is zijn tijd meer dan 50% trager dan de toptijd. Exit Cardoso? We wachten in spanning af.
Geen probleem. Siutsou zal in de bergen zeker gaan uitblinkenquote:119. SIUTSOU Kanstantsin THR 00:01:08
Heb even wat uitslagen gechecked en je hebt gelijk, vorig jaar nog 19e in Monaco en tiende in de proloog in Parijs-Nice. Maar goed, Remi heeft zichzelf duidelijk gespaard.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:22 schreef TheArt het volgende:
[..]
Tsja dit is natuurlijk niet zijn specialiteit. Maar de kop is eraf voor Cyril.
[..]
Remi rijdt juist een super belabberde proloog. Hij had hier gewoon top-25 moeten rijden om het goed te doen. Dit kan hij normaal gesproken erg goed.
Niet slecht op zijn gewone fiets. Moet je nagaan wat hij op zijn tijdritfiets had gekund.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
Mijn held Arkaitz (Duran Aroca) ging voor de top 100 en haalde dan ook vlotjes de 99e plaats.
Met voorsprong de beste man van Footon, de 2e Footon staat maar liefst 6 seconden verder, dat is een eeuwigheid en de rest van de ploeg kan dus de ambities meteen opbergen, iedereen in dienst van Arkaitz, dat lijkt me evident.
Arkaitz speelt in zijn vrije tijd trouwens in een bandje met zijn broer, ze noemen zichzelf Duran Duran, misschien heb je er al van gehoord.
Brett Lancaster is imo ook te bekend..quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:08 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Al ben ik het ook niet helemaal eens met Niermann, Txurruka en Hesjedal, en vind ik ook Nicholas Roche een twijfelgeval.
Maar goed, wie ben ik.
Verhaaltje komt nog wel, heb op het moment niet veel tijd.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:14 schreef The_BoezelaaR het volgende:
16:15 ...
Dan moet ik snel zijn, iets meer info zal nog wel komen. Ik ga voor Grega Bole van Lampre, is dat ok en nog op tijd?
Auch, ook voor Cardoso..quote:Mathias Frank heeft zijn laatste Tour de France etappe dit jaar alweer gereden. De Zwitser ging gisteren in de straten van Rotterdam onderuit en brak zijn rechter duim en scheurde een spier. BMC liet vandaag weten dat de blessures zodanig waren dat verder rijden geen optie meer is.
Frank over zijn val: "Mijn achterkant slipte weg op de witte strepen. Ik dacht dat ik mijn fiets weer onder controle had maar ging te dicht langs de afzettingen rijden die ik daarna raakte met een behoorlijke snelheid." De verwachting is dat de Zwitserse wielrenner ongeveer een week is uitgeschakeld.
supporten mag uiteraard, maar de adoptie zelf is te laatquote:Op zondag 4 juli 2010 12:31 schreef Thermo18 het volgende:
Ik zou eigenlijk nog adopteren, mag het nog?
Dan zou ik graag Yuyika Arashiro uit Japan adopteren!
Gisteren nog spectaculair 174e in de proloog!
Mag ik dan hier supporteren?quote:Op zondag 4 juli 2010 13:00 schreef franklop het volgende:
[..]
supporten mag uiteraard, maar de adoptie zelf is te laat
Gefeliciteerd, dat ie maar zo hard rijdt dat ie later niet als walnotenkraker aan de slag moetquote:
quote:172. BRUTT Pavel 72 KATUSHA TEAM 5h 09' 38" + 00' 00"
De rode lantaarn is ook een mooie prijsquote:Op zondag 4 juli 2010 18:59 schreef Falco het volgende:
Donders, dat gaat niet best met mijn adoptierenner. Dmitri Muravyev kwam zowat als laatste binnen en heeft in het algemeen klassement nu een achterstand van 5 minuut 40. Logischerwijs is ie ook in het bezit van de rode lantaarn.
Maar echt, vanaf nu kan het alleen maar beter gaan!
?? Ik dacht dat jij deze keer Iglinski nam. Herstel - Fofonov.quote:Op zondag 4 juli 2010 18:59 schreef Falco het volgende:
Donders, dat gaat niet best met mijn adoptierenner. Dmitri Muravyev kwam zowat als laatste binnen en heeft in het algemeen klassement nu een achterstand van 5 minuut 40. Logischerwijs is ie ook in het bezit van de rode lantaarn.
Maar echt, vanaf nu kan het alleen maar beter gaan!
Fofonov zat niet meer bij de Astana-selectiequote:Op zondag 4 juli 2010 19:50 schreef Leatherface het volgende:
[..]
?? Ik dacht dat jij deze keer Iglinski nam. Herstel - Fofonov.
Hij heeft er zelf bijgelegen:quote:Op zondag 4 juli 2010 22:32 schreef DecoAoreste het volgende:
Roche kon helaas niet voorin blijven vandaag, eindigde op de 152e plaats en zal allicht last gehad hebben van al die valpartijen. Jammer jongen, volgende keer beter!
Overall 2 plaatsjes gestegen, nu 45e.
Kut.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij heeft er zelf bijgelegen:
[ afbeelding ]
je moet het ook relatief zien he, de 'wielerkenners' hier zullen eerder een echt onbekende renner kiezen en niet voor dat soort types gaanquote:Op maandag 5 juli 2010 09:45 schreef Grobbel het volgende:
Daniel Moreno onbekend.Die gast is in z'n drie meest recente Vueltas respectievelijk 12e, 12e en 11e geworden.
En Taaramae is ook wel heel makkelijk scoren. Lichte schande dat die nog in de categorie 'adoptierenner' valt...
Akkoord, maar als straks blijkt dat dit de best presenterende adoptierenners zijn dan moet je ook niet heel raar opkijken.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:15 schreef franklop het volgende:
[..]
je moet het ook relatief zien he, de 'wielerkenners' hier zullen eerder een echt onbekende renner kiezen en niet voor dat soort types gaan
Zie ook hierboven.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:06 schreef Pino112 het volgende:
Mijn adoptierenner Taaramae rijdt momenteel virtueel in het geel!![]()
quote:Op maandag 5 juli 2010 13:11 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Zie ook hierboven.
Als hij trouwens Taaramae mag adopteren, dan neem ik aan dat het geen probleem is als ik Gesink onder mijn hoede neem? Die heeft nog nooit een fatsoenlijke tour gereden.
Ik ben voor Roche gegaan omdat ik hem cool vind, niet omdat hij al redelijk bekend is. Ik had ook iemand kunnen adopteren waar ik nog nooit van gehoord had, maar dan neem ik liever iemand waar ik ook echt wat mee heb.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:15 schreef franklop het volgende:
[..]
je moet het ook relatief zien he, de 'wielerkenners' hier zullen eerder een echt onbekende renner kiezen en niet voor dat soort types gaan
Idem.. uit het commentaar van Klop zou moeten blijken dat ik geen wielerkenner ben omdat ik Moreno neem..vind ik een beetje kort door de bocht idd.. je adopteert niet alleen een renner omdattie maar zo onbekend mogelijk is (want dan zou 75 % van het lijstje opgedoekt kunnen worden) maar omdat je iets met een renner hebt die nog niet zo in de spotlights staat. Anders idd duidelijker formuleren.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:15 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik ben voor Roche gegaan omdat ik hem cool vind, niet omdat hij al redelijk bekend is. Ik had ook iemand kunnen adopteren waar ik nog nooit van gehoord had, maar dan neem ik liever iemand waar ik ook echt wat mee heb.
Anders moeten de adoptiecriteria maar wat duidelijker geformuleerd worden volgend jaar.
Top, mag van mijquote:Op maandag 5 juli 2010 13:11 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Zie ook hierboven.
Als hij trouwens Taaramae mag adopteren, dan neem ik aan dat het geen probleem is als ik Gesink onder mijn hoede neem? Die heeft nog nooit een fatsoenlijke tour gereden.
Zelfde geldt voor Sivtsovquote:Op maandag 5 juli 2010 13:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Idem.. uit het commentaar van Klop zou moeten blijken dat ik geen wielerkenner ben omdat ik Moreno neem..vind ik een beetje kort door de bocht idd.. je adopteert niet alleen een renner omdattie maar zo onbekend mogelijk is (want dan zou 75 % van het lijstje opgedoekt kunnen worden) maar omdat je iets met een renner hebt die nog niet zo in de spotlights staat. Anders idd duidelijker formuleren.
Mijn post serieus nemen.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:41 schreef Joooo-pi het volgende:
Gesink hoeft niet geadopteerd te worden. Iedereen in Nederland volgt hem toch al, en hij staat standaard in de lijstjes op Teletekst van de NOS. Zoek iemand die echt een beetje aandacht kan gebruiken
Met de nadruk op 'valler' waarschijnlijk.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
184. KONOVALOVAS Ignatas 97 CERVELO TEST TEAM 10h 20' 13" + 18' 48"
Zware tegenvaller.
Grote kans ja.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:20 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Met de nadruk op 'valler' waarschijnlijk.
quote:156. LANCASTER Brett Daniel 98 CERVELO TEST TEAM 4h 54' 25" + 13' 37
188ste op 19.03 vandaag.quote:
quote:162. BRUTT Pavel 72 KATUSHA TEAM 10h 15' 03" + 13' 38"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |