quote:
Geel!!!![]()
![]()
![]()
Die was toch wel te bekend, o.a. 2e in Paris-Nice. Zo vind ik Rein Taaramae eigenlijk ook te bekend van de al gekozen renners, maar goed.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:04 schreef DecoAoreste het volgende:
Had niemand Nocentini vorig jaar? Zijn gele trui kwam toch ook best wel als een verrassing...
Ik kijk ook nog met veel trots terug op de overwinning van zijn broertje vorig jaar die hem meteen de bolletjestrui voor een paar dagen opleverdequote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:37 schreef franklop het volgende:
Een weetje:
In het verleden wist 1 adoptierenner het voor elkaar te krijgen om in het geel rond te gaan rijden.
Romain Feuillu wist dat in 2008 te bereiken. Zijn adoptievader Ericr was erg trots op dat feit.
Zijn reactie toen:
[..]
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:37 schreef franklop het volgende:
Een weetje:
In het verleden wist 1 adoptierenner het voor elkaar te krijgen om in het geel rond te gaan rijden.
Romain Feuillu wist dat in 2008 te bereiken. Zijn adoptievader Ericr was erg trots op dat feit.
Zijn reactie toen:
[..]
Bedanktquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:03 schreef franklop het volgende:
sorry, zal kijken of ik vandaag een update kan opsturen naar een Admin zodat op kan worden bijgewerkt, druk met werk en een feest dat ik moet organiseren.
komt goed allen!
Start niet. Selectie van AG2R is net bekend geworden.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:08 schreef Sjoerd102 het volgende:
zie dit topic nu pas door vakantie. Ga ik voor Hubert Dupont van AG2R
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |