Ja maar die is gewoon te bekend, aangezien die ook net de Dauphine heeft gewonnen en al jaren rondrijdt in het pelotonquote:Op maandag 21 juni 2010 11:54 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Janez Brajkovic (wel bekend voor de insiders, maar voor de outsiders niet)
Owja, mocht Fabio niet meedoen, aangezien hij uitgestapt is in Zwitserland dan mag ik zeker geen back-up kiezen?quote:Op maandag 21 juni 2010 12:46 schreef Steven184 het volgende:
Fabio Felline
[ afbeelding ]
De voorste op de foto.
Vind ik persoonlijk eignelijk niet zelfde geld voor Fofonov.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:13 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Is THOMAS LÖFKVIST nog onbekend genoeg?
[ afbeelding ]
Vind ik nietquote:Op maandag 21 juni 2010 13:13 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[ afbeelding ]
Hij rijdt dit jaar voor Radioshack.quote:Op maandag 21 juni 2010 12:57 schreef Falco het volgende:
Vorig jaar had ik Muravyev geadopteerd, maar wordt dit keer niet geselecteerd door Astana. Echt opvallend was ie ook niet bezig had ik het idee.
Ah, dat verklaart! Fofonov lijkt me desalniettemin onbekend genoeg.quote:
afgewezenquote:Op maandag 21 juni 2010 13:13 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[ afbeelding ]
Dan wil ik mijn vraag over Roche nog eens herhalenquote:
primaquote:
eibergger stond ook hoog op mijn lijstjequote:Op maandag 21 juni 2010 15:22 schreef 3rdRock het volgende:
mag ik Markus Eibegger?
ik weet werkelijk helemaal niets van die gozer, maar hij rijdt voor Footon Servetto
Jep, gaat mee bij Cofidis.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:19 schreef Felagund het volgende:
Julián El Fares voor mij, hopelijk wordt hij geselecteerd.
Volgens cyclingstartlists is er een pre-selectie van 10 renners waarvan er dus nog één afvalt, dus ik was niet helemaal zeker. Maar ik zie nu dat hij idd al zeker is van de tour.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:59 schreef TheArt het volgende:
[..]
Jep, gaat mee bij Cofidis.
Oud-Europees kampioen bij de beloften Cyril Gautier voor mij
Dat klopt helemaal, maar goed dat geldt dan ook voor de echte wielervolgers. Voor de mensen die alleen de Tour kijken, is de één derde onbekend.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:01 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
Er zijn geen onbekende wielrenners in de tour
Mart smeets bijvoorbeeld, die kent veel renners die u niet kent!quote:Op maandag 21 juni 2010 19:52 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat klopt helemaal, maar goed dat geldt dan ook voor de echte wielervolgers. Voor de mensen die alleen de Tour kijken, is de één derde onbekend.
Helaas niet.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:50 schreef Beregd het volgende:
doet die bingen fernandez weer mee?
(niet dat ik hem claim of zo, maar was vorig jaar wel grappig)
Accoord !quote:Op maandag 21 juni 2010 20:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ignatas Konovalovas, heeft natuurlijk wel een tijdrit gewonnen in de Giro, maar verder is hij niet heel erg bekend, toch?
Txurruka magquote:Op maandag 21 juni 2010 14:58 schreef Momo... het volgende:
Is Amets Txurruka onbekend genoeg? Anders neem ik Ignatas Konovalovas.
Staat er toch ookquote:
quote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 11:53 schreef franklop het volgende:
Topicstarter kiest voor een echte Spaanse kasseivreter: Ivan Velasco van Euskaltel
quote:Samuel Sánchez is de onbetwiste kopman in de selectie van Euskaltel voor de Tour de France. De Spaans-Baskische equipe bestaat verder uit Egoi Martínez, Iván Velasco, Juan José Oroz, Alan Pérez, Ruben Pérez, Gorka Verdugo, Iñaki Isasi en Amets Txurruka. De Basken zetten naast een hoge notering in het klassement voor olympisch kampioen Sánchez ook in op een etappeoverwinning.
Die klasbak is al geadopteerd.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:18 schreef Mr_DG het volgende:
Ik zou graag Ignatas Konovalovas willen adopteren.
Een 24 jarige Litouwer, uitkomend voor Cervelo
[ afbeelding ]
Gaan allebei niet meequote:Op maandag 21 juni 2010 19:49 schreef icebliss het volgende:
Ik neem vast dibs op Nicolas Portal of Nikolai Trusov, mijn adoptierenners van de afgelopen jaren.
Shit zeg wie dan?quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:24 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik adopteer Markus Eibegger van Footoon -Servetto -Fuij
http://nl.wikipedia.org/wiki/Markus_Eibegger
Eens kijken wat hij er van bakt deze Tour
Als je graag Eibegger wilt, mag je hem best overnemen hoor. heb hem alleen gekozen door z'n grappige naam, maar als jij een bepaalde reden hebt vind ik het geen probleem een andere held uit te zoekenquote:Op woensdag 23 juni 2010 14:47 schreef CyclingGirl het volgende:
Deze dan Malori van Lampre zo op de gok en hopende dat ie mee rijdt.
Ik kan ook Malori nemen maar ik dacht eiberger kent vast niemand dus zeg het maar.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Als je graag Eibegger wilt, mag je hem best overnemen hoor. heb hem alleen gekozen door z'n grappige naam, maar als jij een bepaalde reden hebt vind ik het geen probleem een andere held uit te zoeken
dan houd ik graag Eibegger. eerst komt eerst maalt ;-)quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:23 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Ik kan ook Malori nemen maar ik dacht eiberger kent vast niemand dus zeg het maar.
Ik zie mij met Jason McCartney er ook nog niet tussenstaanquote:Op woensdag 23 juni 2010 14:05 schreef El_Bassie het volgende:
Kan ik in het lijstje Franklop? Ontbreken er nog wel een paar.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan houd ik graag Eibegger. eerst komt eerst maalt ;-)
Volgens mij was hij al gekozen (10 post boven je).quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:12 schreef RemcoW23 het volgende:
Mag Pavel Brutt (Team Katusha)? Volgens mij gaat ie nog niet definitief mee, hij staat wel in het lijstje van 10 renners waaruit er 9 gekozen worden.
Op de weg zeker, op de baan heeft Phinney meer wereldtitels maar Thomas heeft wel de snelste tijd op de achtervolging staan gereden op een reguliere fiets en natuurlijk ook nog een gouden medaille bij de ploegenachtervolging op de OS van 2008.quote:
Dat gaat me te ver.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:38 schreef TheGaffer het volgende:
Schrijf me maar in voor Serguei Ivanov
phff, dan maar Christophe Kernquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |