Dan wil ik mijn vraag over Roche nog eens herhalenquote:
primaquote:
eibergger stond ook hoog op mijn lijstjequote:Op maandag 21 juni 2010 15:22 schreef 3rdRock het volgende:
mag ik Markus Eibegger?
ik weet werkelijk helemaal niets van die gozer, maar hij rijdt voor Footon Servetto
Jep, gaat mee bij Cofidis.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:19 schreef Felagund het volgende:
Julián El Fares voor mij, hopelijk wordt hij geselecteerd.
Volgens cyclingstartlists is er een pre-selectie van 10 renners waarvan er dus nog één afvalt, dus ik was niet helemaal zeker. Maar ik zie nu dat hij idd al zeker is van de tour.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:59 schreef TheArt het volgende:
[..]
Jep, gaat mee bij Cofidis.
Oud-Europees kampioen bij de beloften Cyril Gautier voor mij
Dat klopt helemaal, maar goed dat geldt dan ook voor de echte wielervolgers. Voor de mensen die alleen de Tour kijken, is de één derde onbekend.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:01 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
Er zijn geen onbekende wielrenners in de tour
Mart smeets bijvoorbeeld, die kent veel renners die u niet kent!quote:Op maandag 21 juni 2010 19:52 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat klopt helemaal, maar goed dat geldt dan ook voor de echte wielervolgers. Voor de mensen die alleen de Tour kijken, is de één derde onbekend.
Helaas niet.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:50 schreef Beregd het volgende:
doet die bingen fernandez weer mee?
(niet dat ik hem claim of zo, maar was vorig jaar wel grappig)
Accoord !quote:Op maandag 21 juni 2010 20:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ignatas Konovalovas, heeft natuurlijk wel een tijdrit gewonnen in de Giro, maar verder is hij niet heel erg bekend, toch?
Txurruka magquote:Op maandag 21 juni 2010 14:58 schreef Momo... het volgende:
Is Amets Txurruka onbekend genoeg? Anders neem ik Ignatas Konovalovas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |