.
. 

De rode lantaarn is ook een mooie prijsquote:Op zondag 4 juli 2010 18:59 schreef Falco het volgende:
Donders, dat gaat niet best met mijn adoptierenner. Dmitri Muravyev kwam zowat als laatste binnen en heeft in het algemeen klassement nu een achterstand van 5 minuut 40. Logischerwijs is ie ook in het bezit van de rode lantaarn.
Maar echt, vanaf nu kan het alleen maar beter gaan!

?? Ik dacht dat jij deze keer Iglinski nam. Herstel - Fofonov.quote:Op zondag 4 juli 2010 18:59 schreef Falco het volgende:
Donders, dat gaat niet best met mijn adoptierenner. Dmitri Muravyev kwam zowat als laatste binnen en heeft in het algemeen klassement nu een achterstand van 5 minuut 40. Logischerwijs is ie ook in het bezit van de rode lantaarn.
Maar echt, vanaf nu kan het alleen maar beter gaan!

Fofonov zat niet meer bij de Astana-selectiequote:Op zondag 4 juli 2010 19:50 schreef Leatherface het volgende:
[..]
?? Ik dacht dat jij deze keer Iglinski nam. Herstel - Fofonov.
 . Dus tsja.
. Dus tsja.

Hij heeft er zelf bijgelegen:quote:Op zondag 4 juli 2010 22:32 schreef DecoAoreste het volgende:
Roche kon helaas niet voorin blijven vandaag, eindigde op de 152e plaats en zal allicht last gehad hebben van al die valpartijen. Jammer jongen, volgende keer beter!
Overall 2 plaatsjes gestegen, nu 45e.

Kut.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij heeft er zelf bijgelegen:
[ afbeelding ]
 Dat heb ik even gemist, ziet er niet erg gezond uit.
 Dat heb ik even gemist, ziet er niet erg gezond uit.

je moet het ook relatief zien he, de 'wielerkenners' hier zullen eerder een echt onbekende renner kiezen en niet voor dat soort types gaanquote:Op maandag 5 juli 2010 09:45 schreef Grobbel het volgende:
Daniel Moreno onbekend.Die gast is in z'n drie meest recente Vueltas respectievelijk 12e, 12e en 11e geworden.
En Taaramae is ook wel heel makkelijk scoren. Lichte schande dat die nog in de categorie 'adoptierenner' valt...

Akkoord, maar als straks blijkt dat dit de best presenterende adoptierenners zijn dan moet je ook niet heel raar opkijken.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:15 schreef franklop het volgende:
[..]
je moet het ook relatief zien he, de 'wielerkenners' hier zullen eerder een echt onbekende renner kiezen en niet voor dat soort types gaan

Zie ook hierboven.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:06 schreef Pino112 het volgende:
Mijn adoptierenner Taaramae rijdt momenteel virtueel in het geel!

quote:Op maandag 5 juli 2010 13:11 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Zie ook hierboven.
Als hij trouwens Taaramae mag adopteren, dan neem ik aan dat het geen probleem is als ik Gesink onder mijn hoede neem? Die heeft nog nooit een fatsoenlijke tour gereden.

Ik ben voor Roche gegaan omdat ik hem cool vind, niet omdat hij al redelijk bekend is. Ik had ook iemand kunnen adopteren waar ik nog nooit van gehoord had, maar dan neem ik liever iemand waar ik ook echt wat mee heb.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:15 schreef franklop het volgende:
[..]
je moet het ook relatief zien he, de 'wielerkenners' hier zullen eerder een echt onbekende renner kiezen en niet voor dat soort types gaan

Idem.. uit het commentaar van Klop zou moeten blijken dat ik geen wielerkenner ben omdat ik Moreno neem..vind ik een beetje kort door de bocht idd.. je adopteert niet alleen een renner omdattie maar zo onbekend mogelijk is (want dan zou 75 % van het lijstje opgedoekt kunnen worden) maar omdat je iets met een renner hebt die nog niet zo in de spotlights staat. Anders idd duidelijker formuleren.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:15 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik ben voor Roche gegaan omdat ik hem cool vind, niet omdat hij al redelijk bekend is. Ik had ook iemand kunnen adopteren waar ik nog nooit van gehoord had, maar dan neem ik liever iemand waar ik ook echt wat mee heb.
Anders moeten de adoptiecriteria maar wat duidelijker geformuleerd worden volgend jaar.

Top, mag van mijquote:Op maandag 5 juli 2010 13:11 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Zie ook hierboven.
Als hij trouwens Taaramae mag adopteren, dan neem ik aan dat het geen probleem is als ik Gesink onder mijn hoede neem? Die heeft nog nooit een fatsoenlijke tour gereden.

Zelfde geldt voor Sivtsovquote:Op maandag 5 juli 2010 13:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Idem.. uit het commentaar van Klop zou moeten blijken dat ik geen wielerkenner ben omdat ik Moreno neem..vind ik een beetje kort door de bocht idd.. je adopteert niet alleen een renner omdattie maar zo onbekend mogelijk is (want dan zou 75 % van het lijstje opgedoekt kunnen worden) maar omdat je iets met een renner hebt die nog niet zo in de spotlights staat. Anders idd duidelijker formuleren.
 .
. 

Mijn post serieus nemen.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:41 schreef Joooo-pi het volgende:
Gesink hoeft niet geadopteerd te worden. Iedereen in Nederland volgt hem toch al, en hij staat standaard in de lijstjes op Teletekst van de NOS. Zoek iemand die echt een beetje aandacht kan gebruiken

.
.

Met de nadruk op 'valler' waarschijnlijk.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
184. KONOVALOVAS Ignatas 97 CERVELO TEST TEAM 10h 20' 13" + 18' 48"
Zware tegenvaller.

Grote kans ja.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:20 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Met de nadruk op 'valler' waarschijnlijk.

quote:156. LANCASTER Brett Daniel 98 CERVELO TEST TEAM 4h 54' 25" + 13' 37

188ste op 19.03 vandaag.quote:

quote:162. BRUTT Pavel 72 KATUSHA TEAM 10h 15' 03" + 13' 38"

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |