Niet slecht op zijn gewone fiets. Moet je nagaan wat hij op zijn tijdritfiets had gekund.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
Mijn held Arkaitz (Duran Aroca) ging voor de top 100 en haalde dan ook vlotjes de 99e plaats.
Met voorsprong de beste man van Footon, de 2e Footon staat maar liefst 6 seconden verder, dat is een eeuwigheid en de rest van de ploeg kan dus de ambities meteen opbergen, iedereen in dienst van Arkaitz, dat lijkt me evident.
Arkaitz speelt in zijn vrije tijd trouwens in een bandje met zijn broer, ze noemen zichzelf Duran Duran, misschien heb je er al van gehoord.

Brett Lancaster is imo ook te bekend..quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:08 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Al ben ik het ook niet helemaal eens met Niermann, Txurruka en Hesjedal, en vind ik ook Nicholas Roche een twijfelgeval.
Maar goed, wie ben ik.

Verhaaltje komt nog wel, heb op het moment niet veel tijd.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:14 schreef The_BoezelaaR het volgende:
16:15 ...
Dan moet ik snel zijn, iets meer info zal nog wel komen. Ik ga voor Grega Bole van Lampre, is dat ok en nog op tijd?

. Weggekaapt door Armstrong en dus nu rijdend voor de Radioshack-ploeg. Geen verkeerde carrièremove zeg ik zo.
. Weggekaapt door Armstrong en dus nu rijdend voor de Radioshack-ploeg. Geen verkeerde carrièremove zeg ik zo. .
.

Auch, ook voor Cardoso..quote:Mathias Frank heeft zijn laatste Tour de France etappe dit jaar alweer gereden. De Zwitser ging gisteren in de straten van Rotterdam onderuit en brak zijn rechter duim en scheurde een spier. BMC liet vandaag weten dat de blessures zodanig waren dat verder rijden geen optie meer is.
Frank over zijn val: "Mijn achterkant slipte weg op de witte strepen. Ik dacht dat ik mijn fiets weer onder controle had maar ging te dicht langs de afzettingen rijden die ik daarna raakte met een behoorlijke snelheid." De verwachting is dat de Zwitserse wielrenner ongeveer een week is uitgeschakeld.

supporten mag uiteraard, maar de adoptie zelf is te laatquote:Op zondag 4 juli 2010 12:31 schreef Thermo18 het volgende:
Ik zou eigenlijk nog adopteren, mag het nog?
Dan zou ik graag Yuyika Arashiro uit Japan adopteren!
Gisteren nog spectaculair 174e in de proloog!

Mag ik dan hier supporteren?quote:Op zondag 4 juli 2010 13:00 schreef franklop het volgende:
[..]
supporten mag uiteraard, maar de adoptie zelf is te laat

Gefeliciteerd, dat ie maar zo hard rijdt dat ie later niet als walnotenkraker aan de slag moetquote:

als een raket
  als een raket

. Sivtsov is netjes op de fiets blijven zitten.
. Sivtsov is netjes op de fiets blijven zitten.

quote:172. BRUTT Pavel 72 KATUSHA TEAM 5h 09' 38" + 00' 00"

.
. 

De rode lantaarn is ook een mooie prijsquote:Op zondag 4 juli 2010 18:59 schreef Falco het volgende:
Donders, dat gaat niet best met mijn adoptierenner. Dmitri Muravyev kwam zowat als laatste binnen en heeft in het algemeen klassement nu een achterstand van 5 minuut 40. Logischerwijs is ie ook in het bezit van de rode lantaarn.
Maar echt, vanaf nu kan het alleen maar beter gaan!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |