Ik zou het niet durven zeggen. Vanuit de enige hoek waarvan we het nu hebben gezien leek het wel dat Kaka iets deed, maar was niet helemaal zichtbaar wat het was.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:17 schreef alors het volgende:
Ik ben deze wedstrijd voor Ivoorkust, maar Keita heeft Kaka gewoon hard genaaid. Dat is duidelijk.
Die Ivorianen gelukkig nietquote:Op zondag 20 juni 2010 22:15 schreef Ludacriss het volgende:
Hahahaha wat een onterechte rode kaart maar vind het wel leuk voor Kaka. Vind het maar een irritante kut speler.
HOGE HEREN IN DEN HAAG, IK ZEG HET JE!quote:Op zondag 20 juni 2010 22:20 schreef Pieter-utd het volgende:
BELACHELIJK EEN OVERTREDING OP BRAZILIE, HOE KAN DAT TOCH SCHEIDS
Gewoon een bodycheck, die Keita komt als een malle op hem af rennenquote:Op zondag 20 juni 2010 22:18 schreef VASND het volgende:
Ziet niemand die elleboog dan? Lijkt me geen erg vreemde beslissing na al dat gemorrel er voor.
Ivoorkustquote:
Ik ben wel ''banger'' geworden van ze na vandaag.. maar echt totaal voetbal is het niet iddquote:Op zondag 20 juni 2010 22:20 schreef Arcturus het volgende:Die commentators doen overal alsof Brazilië totaalvoetbal speelt
Idd, zag veel dingen niet of verkeerd.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:21 schreef golfer het volgende:
Slechtste scheidsrechter tot nu toe op dit toernooi.
Jij vond van niet?quote:Op zondag 20 juni 2010 22:21 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
''fraaie doelpunten van Luis Fabiano '' alsjeblieft, donder toch op, bosmongool.
+ 1quote:Op zondag 20 juni 2010 22:21 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Ivoorkust![]()
Niet tegen je verlies kunnen op een WK, en je frustraties op deze wijze uiten.
Keita loopt tegen Kaka op . Vervolgens komt Kaka met zijn elleboog/arm tegen de borst van Keita vervolgens grijpt hij naar zijn gezichtquote:Op zondag 20 juni 2010 22:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Overigens is niet iedereen even objectief. Ondanks de schwalbe (hij grijp naar het gezicht) Vangt Kaka hem gewoon op met de elleboog. Terwijl hij net al bestraft is voor etteren. Die domheid opzich is al rood waard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |