Ik zou het niet durven zeggen. Vanuit de enige hoek waarvan we het nu hebben gezien leek het wel dat Kaka iets deed, maar was niet helemaal zichtbaar wat het was.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:17 schreef alors het volgende:
Ik ben deze wedstrijd voor Ivoorkust, maar Keita heeft Kaka gewoon hard genaaid. Dat is duidelijk.
Die Ivorianen gelukkig nietquote:Op zondag 20 juni 2010 22:15 schreef Ludacriss het volgende:
Hahahaha wat een onterechte rode kaart maar vind het wel leuk voor Kaka. Vind het maar een irritante kut speler.
HOGE HEREN IN DEN HAAG, IK ZEG HET JE!quote:Op zondag 20 juni 2010 22:20 schreef Pieter-utd het volgende:
BELACHELIJK EEN OVERTREDING OP BRAZILIE, HOE KAN DAT TOCH SCHEIDS
Gewoon een bodycheck, die Keita komt als een malle op hem af rennenquote:Op zondag 20 juni 2010 22:18 schreef VASND het volgende:
Ziet niemand die elleboog dan? Lijkt me geen erg vreemde beslissing na al dat gemorrel er voor.
Ivoorkustquote:
Ik ben wel ''banger'' geworden van ze na vandaag.. maar echt totaal voetbal is het niet iddquote:Op zondag 20 juni 2010 22:20 schreef Arcturus het volgende:Die commentators doen overal alsof Brazilië totaalvoetbal speelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |