Wordt steeds leuker bij die Fransenquote:De soap rondom de Franse nationale ploeg neemt steeds groteskere vormen aan. Voortvloeiend uit de rel tussen bondscoach Raymond Domenech en spits Nicolas Anelka hebben de spelers van Les Bleus zondag besloten de openbare training af te gelasten. Zij deelden enkele handtekening uit, waarna de bus weer werd opgezocht.
Jean-Louis Valentin, official van de Franse voetbalbond (FFF), was ziedend over het besluit van de selectie en besloot ter plekke zijn functie neer te leggen. “Ze willen niet trainen. Het is een absolute schande”, foeterde hij. “Onder deze omstandigheden wil ik niet doorwerken. Ik keer terug naar Parijs en dien mijn ontslag in.”
Aanvoerder Patrice Evra overhandigde bij het verlaten van het trainingscomplex een brief aan de persvoorlichter. Vooralsnog is niet duidelijk wat de inhoud van het geschrift is. Mogelijk zullen Franse media later op zondag of anders komende week kenbaar maken welke boodschap de spelers willen uiten.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)trainen-na-rel.dhtmlquote:KNYSNA - Het nationale voetbalteam van Frankrijk heeft vandaag geweigerd te trainen nadat aanvoerder Patrice Evra op het veld een aanvaring had met Robert Duverne, de fitnesscoach van de selectie. Dat meldde de directeur van de Franse voetbalbond Jean-Louis Valentin, die direct na het incident zijn functie neerlegde.
Frankrijk had vandaag een openbare training gepland, maar nog voordat die begon ontstond een woordenwisseling tussen Evra en Duverne op het trainingsveld. Bondscoach Raymond Domenech haalde de twee kemphanen uit elkaar. De voetballers verlieten hierna het veld en stapten de spelersbus in.p
Hij ging toch al weg na het WK.quote:Op zondag 20 juni 2010 17:09 schreef OldJeller het volgende:
[ afbeelding ]
Goedzo. Laat die Domenech met z'n norse kutkop maar eerst optyfen, aangezien hij het wederom verneukt heeft voor Frankrijk.
Met welk nut? Ze zijn toch al kansloos. Mexico en Uruguay gaan natuurlijk gelijk spelen. En al doen ze dat niet heeft Frankrijk nog een dikke overwinning nodig ook.quote:Op zondag 20 juni 2010 17:21 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Kan die niet tijdens het WK opstappen?
quote:Op zondag 20 juni 2010 17:23 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Daarbij ligt het nu trouwens ook duidelijk aan de arrogante spelers.
quote:
Het ligt nooit volledig aan de trainer, zoals hierboven al gezegd is heeft het probleem ook te maken met die belachelijk arrogante houding van een aantal spelers.quote:Op zondag 20 juni 2010 17:28 schreef Killders het volgende:
Gelijk hebben ze. Het is niet vaak zo, maar nu ligt het ECHT aan de trainer. van basten en Gullit deden dat destijds toch handiger met Libregts, maar die hadden de omstandigheden wel weer meer mee.
quote:Op zondag 20 juni 2010 17:17 schreef BrandX het volgende:
verdere info:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)trainen-na-rel.dhtml
Misschien dat die Duverne gelekt heeft mbt Anelka?quote:Het nationale voetbalteam van Frankrijk heeft vandaag geweigerd te trainen nadat aanvoerder Patrice Evra op het veld een aanvaring had met Robert Duverne, de fitnesscoach van de selectie.
In films is het inderdaad ook altijd degene met een litteken in zijn gezicht die je niet kunt vertrouwen.quote:Op zondag 20 juni 2010 17:36 schreef Golaso het volgende:
Of dat de technische staf niets wil doen met het feit dat Evra weet wie er gelekt heeft. Ik vermoed namelijk dat Ribery het heeft gedaan.
Duverne is de fitnesstrainer van Frankrijk.quote:Op zondag 20 juni 2010 18:19 schreef DeZoektocht het volgende:
who th fuck is duverne? Evra is een held
De fitnesstrainer.quote:Op zondag 20 juni 2010 18:19 schreef DeZoektocht het volgende:
Met aids.quote:Op zondag 20 juni 2010 18:13 schreef Shoombak het volgende:
Mooi dit
Nog even foto's van een Zuid Afrikaanse hoer in het hotel en het feest is compleet.
Of Henry met zo'n kinderhoertje!quote:Op zondag 20 juni 2010 18:13 schreef Shoombak het volgende:
Mooi dit
Nog even foto's van een Zuid Afrikaanse hoer in het hotel en het feest is compleet.
De fitnesstrainer van Frankrijkquote:Op zondag 20 juni 2010 18:19 schreef DeZoektocht het volgende:
De vertaling van google:quote:Op zondag 20 juni 2010 18:24 schreef VreemdeEend het volgende:
Voor wie er Frans kan:
Communiqué officiel :
quote:Frankrijk implodeert: staf neemt ontslag
De Franse ploeg heeft vandaag geweigerd om te trainen nadat aanvoerder Evra het aan de stok heeft gehad met de conditietrainer Robert Duverne. Enkele leden van de delegatie van de Franse ploeg hebben hun ontslag aangeboden na het incident.
Het vermoeden bestaat dat Duverne het lek is waardoor het incident tussen Domenech en Anelka in de openbaarheid kon komen. Domenech zou ook zijn ontslag willen indienen en zal om 18.00 uur een persconferentie bekend maken. Patrice Evra wil onafhankelijk van de coach ook met de media praten.
De spelers zouden hebben geweigerd om nog te trainen onder Domenech, nadat Evra namens de spelers had gevraagd om enkele leden van de staf te verwijderen uit de kleedkamer. De spelers hebben zich bezig gehouden met de fans, die rondom het veld stonden. De spelers hebben in een verklaring laten weten dat ze ook solidair zijn met Nicolas Anelka.
Dat zou me niets verbazen, die scheldpartij van Anelka was met een heel beperkt publiek, dus degene die het gelekt heeft zal het moeten ontgelden....quote:Op zondag 20 juni 2010 17:35 schreef APK het volgende:
[..]
[..]
Misschien dat die Duverne gelekt heeft mbt Anelka?
Om meer problemen te voorkomen? Zoals je al zegt, ze zijn al kansloos. Dus nu de schade beperken.quote:Op zondag 20 juni 2010 17:23 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Met welk nut? Ze zijn toch al kansloos. Mexico en Uruguay gaan natuurlijk gelijk spelen. En al doen ze dat niet heeft Frankrijk nog een dikke overwinning nodig ook.
Daarbij ligt het nu trouwens ook duidelijk aan de arrogante spelers.
Voor de spelers is het lekken dus kennelijk een groter probleem dan het schelden, waarschijnlijk omdat je door het lekken het veilige "onder ons" gevoel kwijt bent wat je tijdens de rust in de kleedkamer hoort te hebben als team en wat daar omheen loopt.quote:Op zondag 20 juni 2010 18:40 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik snap de ophef niet, het lekken is maar een zijdelings probleem. Het echte probleem is dat een speler de trainer uitscheldt. Maar het wordt nu wel allemaal erg smeuïg, is het wel een voorgekomen dat er team zonder coach op het veld stond?
Je weet natuurlijk ook niet waarom hij precies is gaan schelden, misschien was er wel een goede aanleiding voor en speelt dat ook mee. Dat Domenech en zijn staf niet echt geliefd zijn bij de spelers, was in ieder geval al langer duidelijk dan vandaag.quote:Op zondag 20 juni 2010 18:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Voor de spelers is het lekken dus kennelijk een groter probleem dan het schelden, waarschijnlijk omdat je door het lekken het veilige "onder ons" gevoel kwijt bent wat je tijdens de rust in de kleedkamer hoort te hebben als team en wat daar omheen loopt.
Ik kan me best voorstellen dat ze daar collectief kwaad over zijn.
Assistent coach lijkt mij neemt het dan waar.quote:Op zondag 20 juni 2010 18:53 schreef JohnDDD het volgende:
Op 4-5 seconden in dat filmpje spuugt die coach Evra idd in het gezicht.
Maar een coach die tijdens het WK nog weggaat? Bestaat zoiets??? Speelt Fra de derde wedstrijd nog of wordt dat een walk-over???
Die zal niet solidair zijn aan Domenech?quote:Op zondag 20 juni 2010 18:57 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Assistent coach lijkt mij neemt het dan waar.
Mwah, zouden dan niet gewoon alle uitslagen van Frankrijk komen te vervallen? Een forfaitnederlaag zal het wel niet worden, want dat zou oneerlijk zijn voor andere teams. Ik denk niet dat hier echt expliciete regels voor bestaan.quote:Op zondag 20 juni 2010 19:00 schreef Strani het volgende:
Frankrijk zal sowieso gewoon spelen. Doen ze dat niet dan kunnen ze het volgende WK (en EK) door een schorsing wel vergeten. En dat zullen die spelers ook wel niet op hun geweten willen hebben.
Er is een walk-over regel bij de FIFA. Volgens mij was dat een 3-0 overwinning voor het wel opdagende team.quote:Op zondag 20 juni 2010 19:08 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Mwah, zouden dan niet gewoon alle uitslagen van Frankrijk komen te vervallen? Een forfaitnederlaag zal het wel niet worden, want dat zou oneerlijk zijn voor andere teams. Ik denk niet dat hier echt expliciete regels voor bestaan.
Daar zullen de andere teams dan wel tegen protesteren, lijkt me, o.w.v. het doelsaldo onder meer. En ik kan me ook niet voorstellen dat ze die regel zouden toepassen als een team niet komt opdagen door overmacht (bv. stel nu dat ze een ongeluk hebben met de bus terwijl ze op weg zijn naar het stadion, wat dan?quote:Op zondag 20 juni 2010 19:13 schreef Maringo het volgende:
[..]
Er is een walk-over regel bij de FIFA. Volgens mij was dat een 3-0 overwinning voor het wel opdagende team.
Dat wou ik zeggen. Dit is een hele amusante show voor tussen het voetbal door.quote:
Wat heb jij de afgelopen jaren lopen kijkenquote:Op zondag 20 juni 2010 20:10 schreef HaagsPietje het volgende:
paar schitterende spelers en frankrijk als land is sowieso natuurlijk een van de mooiere van het WK. sterk fysiek en toch technisch voetbal wat ze altijd spelen!
veel franse competitie wedstrijden en bijna alle interlands van Les Bleusquote:Op zondag 20 juni 2010 20:10 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
Wat heb jij de afgelopen jaren lopen kijken![]()
![]()
welke wedstrijden heb jij gezien dan? Frankrijk is al niets meer sinds 1998quote:Op zondag 20 juni 2010 20:10 schreef HaagsPietje het volgende:
zonde, had dit elftal graag ver zien komen. paar schitterende spelers en frankrijk als land is sowieso natuurlijk een van de mooiere van het WK. sterk fysiek en toch technisch voetbal wat ze altijd spelen!
hahaha geweldig typische Nederlandse reactie dit weerquote:Op zondag 20 juni 2010 20:15 schreef Shoombak het volgende:
[..]
welke wedstrijden heb jij gezien dan? Frankrijk is al niets meer sinds 1998
Zonder Zidane speelde Frankrijk anders ook weinig klaar, was toch een soort bindmiddel in de groep blijkbaar.quote:Op zondag 20 juni 2010 20:22 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
hahaha geweldig typische Nederlandse reactie dit weer![]()
eventjes snel voor het gemak maar voorbijgaan aan de EK titel in 2000 en de finaleplaats van een WK in 2006....maar verder stelt Frankrijk sinds 1998 helemaal niets meer voor hoor.......kennert....![]()
![]()
![]()
gelukkig kan Oranje daar puike prestaties tegenover zetten hahaha.
als je dus gewoon objectief zonder chauvinistische oranje bril naar de afgelopen 12 jaar kijkt moet je juist concluderen dat nederland sinds 98 (halve finale WK) geen reet meer voorstelt: 2002 niet eens erbij en laatste EK afgedroogd door Ruslandgelijk al in de achtste finale dus tja....
Denk dat het na de kopstoot van Zidane ook pas echt goed fout is gegaan daar in de ploegquote:Op zondag 20 juni 2010 20:45 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Zonder Zidane speelde Frankrijk anders ook weinig klaar, was toch een soort bindmiddel in de groep blijkbaar.
Iemand die Frans kan ff dit vertalen? (Laatste nieuws omtrent de franse selectie)quote:Les joueurs français à vouloir quitter le football si cela continue, vient d'être publiée. Les joueurs français ont déclaré que leur entraîneur, que l'enfer''chien sale sortir d'ici, il n'a jusqu'à présent fait mal pour l'équipe, d'abord et Anelka maintenant possible Evra?! Qu'est-ce Domenech tente, parfois notre équipe tente de jeter à la poubelle! Scandaleux!
De Franse spelers die willen stoppen met voetbal als het doorgaat, is zojuist verschenen. De Franse spelers hun coach zei dat enfer''chien vuil hier, hij is tot nu toe slecht voor het team, eerste en Anelka nu mogelijk Evra?! Wat Domenech probeert, soms ons team probeert in de prullenbak gooit! Outrageous!quote:Op zondag 20 juni 2010 20:52 schreef PS2BuyCenter het volgende:
[..]
Iemand die Frans is ff dit vertalen? (Laatste nieuws omtrent de franse selectie)
Net werd bekend dat de Franse spelers ermee willen stoppen als het zo doorgaat. De Franse spelers hebben verklaard dat hun trainer, de "vuile hellehond" moet opstappen, hij heeft tot nu toe alleen een slechte invloed gehad op het team, eerst Anelka en nu mogelijk ook Evra? Wat is Domenech aan het proberen, misschien om onze ploeg bij het vuilnis te gooien! Schandalig!quote:Op zondag 20 juni 2010 20:52 schreef PS2BuyCenter het volgende:
[..]
Iemand die Frans kan ff dit vertalen? (Laatste nieuws omtrent de franse selectie)
Nou idd.quote:Op zondag 20 juni 2010 21:07 schreef Maringo het volgende:
En die Ieren zullen hier nog het meest van balen....
Ja, wat een slaafje. Ik had ze op laten tiefen, er is terecht gezeik, maar laat de spelers het zelf even doenquote:Op zondag 20 juni 2010 23:27 schreef golfer het volgende:
Domenech die vanaf een briefje een verklaring van de spelers opleest. Wat een druif en een lafaard.
Dat zou idd zuur zijn.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:34 schreef Outlined het volgende:
Zal je zien, gaan ze dadelijk nog door ook. Dat zou balen zijn.
Eens. Zoveel spanningen in de selectie. Als ze straks doorgaan, gaat het daarna nog meer fout als nu.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:36 schreef Rookert het volgende:
Denk dat de bom nog een keer barst als ze nog paar weken in Zuid-Afrika zitten
Weet eigenlijk niet wat er nog fouter kan gaanquote:Op zondag 20 juni 2010 23:36 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Eens. Zoveel spanningen in de selectie. Als ze straks doorgaan, gaat het daarna nog meer fout als nu.
Dat vraag ik me dus ook af. Er is me daar in het Franse kamp toch een partij mis, dat is ongelofeloos.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:37 schreef Outlined het volgende:
Hoe kan je als fitness trainer in godsnaam ruzie krijgen met een speler
in HQquote:Op zondag 20 juni 2010 18:25 schreef Caesu het volgende:
van dat spugen zie ik niet veel.
hier vanuit een andere hoek:
Misschien dat er iemand op een training ( als ze uberhaupt nog tot trainen komen ) een ploeggenoot een zware beenbreuk bezorgt of iets dergelijks het dan helemaal overkookt. Alhoewel, dat is nu eigenlijk al gebeurd.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:38 schreef Rookert het volgende:
[..]
Weet eigenlijk niet wat er nog fouter kan gaanZe zullen toch nog wel willen winnen denk ik, maar het uithangbord van Frankrijk zijn ze zeker niet meer
Ik denk idd dat het niet veel erger kan dan nu het geval is, maar je weet natuurlijk nooitquote:Op zondag 20 juni 2010 23:39 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Misschien dat er iemand op een training ( als ze uberhaupt nog tot trainen komen ) een ploeggenoot een zware beenbreuk bezorgt of iets dergelijks het dan helemaal overkookt. Alhoewel, dat is nu eigenlijk al gebeurd.
Precies zoals je zegt. Het kan eigenlijk niet erg genoeg zijn. De Ieren hadden godverdomme in Zuid-Afrika moeten staan voetballen.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:44 schreef MafLander het volgende:
[..]
Ik denk idd dat het niet veel erger kan dan nu het geval is, maar je weet natuurlijk nooit![]()
Hoe dan ook vind ik het wel een vermakelijke gang van zaken, te meer omdat ik helemaal niets met het Franse team heb. Laat ze maar lekker afdruipen
Dat heb ik even gemist, vertel.quote:Op maandag 21 juni 2010 00:09 schreef Glijdt_licht het volgende:
En wat John Terry vertelde op aan de pers wat betreft het Engelse team vond ik ook hoogst opmerkelijk.
Nja was ook bij studio sportzomer.quote:Op maandag 21 juni 2010 00:10 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Dat heb ik even gemist, vertel.
Ah, ok.quote:Op maandag 21 juni 2010 00:11 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Nja was ook bij studio sportzomer.
Hij zei dat zoiets ook kon gebeuren bij het Engelse elftal na vanavond, omdat niet alles lekker liep ofzo. Meer wilde hij niet kwijt. Daarnaast vertelde hij nog dat Anelka een toffe peer was en een echte mensenvriend.
quote:Op maandag 21 juni 2010 00:15 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ah, ok.
Anelka heb ik altijd een zwak voor gehad. Geweldige voetbalkwaliteiten en idd een goed mens.
Nicolas Anelka
Ach, ieder heeft zo zijn idolen.quote:
En Inzaghi was jouw God toch?quote:Op maandag 21 juni 2010 00:17 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ach, ieder heeft zo zijn idolen.
Inzaghi ben ik ook een supporter van ja. Meerdere voetballers graag in een elftal zien spelen, god ja, wat erg.quote:Op maandag 21 juni 2010 00:24 schreef Flashwin het volgende:
[..]
En Inzaghi was jouw God toch?Zit je zeker niet aan de drugs?
Ze hebben al aangegeven wel te spelen voor de kleuren van Frankrijk op dinsdag.quote:Op maandag 21 juni 2010 00:23 schreef RooieVanGestel het volgende:
Kunnen we al ergens wedden op een reglementaire overwinning voor Zuid-Afrika wegens niet op komen dagen van de Franse selectie en uitsluiting van Frankrijk voor het volgende WK?
Pipoquote:Op maandag 21 juni 2010 00:25 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Inzaghi ben ik ook een supporter van ja. Meerdere voetballers graag in een elftal zien spelen, god ja, wat erg.![]()
Kom op, doe even normaal man.
Laatste EK had geen achtse finales maar dat waren de kwart finales. Daarnaast ben je misschien de halve finale tegen Italie in 2000 tijdens het EK vergeten.quote:Op zondag 20 juni 2010 20:22 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
hahaha geweldig typische Nederlandse reactie dit weer![]()
eventjes snel voor het gemak maar voorbijgaan aan de EK titel in 2000 en de finaleplaats van een WK in 2006....maar verder stelt Frankrijk sinds 1998 helemaal niets meer voor hoor.......kennert....![]()
![]()
![]()
gelukkig kan Oranje daar puike prestaties tegenover zetten hahaha.
als je dus gewoon objectief zonder chauvinistische oranje bril naar de afgelopen 12 jaar kijkt moet je juist concluderen dat nederland sinds 98 (halve finale WK) geen reet meer voorstelt: 2002 niet eens erbij en laatste EK afgedroogd door Ruslandgelijk al in de achtste finale dus tja....
Anelka is de meest overgewaardeerde voetballer ever. Enige reden dat hij zo bekend is omdat die blijkbaar een geweldige makelaar heeft die hem aan de meest geweldige clubs weet te verkopen.quote:Op maandag 21 juni 2010 00:15 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ah, ok.
Anelka heb ik altijd een zwak voor gehad. Geweldige voetbalkwaliteiten en idd een goed mens.
Nicolas Anelka
sorryquote:Op maandag 21 juni 2010 00:15 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ah, ok.
Nicolas Anelka
Wtf?quote:Op maandag 21 juni 2010 19:34 schreef -jos- het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)ers_gaan_staken.html
Kneuzenquote:Op maandag 21 juni 2010 19:34 schreef -jos- het volgende:
Dat was op de dag dat hij de Fransen verzon toch?quote:Op maandag 21 juni 2010 18:37 schreef Anonymousz het volgende:
God heeft Frankrijk gestraft muhahahahaha
Typisch Fransquote:Op maandag 21 juni 2010 19:34 schreef -jos- het volgende:
geen ideequote:Op maandag 21 juni 2010 19:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat was op de dag dat hij de Fransen verzon toch?
Ik weet zeker dat er een aantal multinationals miljarden zouden willen betalen om dat stakings-gen van de Fransen te isoleren.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:34 schreef -jos- het volgende:
zal ik er 1tje makenquote:Op maandag 21 juni 2010 20:01 schreef Breekfast het volgende:
Is er nog geen topic: ''Lach hier de Fransen uit '' ?
Waarom is mijn topic gesloten? NIet willen spelen is toch heel wat anders dan niet willen trainen??quote:Op maandag 21 juni 2010 20:42 schreef Happel het volgende:
Kan hier: Franse selectie weigert te trainen
Nee, ze gaan echt wel spelen morgen hoor.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:47 schreef Croon het volgende:
[..]
Waarom is mijn topic gesloten? NIet willen spelen is toch heel wat anders dan niet willen trainen??
Was ook bij het WK-journaal, Domenech schijnt dat gezegd te hebben op de persconferentie.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:51 schreef Sheepcidus het volgende:
Ik denk dat spits iets verkeerds vertaald heeft want ik vind er niets over in L'Equipe
Over 8 jaar zullen er zowieso andere spelers zijnquote:Op maandag 21 juni 2010 21:54 schreef wolferl het volgende:
Frankrijk mag van mij wel een verbod van 2 WK's krijgen.
Ze brengen het internationale voetbal in diskrediet en verlegenheid.
Dit riekt naar muiterij. Elke speler die weigert te spelen moet gewoon worden geroyeerd.
Er is meer talent dat dit stel volgevreten vedette's.
maar de spelers hebben toch ook ruzie met elkaarquote:Op maandag 21 juni 2010 23:36 schreef sig000 het volgende:
Ze moeten gewoon die maffe bondcoach daar naar huis sturen en dan spelen ze allemaal.
quote:Op maandag 21 juni 2010 23:37 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
maar de spelers hebben toch ook ruzie met elkaar
Idd. Als Domenech er met zijn gekke geloof in sterrenbeelden geen bondscoach was geweest van de Fransen, was al dit gemor niet gebeurd.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:39 schreef sig000 het volgende:
[..]
Als ze die gek wegsturen, blijven er vast wel 11 over.
quote:Op maandag 21 juni 2010 23:44 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Idd. Als Domenech er met zijn gekke geloof in sterrenbeelden geen bondscoach was geweest van de Fransen, was al dit gemor niet gebeurd.
dan is zaf als nog uitgeschakeldquote:Op maandag 21 juni 2010 23:42 schreef wolferl het volgende:
FIFA moet nu Frankrijk lekker naar huis sturen, ZaF 3 punten geven.
dat vind ik zo flauwquote:Op maandag 21 juni 2010 23:44 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Idd. Als Domenech er met zijn gekke geloof in sterrenbeelden geen bondscoach was geweest van de Fransen, was al dit gemor niet gebeurd.
En die Nasri toch ook wegens 'verkeerde' sterrenbeeld, waar je zogenaamd geen goede successen mee kan boeken. Volgens mij heeft Domenech naar de verkeerde sterren gekeken.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:48 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
dat vind ik zo flauw
trezeguet niet meenemen vanwege zijn sterrenbeeld wat een mongool
Hij heeft daar veel te lang mogen zitten ja. Met Blanc gaat er volgens mij een grote bezem door de selectie. Ik ben er eigenlijk vrij zeker van. Maar Blanc zal wel weten wat hij doet. Een verstandig persoon die wel van wanten weet.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:47 schreef sig000 het volgende:
[..]
Waarom die kerel daar nog steeds zit is me sowieso een groot raadsel?
De sterren keren zich tegen 'm.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:11 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Volgens mij heeft Domenech naar de verkeerde sterren gekeken.![]()
ook Nasriquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:11 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
En die Nasri toch ook wegens 'verkeerde' sterrenbeeld, waar je zogenaamd geen goede successen mee kan boeken. Volgens mij heeft Domenech naar de verkeerde sterren gekeken.![]()
Ah wacht ja, de goede sterren hebben natuurlijk ook door dat het zo niet langer kan en die hebben natuurlijk ook toegekeken dat de spanning in de Franse selectie zo niet langer kon.quote:
Mensen die zich bezig houden met dat soort dingen en door sterren échte beslissingen nemen, houden dat waarschijnlijk stug vol en zullen niet snel van gedachten veranderen. Zelfs zo'n schandaal als nu in het Franse kamp, alhoewel zelfs Domenech toch wel zou moeten beseffen dat hij ten eerste: geen verstand van het spelletje voetbal heeft en dat die sterren hem nooit zullen helpen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:16 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ook Nasri![]()
en Benzema waarschijnlijk ook![]()
het zijn goeie spelers
ik ben benieuwd dat domme nek spijt heeft
Ben jij een of ander computergeprogrameerd cliché-botje?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:13 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Hij heeft daar veel te lang mogen zitten ja. Met Blanc gaat er volgens mij een grote bezem door de selectie. Ik ben er eigenlijk vrij zeker van. Maar Blanc zal wel weten wat hij doet. Een verstandig persoon die wel van wanten weet.
Sinds de aanstelling van Domenech bij het Franse elftal is er al gemor geweest. Nooit waren de spelers van het Franse nationale elftal écht op hun gemak.
Als daar Bert van Marwijk coach is dan hebben ze gewoon goed elftal.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:17 schreef Nocturnal_Johnny het volgende:
Op zich vind ik dat Frankrijk best wel kwaliteitsvolle spelers heeft die naar mijn insziens toch geen volgevreten vedette's zijn. Al vind ik Ribery evenals z'n voorganger Zidane zo zwaar overschat dat ik hem zelfs ga hekelen.
Hehe.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:25 schreef APK het volgende:
[..]
Ben jij een of ander computergeprogrameerd cliché-botje?
Een Coach is net als de chauffeur van een bus vol met ADHD'ers, sommige hebben er geen moeite mee en andere weten het volkomen te laten ontsporen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:26 schreef Sheepcidus het volgende:
Nasri was niet mee omdat hij een keer in de bus op Henry zijn plek ging zitten, toen kreeg die mot met zijn matties. Domenech doet veel fout maar je kan niet alles op hem afschuiven.
Maar is die coach dan de ontsporende reden, qua chauffeur?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:30 schreef sig000 het volgende:
Een Coach is net als de chauffeur van een bus vol met ADHD'ers, sommige hebben er geen moeite mee en andere weten het volkomen te laten ontsporen.
Een heleboel getalenteerde en misschien in de omgang lastige spelers beschikbaar en heeft zijn bus volgeladen met de verkeerden blijkt nu.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar is die coach dan de ontsporende reden, qua chauffeur?
In dit geval wel lijkt mij.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar is die coach dan de ontsporende reden, qua chauffeur?
Zielig figuur dus.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:58 schreef APK het volgende:
In dit geval wel lijkt mij.
Domenech is volkomen de weg kwijt.
Eerst die verklaring van de spelers voorlezen, daarna zeggen dat hij achter de bond staat, terwijl hij -voorzover ik het begrijp- zelf Anelka niet naar huis heeft gestuurd.
Als speler zou ik zelf ook in opstand komen tegen zo'n klotenloos schepsel.
Meer 'op vakantie gaan met je bijna ex-vrouw'.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Zielig figuur dus.
Weten dat je al weg gaat en dan nog op vakantie met je spelers gaan.
Bij de verkeerde halte gestopt.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:57 schreef sig000 het volgende:
[..]
Een heleboel getalenteerde en misschien in de omgang lastige spelers beschikbaar en heeft zijn bus volgeladen met de verkeerden blijkt nu.
Hij had al lang weg moeten zijn, maar die spelers hebben het zelf ook helemaal laten escaleren. Er zitten daar allemaal groepjes tegen elkaar nu dat bevoordert ook niets. Laurent Blanc heeft nu wel alleen geluk dat hij grote namen kan thuis laten als ze vervelend zijn, zonder veel backlash van pers en fans te krijgen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:30 schreef sig000 het volgende:
[..]
Een Coach is net als de chauffeur van een bus vol met ADHD'ers, sommige hebben er geen moeite mee en andere weten het volkomen te laten ontsporen.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 04:19 schreef TLC het volgende:
Eigenlijk zou je die spelers als voetballer zijnde moeten ontslaan ; dat ze nooit meer prof kunnen worden.
Ze verdienen in 1 jaar een salaris wat een doorsnee mens nooit in zn hele leven bij elkaar kan krijgen en dan gaan ze gewoon staken, ik word er misselijk van![]()
Bovendien gaat de Franse politiek zich inmengen met de problemen daar en dat mag helemaal niet !
Als de FIFA consequent is schorsen ze Frankrijk dan voor interlandwedstrijden voor bv een aantal jaren.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=109985quote:'Enkele Franse spelers kwamen huilend op kamer van Domenech'
Henry Monteil doet weinig moeite om de rust terug te laten keren in het Franse trainingskamp. De derde man van de nationale voetbalbond FFF is momenteel ook aanwezig in Zuid-Afrika en noemt de namen van de spelers die het initiatief namen om zondag niet te trainen. Volgens Monteil zijn William Gallas en Eric Abidal de aanstokers van de opstand.
De Franse internationals kwamen met het annuleren van de training in opstand tegen de verwijdering van Nicolas Anelka uit de selectie. “Ik stond vlak naast de spelersbus. De voorzitter en de bondscoach hebben nog onderhandeld met de spelers, maar er was niets aan te doen”, zei Monteil tegen Sporza. “De spelers klopten op de ruiten en maanden de buschauffeur aan te vertrekken.”
“Keeperstrainer Martini en conditietrainer Duverne waren in tranen”, vervolgde Monteil. “Die brief die de spelers vervolgens schreven aan de pers werd volgens mij niet door henzelf opgesteld. Hij was met de computer geschreven en er stond niet eens een spellingsfout in. Het was goed voorbereid. De drie of vier leiders van de opstand zijn spelers die op de terugweg zijn.”
Volgens Monteil stond dan ook zeker niet iedereen achter de staking. “Na de afgelaste training van zondag zijn enkele spelers de bondscoach komen opzoeken op zijn kamer. Ze huilden en hadden spijt van wat er gebeurd was. Ik ga hun namen niet verklappen, maar het waren jonge spelers”, vervolgde het mondige bestuurslid. “Wie de opstand organiseerden? Ik weet niet... Gallas, Abidal,... misschien ook Henry, want die is goed bevriend met Anelka.”
Arsene Wenger zei datquote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:08 schreef APK het volgende:
[..]
Meer 'op vakantie gaan met je bijna ex-vrouw'.
Zal wel Derksen zijn geweest die die opmerking gemaakt heeft.
Zidane overschat.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:17 schreef Nocturnal_Johnny het volgende:
Op zich vind ik dat Frankrijk best wel kwaliteitsvolle spelers heeft die naar mijn insziens toch geen volgevreten vedette's zijn. Al vind ik Ribery evenals z'n voorganger Zidane zo zwaar overschat dat ik hem zelfs ga hekelen.
Maar dit buiten dit , moest gewoon Ierland aanwezig zijn ipv Frankrijk. Als de FFF dan toch zo professioneel zou zijn zouden zij en hun spelers moeten eisen voor een herspeelmatch tegen Ierland. Dat zou alleen maar respect opbrengen van vele spelers en fans wereldwijd.
zidane is gewoon de nieuwe platini van frankrijk, zo simpel is dat! een der allergrootsten ooit die makkelijk geschaard kan worden in het rijtje platini, eusebio, beckenbauer, zidane etc.!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:41 schreef BansheeBoy het volgende:
Als je Zidane overschat is is Bergkamp een koekebakker en is van Basten een stripverzamelaar.²
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:53 schreef Kekster het volgende:
[..]
Ja, over 8 minuten begint de cliffhanger
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:01 schreef -jos- het volgende:
Patrice Evra, de aanvoerder, zit op de bank
Hoe schat je Cantona in? Ook wat ontvlambaar maar soms ook geniaal.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:41 schreef BansheeBoy het volgende:
Als je Zidane overschat is is Bergkamp een koekebakker en is van Basten een stripverzamelaar.
hij blijft een baasquote:
Zidane pakte daarvoor al regelmatig hele rare rode kaarten hoor. Was altijd al licht ontvlambaar.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:26 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hoe schat je Cantona in? Ook wat ontvlambaar maar soms ook geniaal.
Zidane was overigens altijd redelijk nette speler tot dat kopincident, dezelfde coach, toeval?
Vandaar ook redelijk nette speler, het was net als Cantona natuurlijk wel een gozer uit niet de beste buurt in Marseille.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:42 schreef TiMPiN het volgende:
[..]
Zidane pakte daarvoor al regelmatig hele rare rode kaarten hoor. Was altijd al licht ontvlambaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |