Net werd bekend dat de Franse spelers ermee willen stoppen als het zo doorgaat. De Franse spelers hebben verklaard dat hun trainer, de "vuile hellehond" moet opstappen, hij heeft tot nu toe alleen een slechte invloed gehad op het team, eerst Anelka en nu mogelijk ook Evra? Wat is Domenech aan het proberen, misschien om onze ploeg bij het vuilnis te gooien! Schandalig!quote:Op zondag 20 juni 2010 20:52 schreef PS2BuyCenter het volgende:
[..]
Iemand die Frans kan ff dit vertalen? (Laatste nieuws omtrent de franse selectie)
Nou idd.quote:Op zondag 20 juni 2010 21:07 schreef Maringo het volgende:
En die Ieren zullen hier nog het meest van balen....
Ja, wat een slaafje. Ik had ze op laten tiefen, er is terecht gezeik, maar laat de spelers het zelf even doenquote:Op zondag 20 juni 2010 23:27 schreef golfer het volgende:
Domenech die vanaf een briefje een verklaring van de spelers opleest. Wat een druif en een lafaard.
Dat zou idd zuur zijn.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:34 schreef Outlined het volgende:
Zal je zien, gaan ze dadelijk nog door ook. Dat zou balen zijn.
Eens. Zoveel spanningen in de selectie. Als ze straks doorgaan, gaat het daarna nog meer fout als nu.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:36 schreef Rookert het volgende:
Denk dat de bom nog een keer barst als ze nog paar weken in Zuid-Afrika zitten
Weet eigenlijk niet wat er nog fouter kan gaanquote:Op zondag 20 juni 2010 23:36 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Eens. Zoveel spanningen in de selectie. Als ze straks doorgaan, gaat het daarna nog meer fout als nu.
Dat vraag ik me dus ook af. Er is me daar in het Franse kamp toch een partij mis, dat is ongelofeloos.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:37 schreef Outlined het volgende:
Hoe kan je als fitness trainer in godsnaam ruzie krijgen met een speler
in HQquote:Op zondag 20 juni 2010 18:25 schreef Caesu het volgende:
van dat spugen zie ik niet veel.
hier vanuit een andere hoek:
Misschien dat er iemand op een training ( als ze uberhaupt nog tot trainen komen ) een ploeggenoot een zware beenbreuk bezorgt of iets dergelijks het dan helemaal overkookt. Alhoewel, dat is nu eigenlijk al gebeurd.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:38 schreef Rookert het volgende:
[..]
Weet eigenlijk niet wat er nog fouter kan gaanZe zullen toch nog wel willen winnen denk ik, maar het uithangbord van Frankrijk zijn ze zeker niet meer
Ik denk idd dat het niet veel erger kan dan nu het geval is, maar je weet natuurlijk nooitquote:Op zondag 20 juni 2010 23:39 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Misschien dat er iemand op een training ( als ze uberhaupt nog tot trainen komen ) een ploeggenoot een zware beenbreuk bezorgt of iets dergelijks het dan helemaal overkookt. Alhoewel, dat is nu eigenlijk al gebeurd.
Precies zoals je zegt. Het kan eigenlijk niet erg genoeg zijn. De Ieren hadden godverdomme in Zuid-Afrika moeten staan voetballen.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:44 schreef MafLander het volgende:
[..]
Ik denk idd dat het niet veel erger kan dan nu het geval is, maar je weet natuurlijk nooit![]()
Hoe dan ook vind ik het wel een vermakelijke gang van zaken, te meer omdat ik helemaal niets met het Franse team heb. Laat ze maar lekker afdruipen
Dat heb ik even gemist, vertel.quote:Op maandag 21 juni 2010 00:09 schreef Glijdt_licht het volgende:
En wat John Terry vertelde op aan de pers wat betreft het Engelse team vond ik ook hoogst opmerkelijk.
Nja was ook bij studio sportzomer.quote:Op maandag 21 juni 2010 00:10 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Dat heb ik even gemist, vertel.
Ah, ok.quote:Op maandag 21 juni 2010 00:11 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Nja was ook bij studio sportzomer.
Hij zei dat zoiets ook kon gebeuren bij het Engelse elftal na vanavond, omdat niet alles lekker liep ofzo. Meer wilde hij niet kwijt. Daarnaast vertelde hij nog dat Anelka een toffe peer was en een echte mensenvriend.
quote:Op maandag 21 juni 2010 00:15 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ah, ok.
Anelka heb ik altijd een zwak voor gehad. Geweldige voetbalkwaliteiten en idd een goed mens.
Nicolas Anelka
Ach, ieder heeft zo zijn idolen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |