Een groot deel van de militaire doctrine is een kopie van de Sovjet-Unie en Chinaquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:15 schreef Iska het volgende:
Hmm, my bad.. Rangindicatie lijkt wel op die van de USSR: http://en.wikipedia.org/wiki/Military_ranks_of_the_Soviet_Union
Nu nog geld...quote:Op maandag 11 juli 2011 15:46 schreef Pumatje het volgende:
nu nog zakken, iets donkerder, een mee gecamoufleerde kraag, ROT's op de schouders, en een getailleerd jasje....
Dr zit toch geen vorm in niets.quote:Op maandag 11 juli 2011 16:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wen er maar aan... Krijgsmachtbreed naar wat ik vernomen heb.
Je bent toch gvd geen wijf...quote:Op maandag 11 juli 2011 16:22 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Dr zit toch geen vorm in niets.
Durf de jasjes te tailleren zodat ze niet als een vuilniszak hangen.
I wear clothes that are body consciousquote:Op maandag 11 juli 2011 16:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
Je bent toch gvd geen wijf...
Als je er netjes bij wil lopen doe je je barathea maar aan.
Generation Kill.quote:Op maandag 11 juli 2011 16:42 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
I wear clothes that are body conscious
Die rangonderscheidingstekens zijn dingen waar ik me het laatst druk om maak. Het zal me werkelijkwaar boeien waar die dingen zitten. Hell ze mogen tegenwoordig zelfs op de tropenkoppel gedragen worden als je in je "bureau tenue" (quote:Op maandag 11 juli 2011 18:02 schreef Pumatje het volgende:
haha.. damn.
goed, enige wat ik echt kut vind is geen rots op schouder, voorkomt geirriteerde officieren...als dat nog kan, of is het nu "in" ofzo? Rot in het midden..
Volgens mij weer amerikaans idee geweest, als ik ff terug denk aan de parka natweer
Beenzakken, die zou ik echt gaan missen.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:13 schreef Pumatje het volgende:
Waar wil je je dan druk om maken?
Geloof wel dat het goede pakken zijn, Ten cate heeft daarvoor teveel ervaring om dat te verneuken, maaar aan de andere kant zie ik de NL regering in staat om weer zichzelf zo veel te bemoeien dat het uiteindelijk wel een faal product wordt.
Hendig om je shag in te doen.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:22 schreef AchJa het volgende:
[..]
Beenzakken, die zou ik echt gaan missen.
ik kan niet zonder.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:22 schreef AchJa het volgende:
[..]
dat lijkt mij vanzelfsprekendquote:Op maandag 11 juli 2011 18:22 schreef AchJa het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |