Goede muziek moet je delen. Zelf luister ik dat liedje echt vaak.quote:Op zondag 20 juni 2010 13:52 schreef Skylark. het volgende:
Bedankt voor Baby Jane PV, ik draaide hem net toen ik een krabbel van chick kreeg.
Waarom dan nog dat hele gedoe met het rietje?quote:
Het is een soort Eye of the Tiger, maar dan ná je overwinning.quote:Op zondag 20 juni 2010 13:54 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Goede muziek moet je delen. Zelf luister ik dat liedje echt vaak.
Er wonen hier geen leuke jongens. En bij de voetbal liepen er ook geen spange boys.quote:Op zondag 20 juni 2010 13:53 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Erkenning van het probleem, goed zo. Nu kan je gaan werken aan de oplossing.
Whehe, je quootte de verkeerde.quote:Op zondag 20 juni 2010 13:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vond Affelay kk dom. Hij kon die bal naar van Persie spelen. ookal stond die kk jap ervoor.
Ik probeer er nog wat van te maken.quote:Op zondag 20 juni 2010 13:54 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waarom dan nog dat hele gedoe met het rietje?
Inderdaad, ik krijg er in ieder geval altijd goede zin van.quote:Op zondag 20 juni 2010 13:54 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het is een soort Eye of the Tiger, maar dan ná je overwinning.
Het is een rare foto, I know, maar ze zit opgeslagen in m'n hoofd. Ik ga een goeie foto voor je regelen.quote:Op zondag 20 juni 2010 13:55 schreef Otis2.0 het volgende:
sky dat meisje is niet mooi genoeg voor jou =$ =$ alleen het beste is goed genoeg voor mijn schatje.
Die jongen heeft zijn droomvrouw gevonden en dan ga je zo doenquote:Op zondag 20 juni 2010 13:55 schreef Otis2.0 het volgende:
sky dat meisje is niet mooi genoeg voor jou =$ =$ alleen het beste is goed genoeg voor mijn schatje.
Oh. Zag ik niet. Nja.quote:Op zondag 20 juni 2010 13:54 schreef Bragi het volgende:
[..]
Whehe, je quootte de verkeerde. [ afbeelding ]
Mja, true. Maar aan de kant, Van Persie stond redelijk vast tussen die twee Japanners.Maar goed, in de laatste minuten hadden we drie best wel goede mogelijkheden tot een goal.
Omdat ze bagger zijn.quote:Op zondag 20 juni 2010 13:56 schreef PiRANiA het volgende:
Waarom gaan deze topics toch altijd zo hard?
omdatquote:Op zondag 20 juni 2010 13:56 schreef PiRANiA het volgende:
Waarom gaan deze topics toch altijd zo hard?
quote:Op zondag 20 juni 2010 13:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh. Zag ik niet. Nja.
Als Affelay de bal ietwat scheef naar voren had getrapt had die in de benen van van Persie gespeeld en had ie makkelijk kunnen zitten.
welquote:Op zondag 20 juni 2010 13:56 schreef Lakitu het volgende:
FAKA DANG
Waarom kijken jullie geen PARAguay? =$
Para, brother!quote:Op zondag 20 juni 2010 13:56 schreef Lakitu het volgende:
FAKA DANG
Conclusie: Affelay is lekker maar kan niet samenspelen.quote:
Bagger en klb is gewoon een rampenformulequote:Op zondag 20 juni 2010 13:56 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik ken genoeg baggertopics die niet zo hard gaan
Ik hou het bij Affelay kan niet samenspelenquote:Op zondag 20 juni 2010 13:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Conclusie: Affelay is lekker maar kan niet samenspelen.
In de positieve zin dan?quote:Op zondag 20 juni 2010 13:57 schreef Drinky het volgende:
[..]
Bagger en klb is gewoon een rampenformule
Lappie broeder, lappie.quote:Op zondag 20 juni 2010 13:56 schreef Lakitu het volgende:
FAKA DANG
Orly.quote:Op zondag 20 juni 2010 13:58 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Mooi zo. Ik haat doe kinderachtige replies.
quequote:Op zondag 20 juni 2010 13:58 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
seychellen, tof land waar ze neit aan weteen doen
weteen?quote:Op zondag 20 juni 2010 13:58 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
seychellen, tof land waar ze neit aan weteen doen
De laatset keer doet hij zelf meequote:Op zondag 20 juni 2010 13:59 schreef Bragi het volgende:
Moet Van Marwijk in de laatste groepswedstrijd nog steeds met deze elf spelen?
Ja.quote:Op zondag 20 juni 2010 13:59 schreef Bragi het volgende:
Door die "Zeker, zeker." denk ik dat je een Meneertje Marvin type bent.quote:
Gelukkig nietquote:Op zondag 20 juni 2010 13:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Door die "Zeker, zeker." denk ik dat je een Meneertje Marvin type bent.![]()
[ afbeelding ]
Gewoon wat andere spelers speeltijd gunnen. Dat is kaarttechnisch, blessuretechnisch en sfeertechnisch het beste.quote:Op zondag 20 juni 2010 13:59 schreef Bragi het volgende:
quote:
Over baggeren gesprokenquote:
Nee, in ieder geval voorin beginnen met Elia, Huntelaar en Afellay.quote:Op zondag 20 juni 2010 13:59 schreef Bragi het volgende:
quote:
On the soviet Seychellen you do not eat coconuts, coconuts eat you.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:00 schreef Otis2.0 het volgende:
inderdaad op de seychellen zijn geen wetten, alles mag daar
Ik wil Robben er gewoon in.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, in ieder geval voorin beginnen met Elia, Huntelaar en Afellay.
Ja, maar jij staat niet 6e van 1000 man.quote:
quote:
Raamkla cityquote:Op zondag 20 juni 2010 14:00 schreef Chriz2k het volgende:
Bord spaghetti bereiden, douchen en een titel binnenslepen @ Raamkla City, murder capital.
xxx
Heb ik ook.quote:
Inderdaad, maar via Hyves stond ik 527e van de 200.000 mensen. Stond, inderdaad.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:01 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja, maar jij staat niet 6e van 1000 man.
5 minuten.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
?????? Robben, waar we extreem voorzichtig mee moeten zijn, in een wedstrijd opstellen die nergens om gaat ipv rust te gunnen?
Ik wil hen wel vaker zien, maar doe ze er dan na de rust in.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, in ieder geval voorin beginnen met Elia, Huntelaar en Afellay.
Maar Santa Cruz klinkt als een eiland en dat schrikt af.quote:
Voetbal moet ook aantrekkelijk zijn voor de kijkers, dus Robben erin.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
?????? Robben, waar we extreem voorzichtig mee moeten zijn, in een wedstrijd opstellen die nergens om gaat ipv rust te gunnen?
WATquote:
Waarom na de rust? We hebben niets te verliezen en de huidige spelers kunnen gewoon hun rust gebruiken en kaarttechnisch is het ook beter. En het is natuurlijk onzin dat ze helemaal uit hun ritme zijn als ze 1 wedstrijd niet spelen.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:03 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik wil hen wel vaker zien, maar doe ze er dan na de rust in.
quote:Op zondag 20 juni 2010 14:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar Santa Cruz klinkt als een eiland en dat schrikt af.
Ja, de laatste 5 minuten. Gewoon even kijken.quote:
Ja of niet.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, de laatste 5 minuten. Gewoon even kijken.
Sowieso meisjes die niet 24/7 op msn zittenquote:Op zondag 20 juni 2010 14:03 schreef Japsnars het volgende:
Meisjes die non-stop gaan leren en ondertussen niet eens even hun PC en msn aanzetten
Ik zie Ashton Kutcher er niet echt in terugquote:Op zondag 20 juni 2010 14:04 schreef Potloodvis het volgende:
Hier lijkt hij trouwens belachelijk veel op Ashton Kutcher.
[ afbeelding ]
Bij mij is ze gewoon online hoor.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:03 schreef Japsnars het volgende:
Meisjes die non-stop gaan leren en ondertussen niet eens even hun PC en msn aanzetten
Kucherquote:Op zondag 20 juni 2010 14:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat post je foto's van Ashton Kucher.
quote:Op zondag 20 juni 2010 14:05 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Sowieso meisjes die niet 24/7 op msn zitten![]()
Het is wel beter om elk uurtje minstens 15 minuten te rusten, dan kun je je beter concentreren.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:03 schreef Japsnars het volgende:
Naam?quote:
Ik wil Van Persie gewoon zien scoren.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:04 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waarom na de rust? We hebben niets te verliezen en de huidige spelers kunnen gewoon hun rust gebruiken en kaarttechnisch is het ook beter. En het is natuurlijk onzin dat ze helemaal uit hun ritme zijn als ze 1 wedstrijd niet spelen.
WD vind het ook al.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik zie Ashton Kutcher er niet echt in terug
JAWELquote:Op zondag 20 juni 2010 14:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik zie Ashton Kutcher er niet echt in terug
De vorm van zijn hoofd ziet er toch echt heel anders uit imo.quote:
Inderdaad, bijna 2 druppels water.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:07 schreef Lakitu het volgende:
Hoe kun je daar niet Ashton Kutcher in zien?![]()
echt hequote:Op zondag 20 juni 2010 14:07 schreef Lakitu het volgende:
Hoe kun je daar niet Ashton Kutcher in zien?![]()
DE VORM VAN JOUW HOOFD ZIET ER ECHT HEEL ANDERS UIT Gquote:Op zondag 20 juni 2010 14:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
De vorm van zijn hoofd ziet er toch echt heel anders uit imo.
PMquote:Op zondag 20 juni 2010 14:07 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ga ik natuurlijk niet op internet zetten gekkie.
Onze hele voorhoede wordt niet gefeed man.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:07 schreef Skylark. het volgende:
Ik ben echt een van Persie fan maar ik vind dat het er niet uitkomt tot nu toe. Ik hoop dat hij er meer van gaat bakken snel.
Zelfde kleur ogen en zelfde soort haar, whooptiedoo wat een overeenkomstquote:Op zondag 20 juni 2010 14:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
DE VORM VAN JOUW HOOFD ZIET ER ECHT HEEL ANDERS UIT G
KOM NIET HIJ LIJKT GEWOON OP ASHTON, OF JE WIL OF NIET GEK
KOM VECHTEN
THIS GUYquote:Op zondag 20 juni 2010 14:09 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zelfde kleur ogen en zelfde soort haar, whooptiedoo wat een overeenkomst
MADDAFAKKA LEER KIJKEN DANG JE ZIET DIE SHIT DAT HET GEWOON ZE BRADA KAN ZIJNquote:Op zondag 20 juni 2010 14:09 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je voelt de warmte niet die de foto uitstraalt?quote:Op zondag 20 juni 2010 14:09 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Daarom. Laat 'm dus maar minimaal een helft staan tegenover Kameroen.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:07 schreef Skylark. het volgende:
Ik ben echt een van Persie fan maar ik vind dat het er niet uitkomt tot nu toe. Ik hoop dat hij er meer van gaat bakken snel.
Fixed*quote:Op zondag 20 juni 2010 14:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maddafakka leer kijken dang je ziet die shit dat het gewoon ze brada kan zijn
Je kan hem altijd na de rust er nog inwisselen maar Huntelaar moet gewoon beginnen.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:10 schreef Bragi het volgende:
[..]
Daarom. Laat 'm dus maar minimaal een helft staan tegenover Kameroen.
Alsof van Persie zich nog moet bewijzen.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je kan hem altijd na de rust er nog inwisselen maar Huntelaar moet gewoon beginnen.
Maar het feit dat hij nog niets heeft laten zien is juist geen reden om hem er in te zetten, hij heeft al 2 wedstrijden de tijd gehad om zich te bewijzen en heeft dat niet gedaan.
Ja tegen sterk verdedigende ploegen. Kameroen wil per se van Nederland winnen om er nog iets van te maken.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je kan hem altijd na de rust er nog inwisselen maar Huntelaar moet gewoon beginnen.
Maar het feit dat hij nog niets heeft laten zien is juist geen reden om hem er in te zetten, hij heeft al 2 wedstrijden de tijd gehad om zich te bewijzen en heeft dat niet gedaan.
quote:Op zondag 20 juni 2010 14:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja tegen sterk verdedigende ploegen. Kameroen wil per se van Nederland winnen om er nog iets van te maken.
Dit:quote:Op zondag 20 juni 2010 14:12 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Alsof van Persie zich nog moet bewijzen.
quote:Op zondag 20 juni 2010 14:07 schreef Skylark. het volgende:
Geen verkeerde gedachte, hoor. Zie je wel vaker. Uitgeschakelde landen die in de laatste wedstrijd nog even (willen) vlammen.quote:
ik moest heel hard lachenquote:Op zondag 20 juni 2010 14:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja tegen sterk verdedigende ploegen. Kameroen wil per se van Nederland winnen om er nog iets van te maken.
Na de nederlagen tegen Japan (1-0) en Denemarken (2-1) valt er voor Kameroen in de laatste wedstrijd tegen Nederland niets meer dan eer te behalen. "Voor het volk van Kameroen willen we in schoonheid eindigen, maar simpel zal het niet zijn." Nederland is als eerste land al geplaatst voor de achtste finales van het WK.quote:
Ja beetje.quote:
Natuurlijk maar je hebt ook vaak genoeg dat spelers van uitgeschakelde landen hun motivatie kwijt zijn en ook die laatste wedstrijd verneuken.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:14 schreef Bragi het volgende:
[..]
Geen verkeerde gedachte, hoor. Zie je wel vaker. Uitgeschakelde landen die in de laatste wedstrijd nog even (willen) vlammen.
Denken dat dat meer is dan biggie praat.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:14 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Na de nederlagen tegen Japan (1-0) en Denemarken (2-1) valt er voor Kameroen in de laatste wedstrijd tegen Nederland niets meer dan eer te behalen. "Voor het volk van Kameroen willen we in schoonheid eindigen, maar simpel zal het niet zijn." Nederland is als eerste land al geplaatst voor de achtste finales van het WK.
Tuurlijk, maar de kans dat ze nu ineens beter gaan spelen dan in hun eerste 2 wedstrijden acht ik redelijk klein.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:15 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je hebt nooit van 'afscheid nemen met eer' gehoord?
Eens.quote:Van der Vaart denkt dat Oranje naarmate het toernooi vordert meer ruimte krijgt van de opponent. “Daar kunnen we dan van profiteren. Ik denk dat we ons geen zorgen hoeven te maken.”
ik is onderstreept dat betekent dat het menens isquote:Op zondag 20 juni 2010 14:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar de kans dat ze nu ineens beter gaan spelen dan in hun eerste 2 wedstrijden acht ik redelijk klein.
Nee, ik denk dat ze gewoon crappy blijven spelen met hun huidige tactiek en niet ineens met hun hele team op onze helft komen staan.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:15 schreef Skylark. het volgende:
Dus jullie denken dat Kameroen op de defensie gaat leunen.
Gisteren, die Japanners met 9 man in hun 16 meter, verschrikkelijkquote:
Ik denk van niet. Ze gaan sowieso meer ruimte achterin weggeven dan Japan en Denemarken.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat ze gewoon crappy blijven spelen met hun huidige tactiek en niet ineens met hun hele team op onze helft komen staan.
Ja, echt, hè.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Gisteren, die Japanners met 9 man in hun 16 meter, verschrikkelijk![]()
Dat kan, ik denk dat ze aanvallend spelen omdat ze toch niets meer te verliezen hebben.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar de kans dat ze nu ineens beter gaan spelen dan in hun eerste 2 wedstrijden acht ik redelijk klein.
Pics?quote:Op zondag 20 juni 2010 14:21 schreef tliciouz het volgende:
Oh dude nee. Ik kom net de hyves tegen van een jongen die bij mij op de middelbare zat, hij draagt gewoon foundation etc
quote:
.quote:
holy shitquote:
nieuw plaatje manquote:
Ga eens douchen, mop.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:25 schreef Skylark. het volgende:
zeg eens tegen me dat ik moet gaan douchen :$
gast ik heb 2 weken geleden al gedouched.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:25 schreef Skylark. het volgende:
Dit mailtjequote:Beste ----,
Interesseert voetbal jou totaal niet?
En ben jij komende donderdag nog beschikbaar om te werken?
Wij hebben nog een aantal diensten openstaan.
Ik kende hem nog nietquote:
u be soft als de makers van assasin's creed =$quote:Op zondag 20 juni 2010 14:25 schreef Skylark. het volgende:
Dit mailtje:quote:Op zondag 20 juni 2010 14:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dit mailtje![]()
sommige mensen.
Totaal was vetgedrukt en onderstreept ook
quote:psst, iemand uit jouw MSN vrienden lijst heeft ervoor gekozen om deze mail anoniem aan jou door te sturen. Hij of zij heeft zojuist gratis een setje spannende dobbelstenen besteld en ontvangt deze binnen enkele dagen in de brievenbus.
Speciaal voor stelletjes die eens iets anders willen proberen maar niet zelf de eerste stap durven zetten hebben wij de oplossing! Vraag nu volledig gratis de Sex Dices aan en binnen 7 dagen heb jij een heel ander seksleven dan vandaag en gisteren en alle dagen daarvoor.
Deze actie wordt je aangeboden door iMailo en wordt o.a. mede mogelijk gemaakt door DHL Global mail. Hou na het aanvragen je brievenbus dus in de gaten want je hebt ze binnen 7 dagen in huis.
Vriendelijke groeten namens,
iMailo
n.b: de Dobbelstenen hebben een Glow In The Dark verflaagje dus ook als het licht uit is kun je zien wat je gooit!
Dit soort shit dan:quote:
quote:Hallo ,
Daantje (------@hotmail.com) heeft een cadeau voor je klaargelegd in de kluis van de actie 'Kraak De Kluis'.
Raad het merk van 3 producten en kraak die kluis!
Klik hier en ontdek welk cadeau Daantje voor je klaar heeft gelegd:
Met vriendelijke groet,
Team 'Kraak De Kluis'
Die is ook minder chill eigenlijkquote:Op zondag 20 juni 2010 14:29 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ben trouwens wel een mongool. Ik heb dat vaderdag cadeau al een tijdje terug gekocht, het was geen JPG maar Versace.![]()
Nee want hij weet wie ik ben dat is zieligquote:
jaquote:
quote:Hoewel het al zeker is van een plek in de achtste finale. begint het Nederlands elftal donderdag waarschijnlijk in de sterkste samenstelling aan de laatste groepswedstrijd tegen Kameroen.
Van Marwijk vindt het belangrijk dat zijn spelers zo vaak mogelijk met elkaar samenspelen.
''We zijn met een missie bezig'', verklaarde Van Marwijk. ''Ik denk dat het verstandig is om met elkaar te blijven voetballen. Daarom wil ik niet te veel wisselen. Het wordt natuurlijk een ander verhaal als spelers niet helemaal fit zijn."
Vast beter dan JPG.quote:
quote:
quote:Hoewel Bert van Marwijk tegen Kameroen niet van plan is veel te schuiven met zijn basisformatie bestaat de kans dat de bondscoach van het Nederlands elftal donderdag in Kaapstad Robin van Persie, Nigel de Jong en Gregory van der Wiel spaart. Het trio staat op scherp. Bij een volgende gele kaart wacht een schorsing in de achtste finales.
Oranje plaatste zich zaterdagavond als eerste land voor de achtste finale van het WK. Dat kwam door de zege van Denemarken op Kameroen (2-1), waardoor Oranje na de twee overwinningen (Japan en Denemarken) in elk geval verzekerd is van de tweede plaats in de poule.
Van Marwijk: ,,Eigenlijk wil ik ook in deze situatie zo min mogelijk veranderen aan de basiself, maar ik ga tegen Kameroen misschien wel rekening houden met de fitheid van de spelers of met gele kaarten die ze al hebben. Als een speler aangeeft een pas op de plaats te willen maken, en ik vind dat ook, dan houd ik hem erbuiten. Maar ik vind het belangrijk te memoreren dat ik ook tegen Kameroen wil winnen. Ik wil de basiself ritme laten houden. Ze moeten gewoon steeds beter worden."
Spelers met één gele kaart achter hun naam raken de 'bekeuring' pas kwijt ná de kwartfinale.
Voor Oranje is donderdag vooral de eerste plaats in Groep E van belang. Een punt tegen Kameroen volstaat, of Japan en Denemarken moeten gelijkspelen. Wint Nederland de groep dan wacht op maandag 28 juni om 16.00 uur in Durban de nummer 2 van Groep F, Italië, Slowakije, Paraguay of Nieuw-Zeeland. (
Dat dacht ik godverdomme wel.quote:
Whaha gekke meid!quote:Op zondag 20 juni 2010 14:29 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ben trouwens wel een mongool. Ik heb dat vaderdag cadeau al een tijdje terug gekocht, het was geen JPG maar Versace.![]()
quote:Op zondag 20 juni 2010 14:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat dacht ik godverdomme wel.Anders had ik JPG wel gekocht.
Beter dat Van der Wiel geschorst is tegen Paraguay dan tegen Italië.quote:
Tuurlijk maar Afellay en Huntelaar moeten veel meer speeltijd krijgen in deze wedstrijd.quote:
Het is of Paraguay of Italië hoor, vriendquote:Op zondag 20 juni 2010 14:35 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Beter dat Van der Wiel geschorst is tegen Paraguay dan tegen Italië.
En feit blijft dus dat Huntelaar en Afellay niet gaan beginnen donderdag
Dior homme.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:34 schreef Lakitu het volgende:
Diesel only the brave & aqua di gio voor bazen
Het is OF paraguay OF italie, en na de groepsronde wordt als het goed is iedereen met 1 kaart weer kwijtgescholden. was vorige wk's wel.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:35 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Beter dat Van der Wiel geschorst is tegen Paraguay dan tegen Italië.
En feit blijft dus dat Huntelaar en Afellay niet gaan beginnen donderdag
Ik bedoelde natuurlijk Brazilië ipv Italië.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Het is of Paraguay of Italië hoor, vriend
Na de kwartfinale pas.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:37 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Het is OF paraguay OF italie, en na de groepsronde wordt als het goed is iedereen met 1 kaart weer kwijtgescholden. was vorige wk's wel.
en dat huntelaar en afellay niet beginnen is alleen maar goed.
quote:Spelers met één gele kaart achter hun naam raken de 'bekeuring' pas kwijt ná de kwartfinale.
Halve finale Uruguay.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:37 schreef Bragi het volgende:
Volgens mij wordt de halve finale voor Nederland makkelijker dan de kwartfinale.
Volgens dat stukje van Bragi raak je die kaarten pas na de kwartfinale kwijt.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:37 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Het is OF paraguay OF italie, en na de groepsronde wordt als het goed is iedereen met 1 kaart weer kwijtgescholden. was vorige wk's wel.
en dat huntelaar en afellay niet beginnen is alleen maar goed.
Als Italië eerste wordt hebben we geen last van Italië.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:37 schreef Bragi het volgende:
Volgens mij wordt de halve finale voor Nederland makkelijker dan de kwartfinale.
Ja, dat zeker.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:37 schreef Bragi het volgende:
Kwartfinale Brazilië.quote:
We hebben sowieso geen last van Italie, die zijn matig.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als Italië eerste wordt hebben we geen last van Italië.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 20 juni 2010 14:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als Italië eerste wordt hebben we geen last van Italië.![]()
![]()
![]()
![]()
Kunnen we hebben. Heitinga eet Luis Fabiano op.quote:
WEET IK TOCHquote:Op zondag 20 juni 2010 14:38 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
We hebben sowieso geen last van Italie, die zijn matig.
Ja, zo goed spelen die nou ook weer nietquote:
hahahha.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:39 schreef Lakitu het volgende:
Ik ga sowieso trollen die dag door brazil shirt aan te trekken
Als Italië tweede wordt, moeten we tegen Italië.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Alsof we überhaupt veel last van Italië zouden moeten hebben. De enige tegenstanders waar ik momenteel voor vrees zijn Brazilië, Spanje en Argentinië.
kom ik je sowieso doodmaken vriendjequote:Op zondag 20 juni 2010 14:39 schreef Lakitu het volgende:
quote:Op zondag 20 juni 2010 14:39 schreef Lakitu het volgende:
"Ik ken die Franse verdedigers niet, ze moeten mij kennen."quote:Op zondag 20 juni 2010 14:40 schreef Skylark. het volgende:
Vrezen voor tegenstanders. TEGENSTANDERS MOETEN VOOR NEDERLAND VREZEN
Brazilië komen we in de kwartfinale tegen, dus die moeten we sowieso verslaan. En als alles goed gaat, moeten Spanje en Argentinië het in de halve finale uitvechten tegen elkaar.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Alsof we überhaupt veel last van Italië zouden moeten hebben. De enige tegenstanders waar ik momenteel voor vrees zijn Brazilië, Spanje en Argentinië.
Vriend van me is gewoon echt braziliaans dus hij is sowieso dan in brazil stylo. Ga ik gewoon met hem meekijken, denkt iedereen dat ik er bijhoor.quote:
Spanje? Je bedoelt Zwitserland.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:41 schreef Bragi het volgende:
[..]
Brazilië komen we in de kwartfinale tegen, dus die moeten we sowieso verslaan. En als alles goed gaat, moeten Spanje en Argentinië het in de halve finale uitvechten tegen elkaar.
Wie zal dat winnen? Spanje of Argentinië?
Voor 10 ekkie kun je zoeen scare oranje shirt laten drukken met achterkant je naam: http://www.shirtworld.eu/quote:Op zondag 20 juni 2010 14:41 schreef Skylark. het volgende:
Ik zat er wel aan te denken een oranje shirt te laten drukken met als naam Jeremies
Hopen dat jullie kankerhard in elkaar gebasht worden.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:41 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Vriend van me is gewoon echt braziliaans dus hij is sowieso dan in brazil stylo. Ga ik gewoon met hem meekijken, denkt iedereen dat ik er bijhoor.
Ja en? Dat ontken ik toch niet? Ik zeg alleen dat ik niet denk dat Italië ons veel kan makenquote:Op zondag 20 juni 2010 14:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als Italië tweede wordt, moeten we tegen Italië.
quote:Op zondag 20 juni 2010 14:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Gisteren liep er iemand bij ons in de tuin (groot scherm) met een frankrijk shirtquote:Op zondag 20 juni 2010 14:39 schreef Lakitu het volgende:
Ik vraag dan altijd waar Marokko/België op het WK is.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:42 schreef Otis2.0 het volgende:
gisteren was ik op zo'n feest waar zo'n kankermarokkaan steeds liep te roepen dat hij hoopt dat die arrogante kankernederlanders eruit gaan. het maakte hem niet uit wie wereldkampioen werd als nederland het maar niet werd![]()
. kanker
Skere is tegenwoordig weer scare?quote:Op zondag 20 juni 2010 14:42 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Voor 10 ekkie kun je zoeen scare oranje shirt laten drukken met achterkant je naam: http://www.shirtworld.eu/
Ik vroeg waarom hij niet opkankerde van al die 'arrogante kankernederlanders' en lekker naar Frankrijk ging omdat hij zich daar misschien beter mee kon identificeren.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:43 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik vraag dan altijd waar Marokko/België op het WK is.
Foda.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hopen dat jullie kankerhard in elkaar gebasht worden.
Is hij daar nog levend weggekomen?quote:Op zondag 20 juni 2010 14:42 schreef Otis2.0 het volgende:
gisteren was ik op zo'n feest waar zo'n kankermarokkaan steeds liep te roepen dat hij hoopt dat die arrogante kankernederlanders eruit gaan. het maakte hem niet uit wie wereldkampioen werd als nederland het maar niet werd![]()
. kanker
Ik schrijf het hoe ik wil vriendquote:
Je hebt hem wel doodgemaakt neem ik aan.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:44 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik vroeg waarom hij niet opkankerde van al die 'arrogante kankernederlanders' en lekker naar Frankrijk ging omdat hij zich daar misschien beter mee kon identificeren.
werd ie boos_!
Ik wil je hand vasthouden in de Goliath.quote:
Omdat NG daar altijd is?quote:
wat.quote:
Je mag ook Goliath vasthouden hoor, hoef je niet voor naar Walibi.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik wil je hand vasthouden in de Goliath.
quote:Op zondag 20 juni 2010 14:46 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Je mag ook Goliath vasthouden hoor, hoef je niet voor naar Walibi.
quote:Op zondag 20 juni 2010 14:46 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Efteling is wel beter ja. Daar wil ik serieus nog wel een keer heen deze zomerquote:
HAHAHA HARDE FA2 VRIENDquote:Op zondag 20 juni 2010 14:46 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee, dan is Walibi echt 10x zo tof.quote:
Efteling beter dan Walibi? Wutquote:Op zondag 20 juni 2010 14:46 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Efteling is wel beter ja. Daar wil ik serieus nog wel een keer heen deze zomer
Ik ben echt te vaak in Walibi geweestquote:
Maandag volgende week, 4 uurquote:
Ik sluit me wel aan bij deze optie.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:48 schreef wolvendagen het volgende:
Maar als we Efteling gaan dan we overnachten. SHOTGUN OP TORENKAMER MET OTIS.
Efteling < > Tilburgquote:Op zondag 20 juni 2010 14:48 schreef wolvendagen het volgende:
Denken dat Otis liever met jou dan met mij op een kamer wilt.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:48 schreef wolvendagen het volgende:
Ja.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:49 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Denken dat Otis liever met jou dan met mij op een kamer wilt.![]()
GET REAL
quote:
iscool maakt niet uit hoor pak gewoon je rustquote:Op zondag 20 juni 2010 14:49 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
oke oke oke oke oke oke 4 uur is een kankertijd maar oke oke
maak je geen zorgen vriend komt goed komt goed aiiquote:Op zondag 20 juni 2010 14:50 schreef Lakitu het volgende:
[..]
iscool maakt niet uit hoor pak gewoon je rust
Je bent altijd welkom.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:49 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Efteling < > Tilburg
Ik weet dan wel waar ik slaap hoor
Maar ynuhh mag in m'n bed, jij op het CN-bankje.quote:
In Walibi heb je dan ook allemaal leuke attracties in tegenstelling tot de Efteling wat meer op jongere kinderen is gericht en lang niet zo veel toffe atracties heeft.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:48 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik ben echt te vaak in Walibi geweestEn Efteling maar twee keer, waarvan 1 keer toen ik 3 jaar oud was
quote:Op zondag 20 juni 2010 14:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
in tegenstelling tot de Efteling wat meer op jongere kinderen is gericht
Ik zeg niet dat walibi niet leuk is. Vind het allebei wel aan.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
In Walibi heb je dan ook allemaal leuke attracties in tegenstelling tot de Efteling wat meer op jongere kinderen is gericht en lang niet zo veel toffe atracties heeft.
quote:
quote:
EFTELING HEEFT DE MOTHERFUCKIGN COCKSUCKING PANDADROOM VRIEND, HET IS ECHT ONGELOFELIJK HET IS GEWOON 3D HET LIJKT KANKERHARD OF JE IN DE FUCKING ECHTE WERELD ZIT EN JE BEWEEGT FUCKING EEN KANTO P ALS JE EEN KANONSKKOGEL OP JE AFKOMT.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
In Walibi heb je dan ook allemaal leuke attracties in tegenstelling tot de Efteling wat meer op jongere kinderen is gericht en lang niet zo veel toffe atracties heeft.
27 euro maar ik heb van die kortingskaarten van de appie is het 20 euroquote:Op zondag 20 juni 2010 14:52 schreef wolvendagen het volgende:
Waarom kan ik die kk prijs van de Efteling niet vinden.
Ik moest denken aan:quote:Op zondag 20 juni 2010 14:52 schreef Skylark. het volgende:
[..]
EFTELING HEEFT DE MOTHERFUCKIGN COCKSUCKING PANDADROOM VRIEND, HET IS ECHT ONGELOFELIJK HET IS GEWOON 3D HET LIJKT KANKERHARD OF JE IN DE FUCKING ECHTE WERELD ZIT EN JE BEWEEGT FUCKING EEN KANTO P ALS JE EEN KANONSKKOGEL OP JE AFKOMT.
EN DAN EHB IK HET NOG NIET EENS OVER DE FUCKING PYTHON, DE BLACKCOCKFUCKING DROOMVLUCHT EN DE ORGASMIC FATA MORGANA. EN WAT TE DNEKEN VAN DE BLACKCOCKFUCKSUCKING ROC-ACHTBAAN![]()
![]()
Haha oke!quote:
ay baby you wit me u know that right.. u aint gotta worry 'bout money no more. you with a real man now, i'll throw a couple stacks. =$quote:Op zondag 20 juni 2010 14:52 schreef wolvendagen het volgende:
Waarom kan ik die kk prijs van de Efteling niet vinden.
make it rain =$quote:Op zondag 20 juni 2010 14:54 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
ay baby you wit me u know that right.. u aint gotta worry 'bout money no more. you with a real man now, i'll throw a couple stacks. =$
Wil jij betalen voor me?quote:Op zondag 20 juni 2010 14:54 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
ay baby you wit me u know that right.. u aint gotta worry 'bout money no more. you with a real man now, i'll throw a couple stacks. =$
wat een fossielquote:
Pandadroomquote:Op zondag 20 juni 2010 14:52 schreef Skylark. het volgende:
[..]
EFTELING HEEFT DE MOTHERFUCKIGN COCKSUCKING PANDADROOM VRIEND, HET IS ECHT ONGELOFELIJK HET IS GEWOON 3D HET LIJKT KANKERHARD OF JE IN DE FUCKING ECHTE WERELD ZIT EN JE BEWEEGT FUCKING EEN KANTO P ALS JE EEN KANONSKKOGEL OP JE AFKOMT.
EN DAN EHB IK HET NOG NIET EENS OVER DE FUCKING PYTHON, DE BLACKCOCKFUCKING DROOMVLUCHT EN DE ORGASMIC FATA MORGANA. EN WAT TE DNEKEN VAN DE BLACKCOCKFUCKSUCKING ROC-ACHTBAAN![]()
![]()
Wat zeg jij, 27 euro is voor gehandicapten. GEHANDICAPTEN DIE ALLEEN IN DE PANDA DROOM KUNNEN.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:53 schreef Lakitu het volgende:
[..]
27 euro maar ik heb van die kortingskaarten van de appie is het 20 euro
()
Volgens mij 1,5 uur reizen. Best dichtbijquote:Op zondag 20 juni 2010 14:56 schreef Potloodvis het volgende:
Woont iedereen zo dicht bij de Efteling?
Ik betaal wel die 2 ekkie verschilquote:Op zondag 20 juni 2010 14:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat zeg jij, 27 euro is voor gehandicapten. GEHANDICAPTEN DIE ALLEEN IN DE PANDA DROOM KUNNEN.
27 EURO VOOR MENSEN IN EEN FUCKING WHEELCHAIR.29 VOOR LEUKE MENSEN ZOALS IK.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |