Goede muziek moet je delen. Zelf luister ik dat liedje echt vaak.quote:Op zondag 20 juni 2010 13:52 schreef Skylark. het volgende:
Bedankt voor Baby Jane PV, ik draaide hem net toen ik een krabbel van chick kreeg.
Waarom dan nog dat hele gedoe met het rietje?quote:
Het is een soort Eye of the Tiger, maar dan ná je overwinning.quote:Op zondag 20 juni 2010 13:54 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Goede muziek moet je delen. Zelf luister ik dat liedje echt vaak.
Er wonen hier geen leuke jongens. En bij de voetbal liepen er ook geen spange boys.quote:Op zondag 20 juni 2010 13:53 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Erkenning van het probleem, goed zo. Nu kan je gaan werken aan de oplossing.
Whehe, je quootte de verkeerde.quote:Op zondag 20 juni 2010 13:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vond Affelay kk dom. Hij kon die bal naar van Persie spelen. ookal stond die kk jap ervoor.
Ik probeer er nog wat van te maken.quote:Op zondag 20 juni 2010 13:54 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waarom dan nog dat hele gedoe met het rietje?
Inderdaad, ik krijg er in ieder geval altijd goede zin van.quote:Op zondag 20 juni 2010 13:54 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het is een soort Eye of the Tiger, maar dan ná je overwinning.
Het is een rare foto, I know, maar ze zit opgeslagen in m'n hoofd. Ik ga een goeie foto voor je regelen.quote:Op zondag 20 juni 2010 13:55 schreef Otis2.0 het volgende:
sky dat meisje is niet mooi genoeg voor jou =$ =$ alleen het beste is goed genoeg voor mijn schatje.
Die jongen heeft zijn droomvrouw gevonden en dan ga je zo doenquote:Op zondag 20 juni 2010 13:55 schreef Otis2.0 het volgende:
sky dat meisje is niet mooi genoeg voor jou =$ =$ alleen het beste is goed genoeg voor mijn schatje.
Oh. Zag ik niet. Nja.quote:Op zondag 20 juni 2010 13:54 schreef Bragi het volgende:
[..]
Whehe, je quootte de verkeerde. [ afbeelding ]
Mja, true. Maar aan de kant, Van Persie stond redelijk vast tussen die twee Japanners.Maar goed, in de laatste minuten hadden we drie best wel goede mogelijkheden tot een goal.
Omdat ze bagger zijn.quote:Op zondag 20 juni 2010 13:56 schreef PiRANiA het volgende:
Waarom gaan deze topics toch altijd zo hard?
omdatquote:Op zondag 20 juni 2010 13:56 schreef PiRANiA het volgende:
Waarom gaan deze topics toch altijd zo hard?
quote:Op zondag 20 juni 2010 13:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh. Zag ik niet. Nja.
Als Affelay de bal ietwat scheef naar voren had getrapt had die in de benen van van Persie gespeeld en had ie makkelijk kunnen zitten.
welquote:Op zondag 20 juni 2010 13:56 schreef Lakitu het volgende:
FAKA DANG
Waarom kijken jullie geen PARAguay? =$
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |