holy shitquote:
nieuw plaatje manquote:
Ga eens douchen, mop.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:25 schreef Skylark. het volgende:
zeg eens tegen me dat ik moet gaan douchen :$
gast ik heb 2 weken geleden al gedouched.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:25 schreef Skylark. het volgende:
Dit mailtjequote:Beste ----,
Interesseert voetbal jou totaal niet?
En ben jij komende donderdag nog beschikbaar om te werken?
Wij hebben nog een aantal diensten openstaan.
Ik kende hem nog nietquote:
u be soft als de makers van assasin's creed =$quote:Op zondag 20 juni 2010 14:25 schreef Skylark. het volgende:
Dit mailtje:quote:Op zondag 20 juni 2010 14:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dit mailtje![]()
sommige mensen.
Totaal was vetgedrukt en onderstreept ook
quote:psst, iemand uit jouw MSN vrienden lijst heeft ervoor gekozen om deze mail anoniem aan jou door te sturen. Hij of zij heeft zojuist gratis een setje spannende dobbelstenen besteld en ontvangt deze binnen enkele dagen in de brievenbus.
Speciaal voor stelletjes die eens iets anders willen proberen maar niet zelf de eerste stap durven zetten hebben wij de oplossing! Vraag nu volledig gratis de Sex Dices aan en binnen 7 dagen heb jij een heel ander seksleven dan vandaag en gisteren en alle dagen daarvoor.
Deze actie wordt je aangeboden door iMailo en wordt o.a. mede mogelijk gemaakt door DHL Global mail. Hou na het aanvragen je brievenbus dus in de gaten want je hebt ze binnen 7 dagen in huis.
Vriendelijke groeten namens,
iMailo
n.b: de Dobbelstenen hebben een Glow In The Dark verflaagje dus ook als het licht uit is kun je zien wat je gooit!
Dit soort shit dan:quote:
quote:Hallo ,
Daantje (------@hotmail.com) heeft een cadeau voor je klaargelegd in de kluis van de actie 'Kraak De Kluis'.
Raad het merk van 3 producten en kraak die kluis!
Klik hier en ontdek welk cadeau Daantje voor je klaar heeft gelegd:
Met vriendelijke groet,
Team 'Kraak De Kluis'
Die is ook minder chill eigenlijkquote:Op zondag 20 juni 2010 14:29 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ben trouwens wel een mongool. Ik heb dat vaderdag cadeau al een tijdje terug gekocht, het was geen JPG maar Versace.![]()
Nee want hij weet wie ik ben dat is zieligquote:
jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |