Voetbal moet ook aantrekkelijk zijn voor de kijkers, dus Robben erin.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
?????? Robben, waar we extreem voorzichtig mee moeten zijn, in een wedstrijd opstellen die nergens om gaat ipv rust te gunnen?
WATquote:
Waarom na de rust? We hebben niets te verliezen en de huidige spelers kunnen gewoon hun rust gebruiken en kaarttechnisch is het ook beter. En het is natuurlijk onzin dat ze helemaal uit hun ritme zijn als ze 1 wedstrijd niet spelen.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:03 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik wil hen wel vaker zien, maar doe ze er dan na de rust in.
quote:Op zondag 20 juni 2010 14:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar Santa Cruz klinkt als een eiland en dat schrikt af.
Ja, de laatste 5 minuten. Gewoon even kijken.quote:
Ja of niet.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, de laatste 5 minuten. Gewoon even kijken.
Sowieso meisjes die niet 24/7 op msn zittenquote:Op zondag 20 juni 2010 14:03 schreef Japsnars het volgende:
Meisjes die non-stop gaan leren en ondertussen niet eens even hun PC en msn aanzetten
Ik zie Ashton Kutcher er niet echt in terugquote:Op zondag 20 juni 2010 14:04 schreef Potloodvis het volgende:
Hier lijkt hij trouwens belachelijk veel op Ashton Kutcher.
[ afbeelding ]
Bij mij is ze gewoon online hoor.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:03 schreef Japsnars het volgende:
Meisjes die non-stop gaan leren en ondertussen niet eens even hun PC en msn aanzetten
Kucherquote:Op zondag 20 juni 2010 14:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat post je foto's van Ashton Kucher.
quote:Op zondag 20 juni 2010 14:05 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Sowieso meisjes die niet 24/7 op msn zitten![]()
Het is wel beter om elk uurtje minstens 15 minuten te rusten, dan kun je je beter concentreren.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:03 schreef Japsnars het volgende:
Naam?quote:
Ik wil Van Persie gewoon zien scoren.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:04 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waarom na de rust? We hebben niets te verliezen en de huidige spelers kunnen gewoon hun rust gebruiken en kaarttechnisch is het ook beter. En het is natuurlijk onzin dat ze helemaal uit hun ritme zijn als ze 1 wedstrijd niet spelen.
WD vind het ook al.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik zie Ashton Kutcher er niet echt in terug
JAWELquote:Op zondag 20 juni 2010 14:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik zie Ashton Kutcher er niet echt in terug
De vorm van zijn hoofd ziet er toch echt heel anders uit imo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |