Gelukkig nietquote:Op zondag 20 juni 2010 13:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Door die "Zeker, zeker." denk ik dat je een Meneertje Marvin type bent.![]()
[ afbeelding ]
Gewoon wat andere spelers speeltijd gunnen. Dat is kaarttechnisch, blessuretechnisch en sfeertechnisch het beste.quote:Op zondag 20 juni 2010 13:59 schreef Bragi het volgende:
Moet Van Marwijk in de laatste groepswedstrijd nog steeds met deze elf spelen?
quote:
Over baggeren gesprokenquote:
Nee, in ieder geval voorin beginnen met Elia, Huntelaar en Afellay.quote:Op zondag 20 juni 2010 13:59 schreef Bragi het volgende:
Moet Van Marwijk in de laatste groepswedstrijd nog steeds met deze elf spelen?
quote:
On the soviet Seychellen you do not eat coconuts, coconuts eat you.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:00 schreef Otis2.0 het volgende:
inderdaad op de seychellen zijn geen wetten, alles mag daar
Ik wil Robben er gewoon in.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, in ieder geval voorin beginnen met Elia, Huntelaar en Afellay.
Ja, maar jij staat niet 6e van 1000 man.quote:
quote:
Raamkla cityquote:Op zondag 20 juni 2010 14:00 schreef Chriz2k het volgende:
Bord spaghetti bereiden, douchen en een titel binnenslepen @ Raamkla City, murder capital.
xxx
Heb ik ook.quote:
Inderdaad, maar via Hyves stond ik 527e van de 200.000 mensen. Stond, inderdaad.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:01 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja, maar jij staat niet 6e van 1000 man.
5 minuten.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
?????? Robben, waar we extreem voorzichtig mee moeten zijn, in een wedstrijd opstellen die nergens om gaat ipv rust te gunnen?
Ik wil hen wel vaker zien, maar doe ze er dan na de rust in.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, in ieder geval voorin beginnen met Elia, Huntelaar en Afellay.
Maar Santa Cruz klinkt als een eiland en dat schrikt af.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |