Misschien vond ze haar neef veel leuker? Ze bleef niet voor niets elke keer bij hem op de bank slapenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:09 schreef superdrufus het volgende:
maar als ze best knap is, dan kunnen andere jongens dat toch ook voor haar doen ?
Mogelijk zijn er vervolglessen nodig.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:10 schreef Maanvis het volgende:
Maareh, TS, je zou het haar wel ff leren. Kan ze het nu?
Ze was er onzeker over en ze kan goed met mij opschieten.. vandaar..quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:09 schreef superdrufus het volgende:
maar als ze best knap is, dan kunnen andere jongens dat toch ook voor haar doen ?
Als mijn nichtje (18) opstap gaat blijft soms bij mij op de bank slapen, omdat haar ouders te ver wonen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:11 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Misschien vond ze haar neef veel leuker? Ze bleef niet voor niets elke keer bij hem op de bank slapen.
[..]
Mogelijk zijn er vervolglessen nodig.
Jezus wat een spellingquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:13 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ze komt er volgende week achter dat ze chlamydia heeft opgelopen en verteld alles aan haar ouders.
Dan wordt jij door je familie anaal vernedert
Sterkte
Lijkt me leuk als ze er op die verjaardag over begint.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:12 schreef E.S.T. het volgende:
[..]
Ze was er onzeker over en ze kan goed met mij opschieten.. vandaar..
En ze wordt zeker weten niet zwanger..
18 is toch oud genoeg om er niet over te praten of het te laten merken???
binnenkort verjaardag namelijk
Awkward situation incoming.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:12 schreef E.S.T. het volgende:
[..]
Wordt ie toch alquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:13 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ze komt er volgende week achter dat ze chlamydia heeft opgelopen en verteld alles aan haar ouders.
Sterkte
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:14 schreef 2NutZ het volgende:
Ik moet hier gepost hebben!
Laat haar je kaars uitblazenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:12 schreef E.S.T. het volgende:
[..]
Kerelquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:13 schreef SperzieboonToon het volgende:
Sterkte
Kijk je was wel haar eerste keer en je bent ook nog familie. Dus elke keer dat je der ziet dan zal je wel daaraan moeten denken. En 18 is nog een vrij jonge leeftijd, dus misschien dat ze het nog per ongeluk eruit floept.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:12 schreef E.S.T. het volgende:
[..]
Ik kan ook lezen. Dat ze dat zegt betekent niet dat het de enige reden wasquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:13 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Als mijn nichtje (18) opstap gaat blijft soms bij mij op de bank slapen, omdat haar ouders te ver wonen.
ik vind et toch wel een vreemd verhaal. Misschien wordt ze nog verliefd op tsquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:19 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Ik kan ook lezen. Dat ze dat zegt betekent niet dat het de enige reden was.
daar ben ik bang voorquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:22 schreef superdrufus het volgende:
[..]
ik vind et toch wel een vreemd verhaal. Misschien wordt ze nog verliefd op ts
Moet kunnen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:22 schreef E.S.T. het volgende:
[..]
Ze is dan wel 18, maar ik ben 28!
Zoveel respect verdien ik niet...
Misschien is ze geadopteerd / van de melkboer...of lijken jullie babyfoto´s op elkaar?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:22 schreef E.S.T. het volgende:
[..]
HOAXquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:22 schreef E.S.T. het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 januari 2010 12:30 schreef E.S.T. het volgende:
Hallo allemaal..
Gister kwam een oude vriendin van me op visite.. en na wat zoenen zou het beginnen, maar ik kreeg hem ineens niet meer stijf (was hij wel tijdens het zoenen). Ik ben nu 26 en dit is me nog nooit eerder gebeurt… ik vind haar best wel mooi en wou ook al een tijdje met haar naar bed.
Nu is het wel zo dat ik zo’n 8 uur daarvoor me zelf had geholpen (ze kwam onverwachts). Ik was ook een beetje zenuwachtig, omdat ze lesbisch is en omdat ze nogal hoge verwachtingen van me had.. maar dit alles is normaal geen probleem.. en ik ben nu nog steeds niet geil… normaal kan wel drie keer op een dag..
Zijn er meer mannen die dit hebben of moet ik me zorgen gaan maken??
Ach, je hebt een jong bloempje gescoord. Lekker toch. En gezien de situatie krijg je nog veel vaker de kans dus gewoon je mondje dicht houden en lekker doorneukenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:22 schreef E.S.T. het volgende:
[..]
woonplaats: Drontenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:22 schreef E.S.T. het volgende:
[..]
28/2+7= 21quote:
Straks is hij je neef en heeft hij je zusje liggen palenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:26 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Dat dit kan in mijn woonplaats.
Straks ga je me vertellen dat je in de buurt woont en ik je persoonlijk ken
Ze is 18quote:
Zijn mond?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:19 schreef verleiding het volgende:
Geef de drank de schuld.
Hopelijk voor jou houdt ze je mond.
Dat is normaal in jouw kringen ?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:37 schreef EviL_AleX het volgende:
TT: Met nichtje naar bed geweest.
Nou en...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |