Als mijn nichtje (18) opstap gaat blijft soms bij mij op de bank slapen, omdat haar ouders te ver wonen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:11 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Misschien vond ze haar neef veel leuker? Ze bleef niet voor niets elke keer bij hem op de bank slapen.
[..]
Mogelijk zijn er vervolglessen nodig.
Jezus wat een spellingquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:13 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ze komt er volgende week achter dat ze chlamydia heeft opgelopen en verteld alles aan haar ouders.
Dan wordt jij door je familie anaal vernedert
Sterkte
Lijkt me leuk als ze er op die verjaardag over begint.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:12 schreef E.S.T. het volgende:
[..]
Ze was er onzeker over en ze kan goed met mij opschieten.. vandaar..
En ze wordt zeker weten niet zwanger..
18 is toch oud genoeg om er niet over te praten of het te laten merken???
binnenkort verjaardag namelijk
Awkward situation incoming.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:12 schreef E.S.T. het volgende:
[..]
Wordt ie toch alquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:13 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ze komt er volgende week achter dat ze chlamydia heeft opgelopen en verteld alles aan haar ouders.
Sterkte
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:14 schreef 2NutZ het volgende:
Ik moet hier gepost hebben!
Laat haar je kaars uitblazenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:12 schreef E.S.T. het volgende:
[..]
Kerelquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:13 schreef SperzieboonToon het volgende:
Sterkte
Kijk je was wel haar eerste keer en je bent ook nog familie. Dus elke keer dat je der ziet dan zal je wel daaraan moeten denken. En 18 is nog een vrij jonge leeftijd, dus misschien dat ze het nog per ongeluk eruit floept.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:12 schreef E.S.T. het volgende:
[..]
Ik kan ook lezen. Dat ze dat zegt betekent niet dat het de enige reden wasquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:13 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Als mijn nichtje (18) opstap gaat blijft soms bij mij op de bank slapen, omdat haar ouders te ver wonen.
ik vind et toch wel een vreemd verhaal. Misschien wordt ze nog verliefd op tsquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:19 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Ik kan ook lezen. Dat ze dat zegt betekent niet dat het de enige reden was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |