daar ben ik bang voorquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:22 schreef superdrufus het volgende:
[..]
ik vind et toch wel een vreemd verhaal. Misschien wordt ze nog verliefd op ts
Moet kunnen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:22 schreef E.S.T. het volgende:
[..]
Ze is dan wel 18, maar ik ben 28!
Zoveel respect verdien ik niet...
Misschien is ze geadopteerd / van de melkboer...of lijken jullie babyfoto´s op elkaar?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:22 schreef E.S.T. het volgende:
[..]
HOAXquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:22 schreef E.S.T. het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 januari 2010 12:30 schreef E.S.T. het volgende:
Hallo allemaal..
Gister kwam een oude vriendin van me op visite.. en na wat zoenen zou het beginnen, maar ik kreeg hem ineens niet meer stijf (was hij wel tijdens het zoenen). Ik ben nu 26 en dit is me nog nooit eerder gebeurt… ik vind haar best wel mooi en wou ook al een tijdje met haar naar bed.
Nu is het wel zo dat ik zo’n 8 uur daarvoor me zelf had geholpen (ze kwam onverwachts). Ik was ook een beetje zenuwachtig, omdat ze lesbisch is en omdat ze nogal hoge verwachtingen van me had.. maar dit alles is normaal geen probleem.. en ik ben nu nog steeds niet geil… normaal kan wel drie keer op een dag..
Zijn er meer mannen die dit hebben of moet ik me zorgen gaan maken??
Ach, je hebt een jong bloempje gescoord. Lekker toch. En gezien de situatie krijg je nog veel vaker de kans dus gewoon je mondje dicht houden en lekker doorneukenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:22 schreef E.S.T. het volgende:
[..]
woonplaats: Drontenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:22 schreef E.S.T. het volgende:
[..]
28/2+7= 21quote:
Straks is hij je neef en heeft hij je zusje liggen palenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:26 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Dat dit kan in mijn woonplaats.
Straks ga je me vertellen dat je in de buurt woont en ik je persoonlijk ken
Ze is 18quote:
Zijn mond?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:19 schreef verleiding het volgende:
Geef de drank de schuld.
Hopelijk voor jou houdt ze je mond.
Dat is normaal in jouw kringen ?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:37 schreef EviL_AleX het volgende:
TT: Met nichtje naar bed geweest.
Nou en...?
jij komt zeker uit volendam?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:37 schreef EviL_AleX het volgende:
TT: Met nichtje naar bed geweest.
Nou en...?
Jji hebt pics gezien?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:40 schreef stbabylon het volgende:
18 jarig lekker wijf geboned. Boeie dat het ergens familie is. Ik vind het een topactie! Goed bezig
Ah ja, krijg je alle bekende familietrekjes erbij.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kunt beter vragen wat er door dat nichtje heen is gegaan.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:55 schreef Kaneeltje het volgende:
Wat ging er door u heen? Hoe ervoer u toen?
Dat is wel duidelijk tochquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:57 schreef nightsleeper het volgende:
[..]
Je kunt beter vragen wat er door dat nichtje heen is gegaan.
Dat wordt jarenlang therapie.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:57 schreef nightsleeper het volgende:
[..]
Je kunt beter vragen wat er door dat nichtje heen is gegaan.
Link?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:05 schreef robuust89 het volgende:
Moet opeens denken aan dat topic van die gast die met de 16-jarige dochter van zijn vriendin gebatst heeft.
Fake uiteraard, wel amusant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |