quote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:28 schreef Netsplitter het volgende:
TS zonder pics gaat dit topic op slot. Dit zijn geen zaken wat je met FOK!users bespreek.
PM me haar adres please
Dat is wel 1 van m'n minste zorgen op het moment.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:28 schreef YellowBag het volgende:
nu dus normaal?
je hebt sex met een minderjarige gehad, daar zou ik me het meeste druk over maken
quote:
Ik geloof er niets van maar toch een tvp.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:24 schreef Kreator het volgende:
Goedemorgen,
Ik heb nu sinds een aantal maanden een relatie met een vrouw van 32. Dat bevalt haske goed. Uit een vorige relatie had zij al vrij jong een dochter gekregen. Die is nu 15.
Het gebeurt de laatste tijd vaak dat ik er hele weekenden doorbreng en dat is altijd erg gezellig, met zowel moeder als dochter kan ik goed overweg en we doen ook veel samen enzo. Een paar weken geleden moest m'n vriendin boodschappen doen en langs haar moeder, dus ik zat alleen met dochter. Die was boven aan het douchen. Op een gegeven moment komt ze naar beneden, naakt (dat is vrij normaal; ze zijn vrij open) en liep door de woonkamer.
Nou, ik moet zeggen dat ik toen wel behoorlijk opgewonden werd, want ze heeft echt een prachtig lichaam! Ze keek me ook heel uitdagend aan en toen ze weer naar boven liep gunde ze me nog een geile blik. Ik weet wel zeker dat ze me op dat moment wilde. Gelukkig kon ik me op dat moment nog bedwingen.
Later niet meer bij stilgestaan en het leven ging door.
Gisteravond echter, zat ik lekker te fokken in de hobbykamer boven en toen kwam ze bij me zitten. Zo net een beetje te dicht zeg maar...we kletsten wat over haar school enzo en op een gegeven moment begon ze me ook over m'n been te wrijven, steeds hoger. Ik hield het dus niet meer en na een minuut of 10 barste de bom en heb ik haar genomen. Ze vond het heerlijk! Ik ook..
Daarna is zij weer naar haar kamer gegaan en we hebben afgesproken om het geheim te houden... maar nu voel ik me toch lichtelijk schuldig tegenover mijn vriendin. Die weet van niets en ik heb tenslotte toch haar dochter gewipt. Ik voel me ook enorm in 2 emoties gescheurd, omdat ik nu echt wel gevoelens heb voor zowel moeder als dochter..
Wat te doen. Moet ik mijn gevoelens onderdrukken en het opbiechten of moet ik maar gewoon zo veel mogelijk genieten van de situatie, voor zolang als het geheim blijft??
En nee, fok kennende, ik ga geen triootjes voorstellen met beide. En geen foto's. Het is al kut genoeg dit...
Groetjes,
Krea.
Nou dit dus:quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:27 schreef Kreator het volgende:
Goed. De 'humoristische' reacties ook weer gehad. Nu weer normaal svp.
Wat is het probleem? Het enige probleem is dat ze 15 is en dat gaat pas problemen geven als ze het haar moeder verteld of naar de politie stapt of dat jij het haar moeder verteld.quote:of moet ik maar gewoon zo veel mogelijk genieten van de situatie
quote:
...maar wat als ik de volgende keer weer alleen ben met dochter. Dat durf ik niet aan...quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:30 schreef Netsplitter het volgende:
Ok, ff zonder dollen.
Je bent vreemd gegaan.
Dus of opbiechten en je relatie naar de knoppen helpen of je mond houden en hopen dat dochterlief je niet gaat chanteren.
Maar hij kan er toch niks aan doen dat ze 15 isquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:28 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik zal hem vast inkoppen...
TS IS PEDO !11!!EINZ
Het gaat er niet om dat ze 15 is. Dat doet er echt helemaal niet toe. Who cares. Dat hebben we allemaal wel es gedaan, of zijn jullie heiliger dan heilig?quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:32 schreef Northside het volgende:
Strafbaar kerel... als mams erachter komt en aagifte doet ben je de lul.
Alsof al die gasten hier nooit een meisje van 13, 14 of 15 jaar oud hebben geneukt. Mén.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat ze 15 is. Dat doet er echt helemaal niet toe. Who cares. Dat hebben we allemaal wel es gedaan, of zijn jullie heiliger dan heilig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |