Hijs leuk hequote:
quote:
Oeh jaloersquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:00 schreef Goodbye het volgende:
Sooooo funny.![]()
Ik kom net onder de douche vandaanMijn verlate verjaardagscadeautje even uitgetest!
[ afbeelding ]
Ja en ik voer echt geen reet uit!quote:
Oh, dat had ik gisterquote:
Ik hoop dat je het nu tegen GB hebt?quote:
Had je ook maar vrij moeten nemenquote:
Altijd leuke filmpjes in een SC vol vrouwenquote:
Niet dan? Zitten toch hoop kittens inquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Altijd leuke filmpjes in een SC vol vrouwen
Die heffen de boobies niet op heurquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet dan? Zitten toch hoop kittens in
Maar de meeste vrouwen vinden het toch niet erg om borsten te zien. Het doet ze alleen niksquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die heffen de boobies niet op heur
Nou, het doet me weinig idd, dan heb ik wel iets beters te doenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar de meeste vrouwen vinden het toch niet erg om borsten te zien. Het doet ze alleen niks
AAAAH!quote:
Waarschijnlijk was dat seks met z'n vriendin. Die zal allicht geroepen dat daar niks van kwam met die Chewbacca tussen z'n benenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:19 schreef tombolafan het volgende:
AAAAH!En wat zouden ze bedoelen met "het goede doel"?
Nou ja, zo erg was ie toch niet?quote:
Ping! ook zo'n zin om te bbqen?quote:
Dan moet je toch eens naar een andere laptop gaan kijken als die vastloopt van een youtube filmpje en een plaatje van een paar kBquote:
Moet hem toch inleverenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan moet je toch eens naar een andere laptop gaan kijken als die vastloopt van een youtube filmpje en een plaatje van een paar kB
Nou, als dit het alternatief is...quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was dat seks met z'n vriendin. Die zal allicht geroepen dat daar niks van kwam met die Chewbacca tussen z'n benen
Ik heb een binnen-BBQ vanavondquote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:23 schreef Loveless85 het volgende:
Ik schijn met 2 mokkels op een hotelkamer te slapen
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:23 schreef Loveless85 het volgende:
Ik schijn met 2 mokkels op een hotelkamer te slapen
Wij ook als dat zo doorgaatquote:
Dat klinkt een stuk minder cool danquote:
Echt gewoon kippevel nu al brrrquote:
Shopping spree met korting toch???quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Idd...
Nou ja, dan ben ik iig op tijd weer thuis.
Morgenvroeg om 8 uur moet ik bij de Formido staan
Ja, de korting toch!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Idd...
Oef das fijnquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Idd...
Echt niet!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat klinkt een stuk minder cool dan
Er zijn 3 bedden natuurlijk. Maar of we ze alledrie gaan benuttenquote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:34 schreef JJH het volgende:
Zo weer thuis.
In plaats van halverwege vannacht vanavond al rijden.
Dus toen had ik opeens haast. Want ik heb bijna nog niets ingepakt. En de laatste draai was is nog niet droog.
Julie eindigen vast weer in een grote kluwen op de grond.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Er zijn 3 bedden natuurlijk. Maar of we ze alledrie gaan benutten
Ik zou minstens in alledrie met zijn 3-en gaan liggen evenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Er zijn 3 bedden natuurlijk. Maar of we ze alledrie gaan benutten
Naakt bedoel je?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zou minstens in alledrie met zijn 3-en gaan liggen even
oh myquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:42 schreef Cat22 het volgende:
Ik mag vanavond dit gaan doen.![]()
[ afbeelding ]
Maar daarna wel lekkah binnen buffet.
Ik zit hier echt te gillen van het lachenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:42 schreef Cat22 het volgende:
[ afbeelding ]
Heb mob i-netquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:45 schreef tombolafan het volgende:
eh, als ik het zo eens zie...![]()
Ll, Greys en GB in een hotelkamer vanavond...
JJH op vakantie...
Cat aan het buffet...
Ing, Ml en ik aan de BBQ...
WIE BEWAAKT HET FORT?![]()
Wedden dat de WK-knokploeg vanavond langskomt?
ik nietquote:
Nu pas wakker?quote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:45 schreef Ml-etje het volgende:
![]()
[..]
Ik zit hier echt te gillen van het lachensorry
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo'n ding is best verschrikkelijk.Ik heb het jaren geleden al eens gedaan en kwam toen ik het treintje terecht wat niet helemaal vol was en waarvan 1 passagier niet kon meetrappen. Dat was afzien!
![]()
![]()
Eej, ik ben de baas van het spul. Komt goed.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh my![]()
Wel zorgen dat je aan het stuur zit he!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee heb er al college opzitten, stond om 6 uur naast mijn bed.
Volgens Hi krijg ik vanaf middernacht gratis internet ter ere van de wedstrijd Japan-NL.quote:
En dan samen met iemand achterop gaan zitten en dan zo hard fietsen dat ze het vooraan niet bij kunnen benen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:42 schreef Cat22 het volgende:
[ afbeelding ]
Sushi EN bitterballen? wat een combiquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens Hi krijg ik vanaf middernacht gratis internet ter ere van de wedstrijd Japan-NL.Met kans op sushi en bitterballen!
Je snapt dat dat is omdat sushi Japans is en bitterballen Nederlands hequote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Sushi EN bitterballen? wat een combi
Dat maakt de combi om te eten niet minderquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je snapt dat dat is omdat sushi Japans is en bitterballen Nederlands he.
Nou, die voorpret begint lichtelijk te kantelen naar stress. Ik ben nogal rechtlijnig en dan dit en dat en daarna dat en dan even niks en dan weg.quote:
Bitterballenshushi.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens Hi krijg ik vanaf middernacht gratis internet ter ere van de wedstrijd Japan-NL.Met kans op sushi en bitterballen!
Ach joh, niet te druk maken.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Nou, die voorpret begint lichtelijk te kantelen naar stress. Ik ben nogal rechtlijnig en dan dit en dat en daarna dat en dan even niks en dan weg.
Ik geloof dat ik de boel maar even omgooi en met een volbepakte vakantieauto die kant oprijd. Komt Geer ook een beetje in de stemming.
Auto inpakken 1.0 is bijna klaar. Alle campingspullen en niet gekoelde boodschappen zitten erin.
Ja. Ew.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Bitterballenshushi.Of sushibitterballen, ook
Huh wat? op je mobiel?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oh ik wel dinnetje en ik kijken meestal saampjes, e-shoppen is samen ook leukquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik niet
En ik ga sowieso niet FOK!ken als ik uit eten ben
Komt ook wel goed. En ik heb ook al een slag om de arm gehouden qua tijd. Ik zou bellen als ik zover was.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ach joh, niet te druk maken.Als je ook een uurtje later vertrekt, maakt toch niet uit met eigen vervoer?
Bijijijijjina zover!
Op mijn mobiel ja, moet ik naar hun site surfen (doe ik straks, mobiel ligt nu te ver weg).quote:
Huh? Jij ging toch vanaf het werk?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:00 schreef Greys het volgende:
Ik ben al thuissssss
Zal ik vast op het station gaan staan?
Ja! Doe!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:00 schreef Greys het volgende:
Ik ben al thuissssss
Goed plan! Dan kun je eerst nog in een paar verkeerde treinen stappen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:00 schreef Greys het volgende:
Ik ben al thuissssss
Jaha, nou ben jij als laatste straks, en dan zijn die dames al mooi enzo en moet jij snel-snel-snel omkledenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Huh? Jij ging toch vanaf het werk?
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Goed plan! Dan kun je eerst nog in een paar verkeerde treinen stappen.
Huh?! Nou, 15.58 op spoor 2!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:00 schreef Greys het volgende:
Ik ben al thuissssss
*begint met afbreken verdedigingswal*quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:45 schreef tombolafan het volgende:
JJH op vakantie...
Cat aan het buffet...
Ja ik zou tot half vier werken, maar ik ben eerder weggegaanquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Huh? Jij ging toch vanaf het werk?
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*begint met afbreken verdedigingswal*
Kunnen GB en ik vast in twee van de drie bedden gaan liggen een tijdjequote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jaha, nou ben jij als laatste straks, en dan zijn die dames al mooi enzo en moet jij snel-snel-snel omkleden
Uurtje nog. Nog even maandafsluiting wat kleinigheidjes doen enzo. Drukte viel reuze meequote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik zou tot half vier werken, maar ik ben eerder weggegaan
Ben jij ook al klaar met je oh zo drukke () werk van vandaag?
Daar heb je het al.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*begint met afbreken verdedigingswal*
Die trage.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Kunnen GB en ik vast in twee van de drie bedden gaan liggen een tijdje
Of in eentje![]()
Alleen jammer dat die trage de bubbels mee heeft
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Uurtje nog. Nog even maandafsluiting wat kleinigheidjes doen enzo. Drukte viel reuze mee
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Of in eentje![]()
Nee thuisquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:06 schreef Greys het volgende:
[..]
En omkleden doe je wel in het hotel neem ik aan?
Daar hebben we nog tijd zat voor daar
Zal ik een paar zakjes maom per expresspost opsturen?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Of in eentje![]()
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:07 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben er vandoor voor vandaag!
Kindjes halen, dan langs mn moeder, vanavond BBQ...
Veel plezier iedereen met alles! Vakantie, City Drink, BBQ, lame-fiets-treintje etc
Whoehoehoeeequote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zal ik een paar zakjes maom per expresspost opsturen?
Wehehehe!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Whoehoehoeee
Bubbels om te DRINKEN
Tombola, fijne dag!![]()
quote:
Echt voorspelbaar is het niet, dit WK.quote:
Als Servie wint word het nog zoooo spannend voor Duitsland.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:16 schreef Greys het volgende:
Jezus wat een voetbal, ik vind het gewoon echt spannend
Bijna 1-1, een keer of 3 binnen 10 seconden
Jajajaja, ik ben nu klaar, moet over twintig minuten de deur uit!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zal d'r zijn!![]()
Jij wel op tijd in de bus stappen he?
Hij wil er niet in. Maarrr als het 0-1blijft scoren die duitsers nog wel in de laatste minuut hoor.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:16 schreef Greys het volgende:
Jezus wat een voetbal, ik vind het gewoon echt spannend
Bijna 1-1, een keer of 3 binnen 10 seconden
Ik heb je entreebewijs uitgeprint en in mijn tas voor TCDquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jajajaja, ik ben nu klaar, moet over twintig minuten de deur uit!![]()
Als ik dit mee heb ben ik niks vergeten toch?
- handtas met portemonnee en paspoort
- grotere tas met kleding voor morgen, toilettas
Toch, toch toch?
Oh ja ik moet ook nog ff pinnen en die code printenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb je entreebewijs uitgeprint en in mijn tas voor TCDEn de hotelreservering.
En mijn eigen entreebewijs.
Ik ga zo nog ff pinnen hier in het durp, dat vind ik in Rotterdam altijd maar lastig
Oh fijn, dankje! Had het nummer ook al even opgeslagen in mijn telefoonquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb je entreebewijs uitgeprint en in mijn tas voor TCDEn de hotelreservering.
En mijn eigen entreebewijs.
Ik ga zo nog ff pinnen hier in het durp, dat vind ik in Rotterdam altijd maar lastig
Onder je barcode staat ook een zinnetje met 'Met dit nummer XXXXX kan je inchecken'.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ja ik moet ook nog ff pinnen en die code printen
Tis wel erg obvious troll hoor, dat topicquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Met nichtje naar bed geweest.
En dan in je profiel je volledige naam en woonplaats hebben staan.
Vind printen makkelijkerquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Onder je barcode staat ook een zinnetje met 'Met dit nummer XXXXX kan je inchecken'.
Als je dat nummer in je telefoon zet ben je er ookHoef je niet te printen.
Beetje wel jaquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tis wel erg obvious troll hoor, dat topic
quote:
Is ie nou 26 of 28?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Beetje wel ja. Maar toch, je staat er wel mee op internet
, of het nou wel of niet echt is.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat het maar ff droog mag worden hier, anders ben ik al verzopen nog voordat we begonnen zijn
Oh, help! Ik HAAT regenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat het maar ff droog mag worden hier, anders ben ik al verzopen nog voordat we begonnen zijn
Hier regent het niet iegquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:33 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:42 schreef Cat22 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:45 schreef tombolafan het volgende:
JJH op vakantie...
Cat aan het buffet...
Huh wut?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:46 schreef Greys het volgende:
OMG!
Duitsland krijgt graties en voor niets een penalty en benut hem niet!![]()
![]()
Slecht geschoten, wel op het doel, maar de keeper kom hem vrij goed houdenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Huh wut?
Stomme vakantievoorbereidingen.
Gewoon slecht geschoten? Naast? Over? Redding van de keeper?
Damnit, dat mis ik weerquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:46 schreef Greys het volgende:
OMG!
Duitsland krijgt graties en voor niets een penalty en benut hem niet!![]()
![]()
Weet je stiekem ook nog wie hem nam? @:quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Slecht geschoten, wel op het doel, maar de keeper kom hem vrij goed houden
Die administratieve dingetjes had je al kunnen doen terwijl je voetbal keek, pipoquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:12 schreef Loveless85 het volgende:
10 gele kaarten al. Hier nu klaar, even laatste administratieve dingetjes afronden en dan weg
Ik keek niks, ik heb gewoon dit openstaan, dan zie je het in 10 seconden;quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Die administratieve dingetjes had je al kunnen doen terwijl je voetbal keek, pipo
Ik ga nog ff snel wat doen en dan ook weg zo
Hou es op met FOK!en dan en ga wegggggggg!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik keek niks, ik heb gewoon dit openstaan, dan zie je het in 10 seconden;
http://www.vi.nl/files/matchcenter/scorebord.html
59:47 [Duitsland] Strafschop gemist Podolski (linkervoet), gestoptquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Weet je stiekem ook nog wie hem nam? @:
Duitsland heeft zijn dag niet dus.
Ah, der Podolski!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
59:47 [Duitsland] Strafschop gemist Podolski (linkervoet), gestopt
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:16 schreef Cat22 het volgende:
Ik belde net nietsvermoedend mijn ouders.
Bad move.![]()
Met mijn vader kon ik geen normaal gesprek voeren en het praatje met mijn moeder werd ook doorspekt met ROOD! Oeh paal! etc.
Hihi Make me stopppppppppppquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Hou es op met FOK!en dan en ga wegggggggg!
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
59:47 [Duitsland] Strafschop gemist Podolski (linkervoet), gestopt
hij schiet al de hele wedstrijd mis lees ikquote:Het is niet de wedstrijd van Podolski. Ook zijn zevende schot vindt het net niet, maar gaat twee meter naast.
Have fun!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hihi Make me stoppppppppppp![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ok doei![]()
Tot ziens Ing, en dat gaat vast goedkomen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Have fun Ll, Gb en G![]()
Ik ga zo afk, klaarmaken voor the BBQ.
JJH, alvast een heeeeeele gave vakantie en maak je veel foto's?![]()
![]()
Vast wel.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:08 schreef Loveless85 het volgende:
Ik moet 'm ook maar snel smeren, het miezert hier nu alleen een beetje maar dat verandert vast ook zo...
En de dames zijn al bij Noord, hopelijk springt Greys in de goede trein![]()
Klaar voor vakaaaaansie!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:45 schreef JJH het volgende:
Ik zit me te bedenken wat ik allemaal nog moet doen voordat ik wegga, maar volgens mij ben ik zo ongeveer wel klaar. Zo nog even wat keukengerei en de toilettas inpakken en... klaar.
Dat wist ik ook wel. Maar aan het begin van de middag leek het zo'n grote berg. En ik ben helemaal niet zo ervaren in het 'op vakantie gaan' en op deze manier is het ook nog eens de eerste keer. MAar het gaat vast goed komen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Klaar voor vakaaaaansie!![]()
![]()
Zie je wel dat je tijd genoeg had?
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:54 schreef Cat22 het volgende:![]()
Ik ben aangenomen voor de musicalklas!
![]()
![]()
In dezelfde mail staat dat ze nog zangers nodig hebben dus ik ben errug benieuwd naar hun motivatie. Wie weet is iedereen aangenomen.
Je hebt hem gevonden!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Yay, gefeliciteerd Cat!
![]()
Is dat iets wekelijks?
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je hebt hem gevonden!![]()
Ja, iedere maandagavond. Dus als Feshun Night het nieuwe seizoen ook op maandag is kan ik die niet meer zien.
De groep is 21+ . Op de auditie varieerde de leeftijd tussen 22 en 52 jaar of daaromtrent. En ik heb 1 man gezien, de rest was vrouw.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou aan die feshun night mis je ook weinig, al die halve tapmaddels
Is dat nog een bepaalde groep qua leeftijden of heel divers? En zing je nou ook gewoon wekelijks?
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
De groep is 21+ . Op de auditie varieerde de leeftijd tussen 22 en 52 jaar of daaromtrent. En ik heb 1 man gezien, de rest was vrouw.
Verder zing ik bij 2 koren, dus 2 keer per week repetitie. Komt deze klas dus nog bij.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:21 schreef JJH het volgende:
Dat moest hem zijn. De auto zit al zowat vol.
Ik ga er hier stekkers eruit trekken, water en gas afsluiten, de kat vangen en opsluiten en weg.
Voor iedereen de me nog een fijne vakantie gaat wensen, alvast bedankt, en tot over een kleine 3 weken.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:21 schreef JJH het volgende:
Dat moest hem zijn. De auto zit al zowat vol.
Ik ga er hier stekkers eruit trekken, water en gas afsluiten, de kat vangen en opsluiten en weg.
Voor iedereen de me nog een fijne vakantie gaat wensen, alvast bedankt, en tot over een kleine 3 weken.
Waar gaat het over?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik moet eigenlijk even een paper afmaken, morgen geen tijd want efteling, al zou ik het dan 's avonds ook nog wel kunnen, maar dan heb ik er nog minder zin in dan nu. Dat weet ik nu al.
Mijn verstand zegt "Doe nou gewoon even nu!", maar ik heb geen ziiiiiin, dus ik stel het nu al een half uur uit om er aan te beginnen. Ben ondertussen wel al zo ver dat ik de documenten geopend heb.
Het is hier rustig, dus doe maar doe maar doe maar, nuquote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik moet eigenlijk even een paper afmaken, morgen geen tijd want efteling, al zou ik het dan 's avonds ook nog wel kunnen, maar dan heb ik er nog minder zin in dan nu. Dat weet ik nu al.
Mijn verstand zegt "Doe nou gewoon even nu!", maar ik heb geen ziiiiiin, dus ik stel het nu al een half uur uit om er aan te beginnen. Ben ondertussen wel al zo ver dat ik de documenten geopend heb.
Over mythologie in een gedicht. Ok. Ik begin nu.quote:
quote:
Oef ik pasquote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Over mythologie in een gedicht. Ok. Ik begin nu.
* Tha_Erik inklokt.
Ik kan niet voor of achteruit op de laptop vandaag, ik dacht eerst dat het bepaalde sites waren, maar alles hangt, lijkt wel of ik op een ouderwets modempje zit te internetten.quote:
Wil jij ook alvast een aanmoedigingscheer?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:42 schreef Ml-etje het volgende:
Moet voor dinsdag nog een presentatie voorbereiden
Hihi ik had ruzie met de blackberry dus het zit vast in de luchtquote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kan niet voor of achteruit op de laptop vandaag, ik dacht eerst dat het bepaalde sites waren, maar alles hangt, lijkt wel of ik op een ouderwets modempje zit te internetten.
[..]
Wil jij ook alvast een aanmoedigingscheer?![]()
Ik gaat zo maar eens een dvd'tje in bed kijken, krijg een houten kont van die stoelHele dag door de wind gefietst en op pad geweest, lekker relaxen
Goedenavond.quote:
Leven in de SC!quote:
Lekkere rijst van Lassi.quote:
quote:
Rijst.quote:
quote:
Zal lekker rustig zijn.quote:
Ik hoop hetquote:
Ik weet het wel zeker.quote:
Uiteindelijk wel. Het is niet handig als de achtersten remmen terwijl de voorkant midden op de weg staat.quote:
Goed gedaan!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Zo! I call it a day. Alleen nog een korte conclusie/samenvattend eindstukje, maar dat doe ik morgenavond als ik het geheel nog een laatste keer doorlees. Daarna opsturen en klaar is kees.
Morgen naar deEfteling
en dan niet met de zorgen dat ik nog zo veel moet doen als ik thuiskom en moe ben
.
quote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel. Het is niet handig als de achtersten remmen terwijl de voorkant midden op de weg staat.En aangezien we 2 fietsen en maar 1 routekaart hadden en wij de voorgangers snel kwijt waren hebben we maar een minirondje gemaakt.
![]()
Maar het was wel gezellig en we hebben het zowaar droog gehouden.![]()
[..]
Goed gedaan!
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 @ 23:11 schreef Ml-etje het volgende:
[..]al dachten wij dat maandag ook
allemaal schoolklasjes
Oef ja nog nooit zoveel kiddies op de ramen zien bonkenquote:
Teamdinges van mijn werk. Maar dan puur ontspanning. Was erg gezellig, leuke club mensen is het.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:11 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
klinkt als prima, waar was het van?
Ik heb dinsdag nog een teamdag
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Teamdinges van mijn werk. Maar dan puur ontspanning. Was erg gezellig, leuke club mensen is het.
Daar zullen we op zaterdag ook geen last van hebben denk ikquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:11 schreef Ml-etje het volgende:
[..]al dachten wij dat maandag ook
allemaal schoolklasjes
Hopelijk gooit het weer niet teveel roet in het eten.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daar zullen we op zaterdag ook geen last van hebben denk ik.
Dat stadium is bij de City Drink volgens mij allang gepasseerd.quote:
Nee vandaar dequote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daar zullen we op zaterdag ook geen last van hebben denk ik.
ja ik weet het, maar dit lag net in de koelkast, en van bier in een donkere fles kan je al helemaal geen bubbelfoto's makenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat stadium is bij de City Drink volgens mij allang gepasseerd.
Waren dat jouw bubbels?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja ik weet het, maar dit lag net in de koelkast, en van bier in een donkere fles kan je al helemaal geen bubbelfoto's maken
Ik hoop op het beste, maar ik laat me niet tegenhouden in mijn Eftelingenthousiasme door een spatje regenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hopelijk gooit het weer niet teveel roet in het eten.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat stadium is bij de City Drink volgens mij allang gepasseerd.
En de Droomvlucht.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik hoop op het beste, maar ik laat me niet tegenhouden in mijn Eftelingenthousiasme door een spatje regen. Dan maar 10 rondjes in de Vogel Rok
. Zit je ook droog
.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik hoop op het beste, maar ik laat me niet tegenhouden in mijn Eftelingenthousiasme door een spatje regen. Dan maar 10 rondjes in de Vogel Rok
. Zit je ook droog
.
Ow ja, die sluit relatief vroeg af he?quote:
ja, volgende keer alleen even in een glas doen ipv nog in de petfles, daarom is hij zo matquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waren dat jouw bubbels?Ik dacht dat je een plaatje had gegoogled.
Ja was rond deze tijd allang thuisquote:
Jaaaa waar vervolgens de halve (of meer) lunch naar de eendjes en de meeuwen verdwijntquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En de Droomvlucht.![]()
En dan bammetjes eten in het bootje.
Vogeltjes voeren.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jaaaa waar vervolgens de halve (of meer) lunch naar de eendjes en de meeuwen verdwijnt.
Ik gok erop dat die drie nog 'ergens' rondhangen.quote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik gok erop dat die drie nog 'ergens' rondhangen.
Dat kan niet.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik hoop dat ze songfestivalliedjes zingen!
volgens mij zijn die beesten daar inmiddels ook gewoon drijvende cholesterolbommenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jaaaa waar vervolgens de halve (of meer) lunch naar de eendjes en de meeuwen verdwijnt.
Ohjaquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat kan niet.Jij bent er immers niet bij.
Whehe. Er zou er maar een ontploffen. Zit je zo onder de vieze smurrie (geen idee hoe cholesterol eruit zietquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
volgens mij zijn die beesten daar inmiddels ook gewoon drijvende cholesterolbommen
Bij ons.quote:
Kun je je boterhammetje weer mee smeren.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Whehe. Er zou er maar een ontploffen. Zit je zo onder de vieze smurrie (geen idee hoe cholesterol eruit ziet).
Mjamquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kun je je boterhammetje weer mee smeren.
*Chips wegschuiftquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
vetgemeste ganzenlever, met stukjesquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Van vogels die een leuk leven hebben gehad.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
vetgemeste ganzenlever, met stukjes
Hier verdwijnt de zon alweer.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:01 schreef Pisces29 het volgende:
Mogguh Catje![]()
Hier net een gigantische bui gehad maar het is weer voorbij
quote:
Uhuh.quote:
Hee jij!quote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hee jij!![]()
Hoest met je harem? Was het gezellig gisteren en vannacht?
Naar SATC zeker!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja was leuk! TCD was wat minder druk dan vorige keer door redelijk lekkere weer en toch al een beetje vakantietijd, maar leuk. Daarna ff geMac'd, nog wat bij FLOOR gedronken (op schouwburgplein), en toen nog paar uur in die hotelkamer beetje tv gekeken.
Nou, da's toevallig!quote:
Ik ben al thuis en ik denk dat GB zelfs ook al op plaats van bestemming isquote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nou, da's toevallig!![]()
Zijn jullie inmiddels van de hotelkamer af?
Nee! Family Guy, Southpark, en That 70s Showquote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Naar SATC zeker!![]()
En uiteraard geflurried natuurlijk.![]()
Zijn er nog leuke foto's gemaakt?
Ook leuk vermaak.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee! Family Guy, Southpark, en That 70s Show![]()
Gelukkig op weg naar huis, kun je warm douchen en droge kleren aantrekken.quote:Ja ik kreeg ook nog flinke bui op mn nek van tram -> huis
Same here.quote:
HA! De SC is nog heel!quote:
Dan moet je bril omlaag houden.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:22 schreef tombolafan het volgende:
nou, fijn weer hoor, gewonnen
Jammer dat het niet spettert
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:22 schreef tombolafan het volgende:
nou, fijn weer hoor, gewonnen
Jammer dat het niet spettert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |