Hijs leuk hequote:
quote:
Oeh jaloersquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:00 schreef Goodbye het volgende:
Sooooo funny.![]()
Ik kom net onder de douche vandaanMijn verlate verjaardagscadeautje even uitgetest!
[ afbeelding ]
Ja en ik voer echt geen reet uit!quote:
Oh, dat had ik gisterquote:
Ik hoop dat je het nu tegen GB hebt?quote:
Had je ook maar vrij moeten nemenquote:
Altijd leuke filmpjes in een SC vol vrouwenquote:
Niet dan? Zitten toch hoop kittens inquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Altijd leuke filmpjes in een SC vol vrouwen
Die heffen de boobies niet op heurquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet dan? Zitten toch hoop kittens in
Maar de meeste vrouwen vinden het toch niet erg om borsten te zien. Het doet ze alleen niksquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die heffen de boobies niet op heur
Nou, het doet me weinig idd, dan heb ik wel iets beters te doenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar de meeste vrouwen vinden het toch niet erg om borsten te zien. Het doet ze alleen niks
AAAAH!quote:
Waarschijnlijk was dat seks met z'n vriendin. Die zal allicht geroepen dat daar niks van kwam met die Chewbacca tussen z'n benenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:19 schreef tombolafan het volgende:
AAAAH!En wat zouden ze bedoelen met "het goede doel"?
Nou ja, zo erg was ie toch niet?quote:
Ping! ook zo'n zin om te bbqen?quote:
Dan moet je toch eens naar een andere laptop gaan kijken als die vastloopt van een youtube filmpje en een plaatje van een paar kBquote:
Moet hem toch inleverenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan moet je toch eens naar een andere laptop gaan kijken als die vastloopt van een youtube filmpje en een plaatje van een paar kB
Nou, als dit het alternatief is...quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was dat seks met z'n vriendin. Die zal allicht geroepen dat daar niks van kwam met die Chewbacca tussen z'n benen
Ik heb een binnen-BBQ vanavondquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |