Hijs leuk hequote:
quote:
Oeh jaloersquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:00 schreef Goodbye het volgende:
Sooooo funny.![]()
Ik kom net onder de douche vandaanMijn verlate verjaardagscadeautje even uitgetest!
[ afbeelding ]
Ja en ik voer echt geen reet uit!quote:
Oh, dat had ik gisterquote:
Ik hoop dat je het nu tegen GB hebt?quote:
Had je ook maar vrij moeten nemenquote:
Altijd leuke filmpjes in een SC vol vrouwenquote:
Niet dan? Zitten toch hoop kittens inquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Altijd leuke filmpjes in een SC vol vrouwen
Die heffen de boobies niet op heurquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet dan? Zitten toch hoop kittens in
Maar de meeste vrouwen vinden het toch niet erg om borsten te zien. Het doet ze alleen niksquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die heffen de boobies niet op heur
Nou, het doet me weinig idd, dan heb ik wel iets beters te doenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar de meeste vrouwen vinden het toch niet erg om borsten te zien. Het doet ze alleen niks
AAAAH!quote:
Waarschijnlijk was dat seks met z'n vriendin. Die zal allicht geroepen dat daar niks van kwam met die Chewbacca tussen z'n benenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:19 schreef tombolafan het volgende:
AAAAH!En wat zouden ze bedoelen met "het goede doel"?
Nou ja, zo erg was ie toch niet?quote:
Ping! ook zo'n zin om te bbqen?quote:
Dan moet je toch eens naar een andere laptop gaan kijken als die vastloopt van een youtube filmpje en een plaatje van een paar kBquote:
Moet hem toch inleverenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan moet je toch eens naar een andere laptop gaan kijken als die vastloopt van een youtube filmpje en een plaatje van een paar kB
Nou, als dit het alternatief is...quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was dat seks met z'n vriendin. Die zal allicht geroepen dat daar niks van kwam met die Chewbacca tussen z'n benen
Ik heb een binnen-BBQ vanavondquote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:23 schreef Loveless85 het volgende:
Ik schijn met 2 mokkels op een hotelkamer te slapen
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:23 schreef Loveless85 het volgende:
Ik schijn met 2 mokkels op een hotelkamer te slapen
Wij ook als dat zo doorgaatquote:
Dat klinkt een stuk minder cool danquote:
Echt gewoon kippevel nu al brrrquote:
Shopping spree met korting toch???quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Idd...
Nou ja, dan ben ik iig op tijd weer thuis.
Morgenvroeg om 8 uur moet ik bij de Formido staan
Ja, de korting toch!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Idd...
Oef das fijnquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Idd...
Echt niet!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat klinkt een stuk minder cool dan
Er zijn 3 bedden natuurlijk. Maar of we ze alledrie gaan benuttenquote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:34 schreef JJH het volgende:
Zo weer thuis.
In plaats van halverwege vannacht vanavond al rijden.
Dus toen had ik opeens haast. Want ik heb bijna nog niets ingepakt. En de laatste draai was is nog niet droog.
Julie eindigen vast weer in een grote kluwen op de grond.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Er zijn 3 bedden natuurlijk. Maar of we ze alledrie gaan benutten
Ik zou minstens in alledrie met zijn 3-en gaan liggen evenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Er zijn 3 bedden natuurlijk. Maar of we ze alledrie gaan benutten
Naakt bedoel je?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zou minstens in alledrie met zijn 3-en gaan liggen even
oh myquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:42 schreef Cat22 het volgende:
Ik mag vanavond dit gaan doen.![]()
[ afbeelding ]
Maar daarna wel lekkah binnen buffet.
Ik zit hier echt te gillen van het lachenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:42 schreef Cat22 het volgende:
[ afbeelding ]
Heb mob i-netquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:45 schreef tombolafan het volgende:
eh, als ik het zo eens zie...![]()
Ll, Greys en GB in een hotelkamer vanavond...
JJH op vakantie...
Cat aan het buffet...
Ing, Ml en ik aan de BBQ...
WIE BEWAAKT HET FORT?![]()
Wedden dat de WK-knokploeg vanavond langskomt?
ik nietquote:
Nu pas wakker?quote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:45 schreef Ml-etje het volgende:
![]()
[..]
Ik zit hier echt te gillen van het lachensorry
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo'n ding is best verschrikkelijk.Ik heb het jaren geleden al eens gedaan en kwam toen ik het treintje terecht wat niet helemaal vol was en waarvan 1 passagier niet kon meetrappen. Dat was afzien!
![]()
![]()
Eej, ik ben de baas van het spul. Komt goed.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh my![]()
Wel zorgen dat je aan het stuur zit he!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee heb er al college opzitten, stond om 6 uur naast mijn bed.
Volgens Hi krijg ik vanaf middernacht gratis internet ter ere van de wedstrijd Japan-NL.quote:
En dan samen met iemand achterop gaan zitten en dan zo hard fietsen dat ze het vooraan niet bij kunnen benen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:42 schreef Cat22 het volgende:
[ afbeelding ]
Sushi EN bitterballen? wat een combiquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens Hi krijg ik vanaf middernacht gratis internet ter ere van de wedstrijd Japan-NL.Met kans op sushi en bitterballen!
Je snapt dat dat is omdat sushi Japans is en bitterballen Nederlands hequote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Sushi EN bitterballen? wat een combi
Dat maakt de combi om te eten niet minderquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je snapt dat dat is omdat sushi Japans is en bitterballen Nederlands he.
Nou, die voorpret begint lichtelijk te kantelen naar stress. Ik ben nogal rechtlijnig en dan dit en dat en daarna dat en dan even niks en dan weg.quote:
Bitterballenshushi.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens Hi krijg ik vanaf middernacht gratis internet ter ere van de wedstrijd Japan-NL.Met kans op sushi en bitterballen!
Ach joh, niet te druk maken.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Nou, die voorpret begint lichtelijk te kantelen naar stress. Ik ben nogal rechtlijnig en dan dit en dat en daarna dat en dan even niks en dan weg.
Ik geloof dat ik de boel maar even omgooi en met een volbepakte vakantieauto die kant oprijd. Komt Geer ook een beetje in de stemming.
Auto inpakken 1.0 is bijna klaar. Alle campingspullen en niet gekoelde boodschappen zitten erin.
Ja. Ew.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Bitterballenshushi.Of sushibitterballen, ook
Huh wat? op je mobiel?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oh ik wel dinnetje en ik kijken meestal saampjes, e-shoppen is samen ook leukquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik niet
En ik ga sowieso niet FOK!ken als ik uit eten ben
Komt ook wel goed. En ik heb ook al een slag om de arm gehouden qua tijd. Ik zou bellen als ik zover was.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ach joh, niet te druk maken.Als je ook een uurtje later vertrekt, maakt toch niet uit met eigen vervoer?
Bijijijijjina zover!
Op mijn mobiel ja, moet ik naar hun site surfen (doe ik straks, mobiel ligt nu te ver weg).quote:
Huh? Jij ging toch vanaf het werk?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:00 schreef Greys het volgende:
Ik ben al thuissssss
Zal ik vast op het station gaan staan?
Ja! Doe!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:00 schreef Greys het volgende:
Ik ben al thuissssss
Goed plan! Dan kun je eerst nog in een paar verkeerde treinen stappen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:00 schreef Greys het volgende:
Ik ben al thuissssss
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |