ja, volgende keer alleen even in een glas doen ipv nog in de petfles, daarom is hij zo matquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waren dat jouw bubbels?Ik dacht dat je een plaatje had gegoogled.
Ja was rond deze tijd allang thuisquote:
Jaaaa waar vervolgens de halve (of meer) lunch naar de eendjes en de meeuwen verdwijntquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En de Droomvlucht.![]()
En dan bammetjes eten in het bootje.
Vogeltjes voeren.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jaaaa waar vervolgens de halve (of meer) lunch naar de eendjes en de meeuwen verdwijnt.
Ik gok erop dat die drie nog 'ergens' rondhangen.quote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik gok erop dat die drie nog 'ergens' rondhangen.
Dat kan niet.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik hoop dat ze songfestivalliedjes zingen!
volgens mij zijn die beesten daar inmiddels ook gewoon drijvende cholesterolbommenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jaaaa waar vervolgens de halve (of meer) lunch naar de eendjes en de meeuwen verdwijnt.
Ohjaquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat kan niet.Jij bent er immers niet bij.
Whehe. Er zou er maar een ontploffen. Zit je zo onder de vieze smurrie (geen idee hoe cholesterol eruit zietquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
volgens mij zijn die beesten daar inmiddels ook gewoon drijvende cholesterolbommen
Bij ons.quote:
Kun je je boterhammetje weer mee smeren.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Whehe. Er zou er maar een ontploffen. Zit je zo onder de vieze smurrie (geen idee hoe cholesterol eruit ziet).
Mjamquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kun je je boterhammetje weer mee smeren.
*Chips wegschuiftquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
vetgemeste ganzenlever, met stukjesquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Van vogels die een leuk leven hebben gehad.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
vetgemeste ganzenlever, met stukjes
Hier verdwijnt de zon alweer.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:01 schreef Pisces29 het volgende:
Mogguh Catje![]()
Hier net een gigantische bui gehad maar het is weer voorbij
quote:
Uhuh.quote:
Hee jij!quote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hee jij!![]()
Hoest met je harem? Was het gezellig gisteren en vannacht?
Naar SATC zeker!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja was leuk! TCD was wat minder druk dan vorige keer door redelijk lekkere weer en toch al een beetje vakantietijd, maar leuk. Daarna ff geMac'd, nog wat bij FLOOR gedronken (op schouwburgplein), en toen nog paar uur in die hotelkamer beetje tv gekeken.
Nou, da's toevallig!quote:
Ik ben al thuis en ik denk dat GB zelfs ook al op plaats van bestemming isquote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nou, da's toevallig!![]()
Zijn jullie inmiddels van de hotelkamer af?
Nee! Family Guy, Southpark, en That 70s Showquote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Naar SATC zeker!![]()
En uiteraard geflurried natuurlijk.![]()
Zijn er nog leuke foto's gemaakt?
Ook leuk vermaak.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee! Family Guy, Southpark, en That 70s Show![]()
Gelukkig op weg naar huis, kun je warm douchen en droge kleren aantrekken.quote:Ja ik kreeg ook nog flinke bui op mn nek van tram -> huis
Same here.quote:
HA! De SC is nog heel!quote:
Dan moet je bril omlaag houden.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:22 schreef tombolafan het volgende:
nou, fijn weer hoor, gewonnen
Jammer dat het niet spettert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |