quote:
Is ie nou 26 of 28?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Beetje wel ja. Maar toch, je staat er wel mee op internet
, of het nou wel of niet echt is.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat het maar ff droog mag worden hier, anders ben ik al verzopen nog voordat we begonnen zijn
Oh, help! Ik HAAT regenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat het maar ff droog mag worden hier, anders ben ik al verzopen nog voordat we begonnen zijn
Hier regent het niet iegquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:33 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:42 schreef Cat22 het volgende:
Ik mag vanavond dit gaan doen.![]()
[ afbeelding ]
Maar daarna wel lekkah binnen buffet.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:45 schreef tombolafan het volgende:
eh, als ik het zo eens zie...![]()
Ll, Greys en GB in een hotelkamer vanavond...
JJH op vakantie...
Cat aan het buffet...
Ing, Ml en ik aan de BBQ...
WIE BEWAAKT HET FORT?![]()
Wedden dat de WK-knokploeg vanavond langskomt?
Huh wut?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:46 schreef Greys het volgende:
OMG!
Duitsland krijgt graties en voor niets een penalty en benut hem niet!![]()
![]()
Slecht geschoten, wel op het doel, maar de keeper kom hem vrij goed houdenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Huh wut?
Stomme vakantievoorbereidingen.
Gewoon slecht geschoten? Naast? Over? Redding van de keeper?
Damnit, dat mis ik weerquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:46 schreef Greys het volgende:
OMG!
Duitsland krijgt graties en voor niets een penalty en benut hem niet!![]()
![]()
Weet je stiekem ook nog wie hem nam? @:quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Slecht geschoten, wel op het doel, maar de keeper kom hem vrij goed houden
Die administratieve dingetjes had je al kunnen doen terwijl je voetbal keek, pipoquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:12 schreef Loveless85 het volgende:
10 gele kaarten al. Hier nu klaar, even laatste administratieve dingetjes afronden en dan weg
Ik keek niks, ik heb gewoon dit openstaan, dan zie je het in 10 seconden;quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Die administratieve dingetjes had je al kunnen doen terwijl je voetbal keek, pipo
Ik ga nog ff snel wat doen en dan ook weg zo
Hou es op met FOK!en dan en ga wegggggggg!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik keek niks, ik heb gewoon dit openstaan, dan zie je het in 10 seconden;
http://www.vi.nl/files/matchcenter/scorebord.html
59:47 [Duitsland] Strafschop gemist Podolski (linkervoet), gestoptquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Weet je stiekem ook nog wie hem nam? @:
Duitsland heeft zijn dag niet dus.
Ah, der Podolski!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
59:47 [Duitsland] Strafschop gemist Podolski (linkervoet), gestopt
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:16 schreef Cat22 het volgende:
Ik belde net nietsvermoedend mijn ouders.
Bad move.![]()
Met mijn vader kon ik geen normaal gesprek voeren en het praatje met mijn moeder werd ook doorspekt met ROOD! Oeh paal! etc.
Hihi Make me stopppppppppppquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Hou es op met FOK!en dan en ga wegggggggg!
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
59:47 [Duitsland] Strafschop gemist Podolski (linkervoet), gestopt
hij schiet al de hele wedstrijd mis lees ikquote:Het is niet de wedstrijd van Podolski. Ook zijn zevende schot vindt het net niet, maar gaat twee meter naast.
Have fun!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hihi Make me stoppppppppppp![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ok doei![]()
Tot ziens Ing, en dat gaat vast goedkomen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Have fun Ll, Gb en G![]()
Ik ga zo afk, klaarmaken voor the BBQ.
JJH, alvast een heeeeeele gave vakantie en maak je veel foto's?![]()
![]()
Vast wel.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:08 schreef Loveless85 het volgende:
Ik moet 'm ook maar snel smeren, het miezert hier nu alleen een beetje maar dat verandert vast ook zo...
En de dames zijn al bij Noord, hopelijk springt Greys in de goede trein![]()
Klaar voor vakaaaaansie!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:45 schreef JJH het volgende:
Ik zit me te bedenken wat ik allemaal nog moet doen voordat ik wegga, maar volgens mij ben ik zo ongeveer wel klaar. Zo nog even wat keukengerei en de toilettas inpakken en... klaar.
Dat wist ik ook wel. Maar aan het begin van de middag leek het zo'n grote berg. En ik ben helemaal niet zo ervaren in het 'op vakantie gaan' en op deze manier is het ook nog eens de eerste keer. MAar het gaat vast goed komen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Klaar voor vakaaaaansie!![]()
![]()
Zie je wel dat je tijd genoeg had?
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:54 schreef Cat22 het volgende:![]()
Ik ben aangenomen voor de musicalklas!
![]()
![]()
In dezelfde mail staat dat ze nog zangers nodig hebben dus ik ben errug benieuwd naar hun motivatie. Wie weet is iedereen aangenomen.
Je hebt hem gevonden!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Yay, gefeliciteerd Cat!
![]()
Is dat iets wekelijks?
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je hebt hem gevonden!![]()
Ja, iedere maandagavond. Dus als Feshun Night het nieuwe seizoen ook op maandag is kan ik die niet meer zien.
De groep is 21+ . Op de auditie varieerde de leeftijd tussen 22 en 52 jaar of daaromtrent. En ik heb 1 man gezien, de rest was vrouw.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou aan die feshun night mis je ook weinig, al die halve tapmaddels
Is dat nog een bepaalde groep qua leeftijden of heel divers? En zing je nou ook gewoon wekelijks?
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
De groep is 21+ . Op de auditie varieerde de leeftijd tussen 22 en 52 jaar of daaromtrent. En ik heb 1 man gezien, de rest was vrouw.
Verder zing ik bij 2 koren, dus 2 keer per week repetitie. Komt deze klas dus nog bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |