Stoer mannetje ben jij zeg, je ouders zullen wel trots op je wezen niet?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:41 schreef Mr.Cooper het volgende:
Wie is JostiFrosti? Inderdaad een kankertosti.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:55 schreef JostiFrosti het volgende:
[..]
Stoer mannetje ben jij zeg, je ouders zullen wel trots op je wezen niet?
zijn.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:55 schreef JostiFrosti het volgende:
[..]
Stoer mannetje ben jij zeg, je ouders zullen wel trots op je wezen niet?
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:38 schreef padlarf het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Loser, met je K praatjes.quote:
Hij heeft geloof ik wel een puntquote:
K praatjes? Ben jij ook zo een gehandicapte die kk schrijft? Zeg gewoon kanker.quote:
Dus jij vind hem een kankertosti?quote:
Is dat met Jonny de Mol, meesterlijkquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:04 schreef Penisbaard het volgende:
Wie is de Mol? is wel een keizerlijk programma
Ik ben niet zo van de kanker, maar een teringtosti mag je hem best vindenquote:
HSG-BOMBER of AdvancedPowerquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:06 schreef Mummiepak het volgende:
Wie wordt de nieuwe KLB mod?
Is dat geen idee?
Zielig figuur, hopelijk voor jouw blijft het je bespaart maar je schreeuw er naar is groot en zal misschien op je wens worden verhoord.quote:
Volgens mij zou jij een goede mod zijnquote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:05 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de kanker, maar een teringtosti mag je hem best vinden
Waarom ziek figuur? Als ik ermee wilt schelden kan ik dat best doen hoor, ik vind je niet echt een kankertosti hoor maar het rijmde zo lekker. En ik weet wel wat kanker is aangezien er in mijn direct omgeving kankerpatienten zijn.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:07 schreef JostiFrosti het volgende:
[..]
Zielig figuur, hopelijk voor jouw blijft het je bespaart maar je schreeuw er naar is groot en zal misschien op je wens worden verhoord.
Loserquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:09 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Waarom ziek figuur? Als ik ermee wilt schelden kan ik dat best doen hoor, ik vind je niet echt een kankertosti hoor maar het rijmde zo lekker. En ik weet wel wat kanker is aangezien er in mijn direct omgeving kankerpatienten zijn.
Wat toevalligquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:09 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Waarom ziek figuur? Als ik ermee wilt schelden kan ik dat best doen hoor, ik vind je niet echt een kankertosti hoor maar het rijmde zo lekker. En ik weet wel wat kanker is aangezien er in mijn direct omgeving kankerpatienten zijn.
Kom niet aan Mr. Cooper he. Als je met hem ruzie krijgt, heb je ruzie met de heule KLBquote:
Dit dus, als één man achter Mr.Cooper.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:11 schreef Metonae het volgende:
[..]
Kom niet aan Mr. Cooper he. Als je met hem ruzie krijgt, heb je ruzie met de heule KLB
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:12 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dit dus, als één man achter Mr.Cooper.
Ga dan lekker die kankerpatienten uitschelden met je K woord, zullen ze erg waarderen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:09 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Hou je bek jongen, heb jij kanker dan? Nee nou dan.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:14 schreef JostiFrosti het volgende:
[..]
Ga dan lekker die kankerpatienten uitschelden met je K woord, zullen ze erg waarderen.
Lekker belangrijk, wat kan mij die virtuele vriendjes van hem nou schelen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:11 schreef Metonae het volgende:
[..]
Kom niet aan Mr. Cooper he. Als je met hem ruzie krijgt, heb je ruzie met de heule KLB
Nou doe je het zelf, niet alle patiënten hebben kanker hoor.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:14 schreef JostiFrosti het volgende:
[..]
Ga dan lekker die kankerpatienten uitschelden met je K woord, zullen ze erg waarderen.
Zou zeggen houd lekker zelf je smoel, idioot, met je kanker praatjes.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:15 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Hou je bek jongen, heb jij kanker dan? Nee nou dan.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:16 schreef JostiFrosti het volgende:
[..]
Zou zeggen houd lekker zelf je smoel, idioot, met je kanker praatjes.
Toch wel krom aangezien je zelf met mongool loopt te schelden, ik bedoel kanker of mongool staat wel ver van elkaar maar beiden is het toch iets ergs.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:16 schreef JostiFrosti het volgende:
[..]
En ja ben ex kanker patient.
Dus je hebt geen kanker?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:16 schreef JostiFrosti het volgende:
[..]
En ja ben ex kanker patient.
We zijn overal man, OVERAL.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:15 schreef JostiFrosti het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, wat kan mij die virtuele vriendjes van hem nou schelen.
kanker kan je nog van genezen, zo'n chromosoompje meer of minder nietquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:18 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Toch wel krom aangezien je zelf met mongool loopt te schelden, ik bedoel kanker of mongool staat wel ver van elkaar maar beiden is het toch iets ergs.
Piemelsik weer met zijn niks zeggende reacties.quote:
I am legion: for we are many!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:19 schreef Mummiepak het volgende:
[..]
Ja, we zijn een legioen he. Niet te stoppen.
Piemelsik.. goh, wat een hilarische woordgrap!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:20 schreef JostiFrosti het volgende:
[..]
Piemelsik weer met zijn niks zeggende reacties.
Ach van iemand met een New Kids quote in z'n OT verwacht ik ook niets grappigsquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:21 schreef Metonae het volgende:
[..]
Piemelsik.. goh, wat een hilarische woordgrap!![]()
....
Ik maak geen woorden meer aan jouw vuil viezerik, aangezien uit je reactie is gebleken dat je de kankerpatienten in jouw omgeving schijnbaar belangrijker vind dan een in jouw ogen virtuele kankerpatient, je bent een loser.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:18 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Toch wel krom aangezien je zelf met mongool loopt te schelden, ik bedoel kanker of mongool staat wel ver van elkaar maar beiden is het toch iets ergs.
Nee, jij dan.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:20 schreef JostiFrosti het volgende:
[..]
Piemelsik weer met zijn niks zeggende reacties.
Natuurlijk vind ik familie, vrienden of wat dan ook belangrijker als iemand die ik voor het eerst iets zie op een forum, wat denk jij dan. Misschien moet jij dat ook maar eens doen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:22 schreef JostiFrosti het volgende:
[..]
Ik maak geen woorden meer aan jouw vuil viezerik, aangezien uit je reactie is gebleken dat je de kankerpatienten in jouw omgeving schijnbaar belangrijker vind dan een in jouw ogen virtuele kankerpatient, je bent een loser.
Leuke kloon ditquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:22 schreef JostiFrosti het volgende:
[..]
Ik maak geen woorden meer aan jouw vuil viezerik, aangezien uit je reactie is gebleken dat je de kankerpatienten in jouw omgeving schijnbaar belangrijker vind dan een in jouw ogen virtuele kankerpatient, je bent een loser.
Clones are fakin'quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:22 schreef JostiFrosti het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |