Stoer mannetje ben jij zeg, je ouders zullen wel trots op je wezen niet?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:41 schreef Mr.Cooper het volgende:
Wie is JostiFrosti? Inderdaad een kankertosti.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:55 schreef JostiFrosti het volgende:
[..]
Stoer mannetje ben jij zeg, je ouders zullen wel trots op je wezen niet?
zijn.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:55 schreef JostiFrosti het volgende:
[..]
Stoer mannetje ben jij zeg, je ouders zullen wel trots op je wezen niet?
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:38 schreef padlarf het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Loser, met je K praatjes.quote:
Hij heeft geloof ik wel een puntquote:
K praatjes? Ben jij ook zo een gehandicapte die kk schrijft? Zeg gewoon kanker.quote:
Dus jij vind hem een kankertosti?quote:
Is dat met Jonny de Mol, meesterlijkquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:04 schreef Penisbaard het volgende:
Wie is de Mol? is wel een keizerlijk programma
Ik ben niet zo van de kanker, maar een teringtosti mag je hem best vindenquote:
HSG-BOMBER of AdvancedPowerquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:06 schreef Mummiepak het volgende:
Wie wordt de nieuwe KLB mod?
Is dat geen idee?
Zielig figuur, hopelijk voor jouw blijft het je bespaart maar je schreeuw er naar is groot en zal misschien op je wens worden verhoord.quote:
Volgens mij zou jij een goede mod zijnquote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:05 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de kanker, maar een teringtosti mag je hem best vinden
Waarom ziek figuur? Als ik ermee wilt schelden kan ik dat best doen hoor, ik vind je niet echt een kankertosti hoor maar het rijmde zo lekker. En ik weet wel wat kanker is aangezien er in mijn direct omgeving kankerpatienten zijn.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:07 schreef JostiFrosti het volgende:
[..]
Zielig figuur, hopelijk voor jouw blijft het je bespaart maar je schreeuw er naar is groot en zal misschien op je wens worden verhoord.
Loserquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:09 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Waarom ziek figuur? Als ik ermee wilt schelden kan ik dat best doen hoor, ik vind je niet echt een kankertosti hoor maar het rijmde zo lekker. En ik weet wel wat kanker is aangezien er in mijn direct omgeving kankerpatienten zijn.
Wat toevalligquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:09 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Waarom ziek figuur? Als ik ermee wilt schelden kan ik dat best doen hoor, ik vind je niet echt een kankertosti hoor maar het rijmde zo lekker. En ik weet wel wat kanker is aangezien er in mijn direct omgeving kankerpatienten zijn.
Kom niet aan Mr. Cooper he. Als je met hem ruzie krijgt, heb je ruzie met de heule KLBquote:
Dit dus, als één man achter Mr.Cooper.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:11 schreef Metonae het volgende:
[..]
Kom niet aan Mr. Cooper he. Als je met hem ruzie krijgt, heb je ruzie met de heule KLB
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:12 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dit dus, als één man achter Mr.Cooper.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |