quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:25 schreef Flappekz het volgende:
Mexico gaat winnen, want:
Burrito > Stokbrood
Corona > Wijn
Dus 2-0 voor Mexico.
Hoezo? Ik had het verrassender gevonden als Frankrijk met gemak gewonnen had.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:09 schreef Honeymooner het volgende:
Whaha 1 iemand uit onze poule had dit voorspeld en wij verklaarden em allemaal voor gek anderhalf uur geleden..
iddquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:11 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hoezo? Ik had het verrassender gevonden als Frankrijk met gemak gewonnen had.
die kut fransen hebben de kleuren van onze vlagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was ik jaquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:08 schreef wdn het volgende:
De Fransen beginnen met trappen!!!!!!!!!!!
Wie was dat net met "in de laatste 10 minuten"? Het was op 80:53 dat het begon![]()
Mwah, dit maakt niet alles goed natuurlijk. Die hadden er liever zelf bij willen zijn.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:11 schreef BB-King het volgende:
Wat zullen de Ieren nu aan het genieten zijn.
Inderdaad! Die drinken er een Guinness opquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:11 schreef BB-King het volgende:
heb je dat hoofd wel gezien?quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:11 schreef Klummie het volgende:
Waarom is Ribery eigenlijk een vedette?
GRATZ!!!!!!!quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:13 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik ben tijdens deze match de 10.000 postgrens gepasseerd
Newbquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:13 schreef Jor_Dii het volgende:
Het geluid wordt bij de bron al gefilterd (door HBS).quote:
je posts zijn echt kanker, doe eens lief.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:15 schreef fiooon het volgende:
[..]
Omdat jij het niet eens bent met mijns posts hoef ik geen ban te hebben hoor... of ben jij een PVV stemmer?
Mwah, die echt goede generatie was er 4 jaar terug al voor het laatst hoor.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:15 schreef golfer het volgende:
Einde van een hele generatie Fransen.
Mooi voetballers, maar over the hill.
En jouw posts met dat ene stopwoordje zijn net zo slecht.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:16 schreef minutenman het volgende:
[..]
je posts zijn echt kanker, doe eens lief.
Wowquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:13 schreef Jor_Dii het volgende:
http://twitter.com/#search?q=irelandquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:11 schreef BB-King het volgende:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:16 schreef Sloggi het volgende:
Val-Buena, is die geboren in Midden-Aarde?
Die is geboren in Ronddeevenaarquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:16 schreef Sloggi het volgende:
Val-Buena, is die geboren in Midden-Aarde?
Ligt al achter.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:16 schreef Scorpie het volgende:
Kan die fioooon met zijn klonen een ban krijgen? Dank u.
Optie 1quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:17 schreef wolferl het volgende:
[..]
Wow![]()
Een midweek in Centretparcs Castro Castro.
of
Een weekend Pyongyang met fioon.
Vind ik ookquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:18 schreef Thermo18 het volgende:
Het zou wel mooi zijn als Frankrijk nu verliest van Z-Afrika en Mexico opeens met 4-1 van Uruguay wint ofzo
Mexico en Z-Afrika door zou geweldig zijn
Frits22... jammer dat je zo reageert.. is wel begrijpelijk want je hebt verloren... hahahhaha. Sorry maar ik mag mijn emoties ook hebben toch?quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:19 schreef frits22 het volgende:
[..]
wat praat jij gast ben je autistisch ofzo
Liever niet, dank jequote:Op donderdag 17 juni 2010 22:20 schreef Rookert het volgende:
Frankrijk staat er over 2 jaar misschien weer
PAR?quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:21 schreef wdn het volgende:
Kan aan mij liggen maar als PAR of MEX verliest is er nog een kans dat dat land door is toch?
quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:21 schreef minutenman het volgende:
lol middelvingers, stelletje tjappies
URU bedoel je? Die moeten tegen elkander.. verder zie ik dit Frankrijk niet met grote cijfers winnen van Z-Afrikaquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:21 schreef wdn het volgende:
Kan aan mij liggen maar als PAR of MEX verliest is er nog een kans dat dat land door is toch?
Oops URUquote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:22 schreef Rookert het volgende:
Wat een geweldig shot daarnet:D
*Fransoos steekt middelvingers op*
Volgende shot
*Mexicaan maakt foto in dezelfde hoek*
Zuid - Afrika heeft nu net zoveel kans om door te gaan als Frankrijkquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:21 schreef wdn het volgende:
Roepen mensen te vermoorden bij verliesquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:21 schreef fiooon het volgende:
[..]
Frits22... jammer dat je zo reageert.. is wel begrijpelijk want je hebt verloren... hahahhaha. Sorry maar ik mag mijn emoties ook hebben toch?
Sterker nog, je hoopt toch op een Zuid-Afrikaanse overwinning, dat is leuk voor het thuispubliek.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:22 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
URU bedoel je? Die moeten tegen elkander.. verder zie ik dit Frankrijk niet met grote cijfers winnen van Z-Afrika
als URU-Mex 0-1 of 1-0 wordt moet Frankrijk met .... 3-0 winnen denk ik????quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:22 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
URU bedoel je? Die moeten tegen elkander.. verder zie ik dit Frankrijk niet met grote cijfers winnen van Z-Afrika
Maakt niet uit, Uru en mex komen beide op 5 punten, FRA kan nooit meer dan 4 punten halen. Al winnen ze met 114-0 van ZAFquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:22 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Waarom heb je het steeds over "verliezers" eigenlijk?quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:23 schreef fiooon het volgende:
MENSEN !!! De wedstrijd is afgelopen... gauw over naar het VIORANJE TOPIC !!!... ik zie jullie zoo.... verlierzers.... ( of zuig ik nu teveel moderators ) ????![]()
![]()
Stel. STEL URU-MEX wordt 1-0 of 0-1. Dan nog heeft FRA een probleem.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maakt niet uit, Uru en mex komen beide op 5 punten, FRA kan nooit meer dan 4 punten halen. Al winnen ze met 114-0 van ZAF
Wij zijn verliezers omdat hij bij ons op het foum zit.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:24 schreef marcodej het volgende:
[..]
Waarom heb je het steeds over "verliezers" eigenlijk?
The fair play award goes to... France!quote:
Of we zijn de winnaars omdat onze e-penis groeit door zijn idiote en infantiele gedragquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:25 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Wij zijn verliezers omdat hij bij ons op het foum zit.
Het zou me niet verbazen door de FIFAquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:25 schreef pberends het volgende:
[..]
The fair play award goes to... France!
Ja, maar URU en MEX zijn ook niet achterlijk natuurlijkquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:25 schreef wdn het volgende:
[..]
Stel. STEL URU-MEX wordt 1-0 of 0-1. Dan nog heeft FRA een probleem.
Snap ik maar misschien willen die Mexicanen wel Argentinie ontlopen en denken ze "FU Uruguay wij gaan er voor".quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, maar URU en MEX zijn ook niet achterlijk natuurlijkAls die als co-latino's een europees topland (
) kunnen wippen zullen ze het niet laten
Kan het me niet voorstellenquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:27 schreef blup het volgende:
wtf, ben benieuwd of er iemand in de wereld is waarvan de poule voorspelling nog steeds klopt.. [ afbeelding ]
dan moeten ze idd met 2 doelpunten verschil winnen want in het geval dat uru van mex met een doelpunt verschil wint heeft fra niet genoeg aan een doelpunt.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:25 schreef wdn het volgende:
[..]
Stel. STEL URU-MEX wordt 1-0 of 0-1. Dan nog heeft FRA een probleem.
Hulde Yvonnequote:Op donderdag 17 juni 2010 22:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
fiooon, kliko
Zie banmeldtopic
[Forum] banmeldtopic
Eindelijkquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
fiooon, kliko
Zie banmeldtopic
[Forum] banmeldtopic
Ik wed toch dat Noord-Korea de fairplay award krijgt.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen door de FIFA
Uitstekend!quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
fiooon, kliko
Zie banmeldtopic
[Forum] banmeldtopic
garandeert de FIFA iig de veiligheid van de spelers.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:32 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik wed toch dat Noord-Korea de fairplay award krijgt.
Ik kan er wel om lachenquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:34 schreef Jaja.. het volgende:
Zo, lijkt me wel mooi als Frankrijk de hele poule geen doelpunt maakt en geen een wedstrijd wint.
Ik wist wel dat ze niet zo goed in vorm waren, maar dit is wel heel hopeloos.
Kan een overweging zijn, maar ik denk dat "zeker door gaan" eerst belangrijk is.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:28 schreef wdn het volgende:
[..]
Snap ik maar misschien willen die Mexicanen wel Argentinie ontlopen en denken ze "FU Uruguay wij gaan er voor".
quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:23 schreef NorthernStar het volgende:
[ afbeelding ]
Pakt een koude Corona.![]()
Niet die avaquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:39 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Héérlijk dat Mexico wint, fantastisch voetballend elftal die de rust weet te bewaren wanneer nodig
quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:29 schreef yvonne het volgende:
fiooon, kliko
Waarschijnlijk dan toch.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:23 schreef Sheepcidus het volgende:
Wel mooi dat een ploeg in groen die fransen er uit gooit.
Hehe, ik zal een andere pakken.quote:
Je hebt niet toevallig een ander account in de shredder zien gaan vanavond?quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:47 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Hehe, ik zal een andere pakken.![]()
Maakt mij toch niet zoveel uit.
Vertel.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je hebt niet toevallig een ander account in de shredder zien gaan vanavond?
quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je hebt niet toevallig een ander account in de shredder zien gaan vanavond?
Guinnessquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:51 schreef Ermanon het volgende:
Zou het nou het nu ook feest zijn in Ierland omdat Frankrijk eruit ligt?
Nope.quote:
Who`s the loser nowquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
fiooon, kliko
Zie banmeldtopic
[Forum] banmeldtopic
Ze hebben niet slechter gespeeld dan op het EK, maar dat betekent ook niet perse vooruitgangquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Who`s the loser now![]()
Anyway, kan het nog steeds niet geloven zeg, die fransen waren echt slecht.
Ik laat in mijn poule Frankrijk alle wedstrijden verliezen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Who`s the loser now![]()
Anyway, kan het nog steeds niet geloven zeg, die fransen waren echt slecht.
Ik heb mijn laptop tijdens de wedstrijd niet gebruikt.quote:
Was er tijdens de wedstrijd nog volk op straat daar?quote:
Voorspellend inzicht mssn?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:07 schreef Confetti het volgende:
Had het begin gemist maar Evra zat bijna te huilen bij het Franse volkslied?
Kleren maken de man.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:11 schreef leolinedance het volgende:
Waarom kan Salcido het NU opeens wel?
Ja, het is gewoon een werkdag en het was rond lunchtijd de wedstrijd. Erna werd het gauw een "Turks" gebeuren met toeterende auto's met vlaggen eruit, de Engel (het symbool van de onafhankelijkheid, ooit een kadotje van... Frankrijk stroomt dan vol en daar is het dan feest. Nu nog steedsquote:Op donderdag 17 juni 2010 23:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Was er tijdens de wedstrijd nog volk op straat daar?
enquote:Rachid Finge
Anelka uit de Franse selectie gezet omdat hij trainer Domenech heeft beledigd tijdens de rust van de wedstrijd tegen Mexico.
3 minutes ago retweeted by me from TweetD
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |