Guinnessquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:51 schreef Ermanon het volgende:
Zou het nou het nu ook feest zijn in Ierland omdat Frankrijk eruit ligt?
Nope.quote:
Who`s the loser nowquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
fiooon, kliko
Zie banmeldtopic
[Forum] banmeldtopic
Ze hebben niet slechter gespeeld dan op het EK, maar dat betekent ook niet perse vooruitgangquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Who`s the loser now![]()
Anyway, kan het nog steeds niet geloven zeg, die fransen waren echt slecht.
Ik laat in mijn poule Frankrijk alle wedstrijden verliezen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Who`s the loser now![]()
Anyway, kan het nog steeds niet geloven zeg, die fransen waren echt slecht.
Ik heb mijn laptop tijdens de wedstrijd niet gebruikt.quote:
Was er tijdens de wedstrijd nog volk op straat daar?quote:
Voorspellend inzicht mssn?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:07 schreef Confetti het volgende:
Had het begin gemist maar Evra zat bijna te huilen bij het Franse volkslied?
Kleren maken de man.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:11 schreef leolinedance het volgende:
Waarom kan Salcido het NU opeens wel?
Ja, het is gewoon een werkdag en het was rond lunchtijd de wedstrijd. Erna werd het gauw een "Turks" gebeuren met toeterende auto's met vlaggen eruit, de Engel (het symbool van de onafhankelijkheid, ooit een kadotje van... Frankrijk stroomt dan vol en daar is het dan feest. Nu nog steedsquote:Op donderdag 17 juni 2010 23:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Was er tijdens de wedstrijd nog volk op straat daar?
enquote:Rachid Finge
Anelka uit de Franse selectie gezet omdat hij trainer Domenech heeft beledigd tijdens de rust van de wedstrijd tegen Mexico.
3 minutes ago retweeted by me from TweetD
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |