Frits22... jammer dat je zo reageert.. is wel begrijpelijk want je hebt verloren... hahahhaha. Sorry maar ik mag mijn emoties ook hebben toch?quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:19 schreef frits22 het volgende:
[..]
wat praat jij gast ben je autistisch ofzo
Liever niet, dank jequote:Op donderdag 17 juni 2010 22:20 schreef Rookert het volgende:
Frankrijk staat er over 2 jaar misschien weer
PAR?quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:21 schreef wdn het volgende:
Kan aan mij liggen maar als PAR of MEX verliest is er nog een kans dat dat land door is toch?
quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:21 schreef minutenman het volgende:
lol middelvingers, stelletje tjappies
URU bedoel je? Die moeten tegen elkander.. verder zie ik dit Frankrijk niet met grote cijfers winnen van Z-Afrikaquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:21 schreef wdn het volgende:
Kan aan mij liggen maar als PAR of MEX verliest is er nog een kans dat dat land door is toch?
Oops URUquote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:22 schreef Rookert het volgende:
Wat een geweldig shot daarnet:D
*Fransoos steekt middelvingers op*
Volgende shot
*Mexicaan maakt foto in dezelfde hoek*
Zuid - Afrika heeft nu net zoveel kans om door te gaan als Frankrijkquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:21 schreef wdn het volgende:
Roepen mensen te vermoorden bij verliesquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:21 schreef fiooon het volgende:
[..]
Frits22... jammer dat je zo reageert.. is wel begrijpelijk want je hebt verloren... hahahhaha. Sorry maar ik mag mijn emoties ook hebben toch?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |