Sterker nog, je hoopt toch op een Zuid-Afrikaanse overwinning, dat is leuk voor het thuispubliek.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:22 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
URU bedoel je? Die moeten tegen elkander.. verder zie ik dit Frankrijk niet met grote cijfers winnen van Z-Afrika
als URU-Mex 0-1 of 1-0 wordt moet Frankrijk met .... 3-0 winnen denk ik????quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:22 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
URU bedoel je? Die moeten tegen elkander.. verder zie ik dit Frankrijk niet met grote cijfers winnen van Z-Afrika
Maakt niet uit, Uru en mex komen beide op 5 punten, FRA kan nooit meer dan 4 punten halen. Al winnen ze met 114-0 van ZAFquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:22 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Waarom heb je het steeds over "verliezers" eigenlijk?quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:23 schreef fiooon het volgende:
MENSEN !!! De wedstrijd is afgelopen... gauw over naar het VIORANJE TOPIC !!!... ik zie jullie zoo.... verlierzers.... ( of zuig ik nu teveel moderators ) ????![]()
![]()
Stel. STEL URU-MEX wordt 1-0 of 0-1. Dan nog heeft FRA een probleem.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maakt niet uit, Uru en mex komen beide op 5 punten, FRA kan nooit meer dan 4 punten halen. Al winnen ze met 114-0 van ZAF
Wij zijn verliezers omdat hij bij ons op het foum zit.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:24 schreef marcodej het volgende:
[..]
Waarom heb je het steeds over "verliezers" eigenlijk?
The fair play award goes to... France!quote:
Of we zijn de winnaars omdat onze e-penis groeit door zijn idiote en infantiele gedragquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:25 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Wij zijn verliezers omdat hij bij ons op het foum zit.
Het zou me niet verbazen door de FIFAquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:25 schreef pberends het volgende:
[..]
The fair play award goes to... France!
Ja, maar URU en MEX zijn ook niet achterlijk natuurlijkquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:25 schreef wdn het volgende:
[..]
Stel. STEL URU-MEX wordt 1-0 of 0-1. Dan nog heeft FRA een probleem.
Snap ik maar misschien willen die Mexicanen wel Argentinie ontlopen en denken ze "FU Uruguay wij gaan er voor".quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, maar URU en MEX zijn ook niet achterlijk natuurlijkAls die als co-latino's een europees topland (
) kunnen wippen zullen ze het niet laten
Kan het me niet voorstellenquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:27 schreef blup het volgende:
wtf, ben benieuwd of er iemand in de wereld is waarvan de poule voorspelling nog steeds klopt.. [ afbeelding ]
dan moeten ze idd met 2 doelpunten verschil winnen want in het geval dat uru van mex met een doelpunt verschil wint heeft fra niet genoeg aan een doelpunt.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:25 schreef wdn het volgende:
[..]
Stel. STEL URU-MEX wordt 1-0 of 0-1. Dan nog heeft FRA een probleem.
Hulde Yvonnequote:Op donderdag 17 juni 2010 22:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
fiooon, kliko
Zie banmeldtopic
[Forum] banmeldtopic
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |