Ben ook benieuwdtquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:05 schreef Rookert het volgende:
Kijken hoeveel mensen op die TT afkomen![]()
OP
Oude cabaretier: Fons Jansen:quote:
Om te rijden of gewoon?quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:10 schreef wikwakka2 het volgende:
Wolla, ihvk, dat stukje rotterdam bij de laan op zuid is
quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:10 schreef Rookert het volgende:
[..]
Oude cabaretier: Fons Jansen:
"Dan kwamen mijn ouders naar boven als wij net in bed lagen en zeiden ze met een glimlach:
"Hoe zouden jullie het vinden als jullie er een broertje of zusje bij kregen?![]()
![]()
"Boh, het zal wel te laat zijn om nee te zeggen"
quote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:12 schreef Rookert het volgende:
[..]
De taal leidt me af, sorry
Voor de rest is Turkse taal natuurlijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kop van Zuidquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Gewoon. Een en het uitzicht, en de erasmusbrug.
Een vriend van mij woont daar, toch wel erg mooie appartementen daar. Jammer van de afstand.
Pics van je tieten dan? Of je kutje?quote:
Ik heb het ze al vaak genoeg duidelijk gemaakt dat ik dat niet wil!quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Daar zullen je ouders wel over beslissen.
Met geluid uit ook?quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:15 schreef IHVK het volgende:
Als je even had gewacht kwamen de chicks Rookurt.
Post die van jouw moeder anders.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:15 schreef BroodjePindakaas het volgende:
[..]
Pics van je tieten dan? Of je kutje?![]()
![]()
Het is een geschenk Godsquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:15 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik heb het ze al vaak genoeg duidelijk gemaakt dat ik dat niet wil!
Nee. Pics van jouw zusje dan?quote:
En en hoe zit het met dat andere?quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:19 schreef DatASS het volgende:
Geslaagddddd hihihihihihihihihi
Zometeen ff een feestje opzoeken
Regel je chickquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:19 schreef DatASS het volgende:
Geslaagddddd hihihihihihihihihi
Zometeen ff een feestje opzoeken
No Shitquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:20 schreef BroodjePindakaas het volgende:
Oh wacht dit is het turken topic.
Bij nader inzien laat maar IHVK en Ayca![]()
.
Crapquote:
Riep ze iets met straatverbod enzo?quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:21 schreef DatASS het volgende:
[..]
Crap
Ze ging weg maar ik ben nog ff naar haar toe gegaan en ik zei: "Jammer dat we niet ff konden praten"
Maar ze begreep het volgens mij niet want ze zei iets raars terug
Ik regel vanavond misschien wel een andere chickquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:20 schreef Rookert het volgende:
[..]
Regel je chick![]()
Aardig doen, lullige opmerkingen maken met een lach, uitlokken, afwijzen, dat paar keer en score
Neequote:Op donderdag 17 juni 2010 19:21 schreef Rookert het volgende:
[..]
Riep ze iets met straatverbod enzo?
Ik zei toch je moet duidelijker zijnquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:21 schreef DatASS het volgende:
[..]
Crap
Ze ging weg maar ik ben nog ff naar haar toe gegaan en ik zei: "Jammer dat we niet ff konden praten"
Maar ze begreep het volgens mij niet want ze zei iets raars terug
Interessant onderzoek, maar wel herkenbaar.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:20 schreef IHVK het volgende:
http://www.nu.nl/gezondhe(...)n-wekt-agressie.html
Ik moest hieraan denken toen ik Ayca verdedigde.
Ik zie haar misschien nog wel in de stad ofzo, tis toch niet zo groot hierquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:22 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik zei toch je moet duidelijker zijn![]()
Nouja ach..
quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:20 schreef IHVK het volgende:
http://www.nu.nl/gezondhe(...)n-wekt-agressie.html
Ik moest hieraan denken toen ik Ayca verdedigde.
Je bent een vadsige Melkunie Koequote:Op donderdag 17 juni 2010 19:32 schreef Ayca het volgende:
Mijn broertje wil niet voor geld naar de vriezer lopen om ijs te halennu moet ik zelf gaan lopen
Sowieso die Argentijnse staf, die technisch directeur:quote:Jullie kunnen eraan zuigen en zuigen
quote:*blabla* mag me van achteren nemen als we het WK winnen
Nee, als je ze zag spelen weet je ook wel waarom. Ze kunnen alleen maar voetballen als het 11 tegen 10 isquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:39 schreef Ayca het volgende:
wow wtf had griekenland nog nooit gescoord op een wk?!
Ja oke dat is wel zoquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:40 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nee, als je ze zag spelen weet je ook wel waarom. Ze kunnen alleen maar voetballen als het 11 tegen 10 is![]()
Keeper van Nigeria was baas
Iets met bitchy chicksquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Iets met seksuele geaardheid en zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 39% gewijzigd door #ANONIEM op 17-06-2010 20:52:32 ]
Je bent domquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:52 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ayca ik had vandaag een afspraak met iemand en ik heb die gast gwn laten wachten.
Mor ve Otesi....zonder iets op te zoeken hequote:Op donderdag 17 juni 2010 22:24 schreef Ayca het volgende:
hayat
o kadar zor mu?
takılır mıyız yolunda, şekli gizli taşların?
OH MIJN GOD!!!11quote:
Ranzige sloeberdrank is het ookquote:Op vrijdag 18 juni 2010 02:48 schreef DatASS het volgende:
hihi matti zit focking hard te kotsen bwhehehe...teveel tequila
Die was ook niet zo moeilijkquote:Op vrijdag 18 juni 2010 02:47 schreef DatASS het volgende:
[..]
Mor ve Otesi....zonder iets op te zoeken he
We lagen daar al een half uur..Ik dacht ik ga ff fokkenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 07:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
je fokt voor het winkelcentrum op je mobiel
wat schattig
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:23 schreef Ayca het volgende:
Ik ben na een kwartier weggelopen bij het lit. ges. proefwerkwat een onzin zeg
Hoe is het met je meisje afgelopen?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:05 schreef DatASS het volgende:
[..]
We lagen daar al een half uur..Ik dacht ik ga ff fokken
Wat een instellingquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:23 schreef Ayca het volgende:
Ik ben na een kwartier weggelopen bij het lit. ges. proefwerkwat een onzin zeg
Ik heb haar die avond niet gezien, ze zal wel met haar vriendinnetjes thuis zijn ofzo.quote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:06 schreef DatASS het volgende:
[..]
Ik heb haar die avond niet gezien, ze zal wel met haar vriendinnetjes thuis zijn ofzo.
Ik was gewoon in de stad met redelijk veel mensen van de klas ff genieten van de dag
Wat zag je dan?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik zag het verkeerd. Schrok me dood.
Schaam je in deze tijdquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik sta zelfs een onvoldoende voor Engels. Dit kan toch niet waar zijn
Nee, moet ontspannen. Ga zo een boek lezenquote:
Wel jammer voor de poulequote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:18 schreef Rookert het volgende:
Duitsland staat achter met 0-1![]()
Klose eraf met rood, de mongool, fucking dom![]()
Waarom ga je slapen? ben je zo moequote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, moet ontspannen. Ga zo een boek lezen
1430-1530 lezen
1530-1600 slapen
1600-1630 bijkomen van het slapen
en daarna werken
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
nja ben weg, eerst nog even ispanak boregi eten pff
Onvoldoende voor Engels staanquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik sta zelfs een onvoldoende voor Engels. Dit kan toch niet waar zijn
Geen herkansingen?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:16 schreef IHVK het volgende:
Wat een dag. Van 9 tot 5 presentaties aangehoord.
Mja VAKANSIE
Het voelt minder als een eindpunt hequote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Geen herkansingen?
Vakantie. Het gevoel dat ik op de middelbare had als het vakantie was heb ik nu eigenlijk niet, wel jammer
. Maar ja, ik ben de laatste paar wekend/maanden ook niet zoveel op de uni geweest.
Sloveniëquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:57 schreef wikwakka2 het volgende:
VS 2-2 Slovakije_!
Duitsland 0:1Servië_!_!_!
Het is een beetje hetzelfde gevoel als vroeger dat je bijna jarig was. Toen telde ik de dagen nog af (deed ik voor mijn rijbewijs ook), maar nu doe ik dat ook niet meer. Ik had hem wel versneld aangevraagd, eigenlijk, maar dat hoort eigenlijk nietquote:
Als je verder had gelezen...quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Onvoldoende voor Engels staan... Bilmi, wat doe je jezelf aan.
Is zo over johquote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:54 schreef Bilmiyorem het volgende:
DatASS.. het idee dat ik nog 2 jaar op deze school zit..
Veel plezier dan maarquote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:54 schreef Bilmiyorem het volgende:
DatASS.. het idee dat ik nog 2 jaar op deze school zit..
Ik al 3 maanden nietquote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:57 schreef Ayca het volgende:
[..]
Alleen voor die toetsenheb geen lessen meer
je gaat jezelf toch ook niet troosten...quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:01 schreef Ayca het volgende:
Kan bilmi mij troosten, want zoals je weet kan ik niet troosten
nee, ik bedoel dan kan ik jou niet troostenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
je gaat jezelf toch ook niet troosten...
samen falen en dan samen regio?
maar ik wil ook niet getroost wordenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:04 schreef Ayca het volgende:
[..]
nee, ik bedoel dan kan ik jou niet troosten![]()
Ga jij maar weer zielig doenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
maar ik wil ook niet getroost worden
Ik weet het niet. Wij sluiten het dus dit jaar af samen met levensbeschouwing.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:12 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hoezo hebben jullie nog ANW in de 5e?Dat hebben wij vorig jaar afgesloten.
Ik voel me leeg. Voel jij je ook leegquote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:17 schreef Ayca het volgende:
Nee niet echt![]()
Waar zullen we het over hebben?![]()
![]()
Nee, ik voel me niet leegquote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:18 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik voel me leeg. Voel jij je ook leeg![]()
?
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:20 schreef Ayca het volgende:
[ afbeelding ]
Een hele tepsi baklava voor Julisik ben al wel begonnen
De sympathie zelvequote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:25 schreef Julis het volgende:
Oh, sorry. Ik vergat dankjewel te zeggen. Dit is niet beleefd van mij.
Dankje Ayça!
Beheers jezelf!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:22 schreef Julis het volgende:
[..]
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!! Ik ben echt in een vreetbui, maar ik heb niets te vreten. Dit is kut
. Ik zie ook NUTS liggen
![]()
![]()
![]()
![]()
!
Geen dank hoorquote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:25 schreef Julis het volgende:
Oh, sorry. Ik vergat dankjewel te zeggen. Dit is niet beleefd van mij.
Dankje Ayça!
okequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 18-06-2010 22:28:52 ]
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:28 schreef Ayca het volgende:
[..]
oke![]()
ja ik ben toch de man in dit verhaal!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een pure Turk.
Ik wou die vraag zo stellen zometeen maar jij hebt hem al beantwoordquote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ja ik ben toch de man in dit verhaal!
Ik had geen zin meer om te kijken na de eerste helftquote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:25 schreef Rookert het volgende:
Wat een schaamteloze vertoning van Engeland zeg, één van de slechtste wedstrijden van dit WK in het algemeen, 0-0 tegen Algerije. Engeland faalt bij elke kans en Algerije creëert er nul.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ja ik ben toch de man in dit verhaal!
\quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:30 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik wou die vraag no stellen zometeen maar jij hebt hem al beantwoord
hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
Eeey een vraagje
ik wil m'n abo weggeven met 20 euro erbij ofzo, kan ik dan ook m'n naam veranderen?
Wij doen er één jaar over. Wij hadden het vierde jaar geen ANW.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
Julis, doen jullie het hele boek ofzo dat er 2 jaar over wordt gedaan..
Je hebt niets gemistquote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:30 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik had geen zin meer om te kijken na de eerste helft. Hmm. Het was dus toch weer een saaie pot na de eerste helft
. Slecht dit van Engeland...
De stand in die poule.
Slovenië
VS
Engeland
Algerije
Telefon geberdi.quote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
grapjetenzij ik m'n haar laat staan
![]()
![]()
![]()
Aan wie wil je dat geven danquote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Telefon geberdi.en ik wil sowieso een andere mobiel
ik heb 12,50 190 min/sms
ik geef die mobiel erbij + abo en 20 euro?
Marktplaats? Ik weet niet, maar ik wil gewoon een nieuwe mobiel... moet van mn abo en mobiel afquote:
Ja, dat had ik dan nog wel gezienquote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:41 schreef Rookert het volgende:
http://twitpic.com/1xw7nd
Vogel op net van doel van Algerije
Maar dan nogquote:
Die vervelende beesten hebben een nest ofzo in ons huis denk ikquote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:52 schreef Julis het volgende:
[..]
Maar jij maakt mieren dood!!?!?!
Hehe.
Ja, maar daar zou die gedachte noooooooit bij mij opkomenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:59 schreef Julis het volgende:
[..]
Maar dan nog... je moet je toch wel kunnen beheersen
... Het is uiteindelijk je nichtje. Je gaat haar vaker zien (verjaardagen, feestdagen etc.)
Hoezo die ""
? Heb jij een nichtje?
Hahahaquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:00 schreef Ayca het volgende:
[..]
Die vervelende beesten hebben een nest ofzo in ons huis denk ikheb er niet normaal veel met de stofzuiger opgezogen
Inderdaadquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:02 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja, maar daar zou die gedachte noooooooit bij mij opkomen
Nee, het is gewoon fout
quote:
Sheldonquote:A catchy phrase to accompany your clever pranks. As popularized by Sheldon Cooper (The Big Bang Theory).
Ah, hiervan dusquote:
Ja, daarom. Lolquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:27 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nou...
Nee deze discussie hebben we al gehad volgens mij
Moet je echt even kijkenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:29 schreef Julis het volgende:
[..]
Ah, hiervan dus.
[..]
Ja, daarom. Lol.
Alcoholistquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:37 schreef Rookert het volgende:
Ik heb mijn eerste biertje in 1,5 week ofzo![]()
Ik houd het hier maar bij, in je eentje drinken![]()
![]()
Ik heb mijnnnn... 10e biertje in 2 dagen of zo.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:37 schreef Rookert het volgende:
Ik heb mijn eerste biertje in 1,5 week ofzo![]()
Ik houd het hier maar bij, in je eentje drinken![]()
![]()
Utter shit mate, utter pants-dropping shit.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:49 schreef GenusButeo het volgende:
WTF was die wedstrijd van Engeland vs. Algerije
Zoek een drink mattie en een sportmattiequote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:51 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik heb mijnnnn... 10e biertje in 2 dagen of zo.Ik voel me nu echt zo dik.
Succes, focus Emelquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:52 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik ga slapen. Morgen vroeg op. Heb nog hoop om over te gaan! Welterusten.
En doe de groeten aan die GB.
You can say that again.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:51 schreef Rookert het volgende:
[..]
Utter shit mate, utter pants-dropping shit.
Grr.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:53 schreef Rookert het volgende:
Utter shit mate, utter pants-dropping shit.
Drinkmatties heb ik al, sporten doe ik al genoeg.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:51 schreef Rookert het volgende:
[..]
Zoek een drink mattie en een sportmattie
Dag, schatje. Ik ga je missen... Slaap lekker...quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:52 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik ga slapen. Morgen vroeg op. Heb nog hoop om over te gaan! Welterusten.
En doe de groeten aan die GB.
Wild in de zin van?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:54 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Drinkmatties heb ik al, sporten doe ik al genoeg.![]()
Morgen heb ik een feestje van zo'n vriendin en die geeft altijd van die feestjes die altijd wild worden en zo. Goed bezig.(Ik kan het natuurlijk niet missen.)
Deductie, mijn beste Watsonquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:55 schreef GenusButeo het volgende:
Ik anticipeerde al op een dergelijke reactie, Rauchert & Zaggie.
quote:
WTF, wetenschapsfilosofie.quote:
Gast. Sherlock Holmes bedoel jequote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:01 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
WTF, wetenschapsfilosofie.
Dooddoeners, Rauchert. Ik ga weer.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:02 schreef Rookert het volgende:
[..]
Iemand vond een feestje al wild toen er een fles drank omviel bij mijn kennissenkring, dus
Néé. Wetenschapsfilosofie.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:02 schreef Rookert het volgende:
[..]
Gast. Sherlock Holmes bedoel je![]()
Drink ze
Cheers mate, have a good onequote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:04 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Néé. Wetenschapsfilosofie.
Why, thank you.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |