Het is een geschenk Godsquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:15 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik heb het ze al vaak genoeg duidelijk gemaakt dat ik dat niet wil!
Nee. Pics van jouw zusje dan?quote:
En en hoe zit het met dat andere?quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:19 schreef DatASS het volgende:
Geslaagddddd hihihihihihihihihi
Zometeen ff een feestje opzoeken
Regel je chickquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:19 schreef DatASS het volgende:
Geslaagddddd hihihihihihihihihi
Zometeen ff een feestje opzoeken
No Shitquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:20 schreef BroodjePindakaas het volgende:
Oh wacht dit is het turken topic.
Bij nader inzien laat maar IHVK en Ayca![]()
.
Crapquote:
Riep ze iets met straatverbod enzo?quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:21 schreef DatASS het volgende:
[..]
Crap
Ze ging weg maar ik ben nog ff naar haar toe gegaan en ik zei: "Jammer dat we niet ff konden praten"
Maar ze begreep het volgens mij niet want ze zei iets raars terug
Ik regel vanavond misschien wel een andere chickquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:20 schreef Rookert het volgende:
[..]
Regel je chick![]()
Aardig doen, lullige opmerkingen maken met een lach, uitlokken, afwijzen, dat paar keer en score
Neequote:Op donderdag 17 juni 2010 19:21 schreef Rookert het volgende:
[..]
Riep ze iets met straatverbod enzo?
Ik zei toch je moet duidelijker zijnquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:21 schreef DatASS het volgende:
[..]
Crap
Ze ging weg maar ik ben nog ff naar haar toe gegaan en ik zei: "Jammer dat we niet ff konden praten"
Maar ze begreep het volgens mij niet want ze zei iets raars terug
Interessant onderzoek, maar wel herkenbaar.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:20 schreef IHVK het volgende:
http://www.nu.nl/gezondhe(...)n-wekt-agressie.html
Ik moest hieraan denken toen ik Ayca verdedigde.
Ik zie haar misschien nog wel in de stad ofzo, tis toch niet zo groot hierquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:22 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik zei toch je moet duidelijker zijn![]()
Nouja ach..
quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:20 schreef IHVK het volgende:
http://www.nu.nl/gezondhe(...)n-wekt-agressie.html
Ik moest hieraan denken toen ik Ayca verdedigde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |