Ben ook benieuwdtquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:05 schreef Rookert het volgende:
Kijken hoeveel mensen op die TT afkomen![]()
OP
Oude cabaretier: Fons Jansen:quote:
Om te rijden of gewoon?quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:10 schreef wikwakka2 het volgende:
Wolla, ihvk, dat stukje rotterdam bij de laan op zuid is
quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:10 schreef Rookert het volgende:
[..]
Oude cabaretier: Fons Jansen:
"Dan kwamen mijn ouders naar boven als wij net in bed lagen en zeiden ze met een glimlach:
"Hoe zouden jullie het vinden als jullie er een broertje of zusje bij kregen?![]()
![]()
"Boh, het zal wel te laat zijn om nee te zeggen"
quote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:12 schreef Rookert het volgende:
[..]
De taal leidt me af, sorry
Voor de rest is Turkse taal natuurlijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kop van Zuidquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Gewoon. Een en het uitzicht, en de erasmusbrug.
Een vriend van mij woont daar, toch wel erg mooie appartementen daar. Jammer van de afstand.
Pics van je tieten dan? Of je kutje?quote:
Ik heb het ze al vaak genoeg duidelijk gemaakt dat ik dat niet wil!quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Daar zullen je ouders wel over beslissen.
Met geluid uit ook?quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:15 schreef IHVK het volgende:
Als je even had gewacht kwamen de chicks Rookurt.
Post die van jouw moeder anders.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:15 schreef BroodjePindakaas het volgende:
[..]
Pics van je tieten dan? Of je kutje?![]()
![]()
Het is een geschenk Godsquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:15 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik heb het ze al vaak genoeg duidelijk gemaakt dat ik dat niet wil!
Nee. Pics van jouw zusje dan?quote:
En en hoe zit het met dat andere?quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:19 schreef DatASS het volgende:
Geslaagddddd hihihihihihihihihi
Zometeen ff een feestje opzoeken
Regel je chickquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:19 schreef DatASS het volgende:
Geslaagddddd hihihihihihihihihi
Zometeen ff een feestje opzoeken
No Shitquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:20 schreef BroodjePindakaas het volgende:
Oh wacht dit is het turken topic.
Bij nader inzien laat maar IHVK en Ayca![]()
.
Crapquote:
Riep ze iets met straatverbod enzo?quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:21 schreef DatASS het volgende:
[..]
Crap
Ze ging weg maar ik ben nog ff naar haar toe gegaan en ik zei: "Jammer dat we niet ff konden praten"
Maar ze begreep het volgens mij niet want ze zei iets raars terug
Ik regel vanavond misschien wel een andere chickquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:20 schreef Rookert het volgende:
[..]
Regel je chick![]()
Aardig doen, lullige opmerkingen maken met een lach, uitlokken, afwijzen, dat paar keer en score
Neequote:Op donderdag 17 juni 2010 19:21 schreef Rookert het volgende:
[..]
Riep ze iets met straatverbod enzo?
Ik zei toch je moet duidelijker zijnquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:21 schreef DatASS het volgende:
[..]
Crap
Ze ging weg maar ik ben nog ff naar haar toe gegaan en ik zei: "Jammer dat we niet ff konden praten"
Maar ze begreep het volgens mij niet want ze zei iets raars terug
Interessant onderzoek, maar wel herkenbaar.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:20 schreef IHVK het volgende:
http://www.nu.nl/gezondhe(...)n-wekt-agressie.html
Ik moest hieraan denken toen ik Ayca verdedigde.
Ik zie haar misschien nog wel in de stad ofzo, tis toch niet zo groot hierquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:22 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik zei toch je moet duidelijker zijn![]()
Nouja ach..
quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:20 schreef IHVK het volgende:
http://www.nu.nl/gezondhe(...)n-wekt-agressie.html
Ik moest hieraan denken toen ik Ayca verdedigde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |